Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Oftast är det väll inte? Då Liverpool och United spelar mer matcher per säsong pga Champions League, vore ytterst ologiskt om det nu stämmer.
Tror snarare att det är en tillfällighet just nu. Dessutom ställde ni in matchen mot oss för 1(?) Coronafall i truppen. Kan ju inte få ihop ett helt rättvist schema när sånt sker.
Luktar en förberedelse för ursäkt vid eventuell förlust. Har du hört nån supporter gnälla om det i LFC och City som spelar typ ca 15 matcher mer än er per säsong och får oftast mindre vila mellan matcherna?
Motståndarlagen (Man Utd & Liverpool) får ofta 1-2 extra vilodagar på sig innan de ska möta Arsenal.. är väldigt, väldigt sällant att läget är tvärtom. Och nej, vi ställde inte in matchen mot Liverpool p g a covid fall i våran trupp. Förhåll dig åtminstone till fakta.
Haha... Nej, detta blir ingen ursäkt om vi skulle förlora mot Liverpool.. bara en reflektion, tror nog att fansen till de flesta andra lag hade reagerat på samma vis om de stötte på lag som har 1-2 extra vilodagar i röven.
Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Ja.. minns när Ty skyllde en förlust på regnet, tydligen regnade det bara på arsenalspelarna.
Ja därför jag skrev ett frågetecken pga jag inte mindes. Kände int för att göra en efterforskning mtp vem jag citerade.
Mycket möjligt att Liverpool utnyttjade det där, har ingen vetskap där och inte heller du, vi kan bara gissa.
Men att båda lagen ska ha lika många dagars vila är ju otroligt ovanligt, denna gång får ni en dag mindre, oftast får lag som Liverpool, Chelsea och City minst vila då vi går längst i cuper så vet inte varför vi ska debattera detta ens då jag inte ser problemet?
Tror du själv att Liverpool är förfördelade i detta?
1. Är det Klopp du syftar på här eller..? Han gnäller ju på vädret, planen, vinden osv, osv efter varenda jävla Liverpool förlust.
2. Liverpool utnyttjade läget, och tog detta till deras fördel. Liverpool får mindre vila, och går längst cuper? LMAO!