2022-03-11, 18:28
Medlem
Ännu mer belastning på samhället, nej tack. Men incels är kanske glada, de som tjatat om import av kvinnor. Jag tycker dock att man ska tänka rationellt och på landets ekonomi. Det här landet begraver sig själv med alla migranter.
Citera
2022-03-11, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vividcarrot
Är det nu vi kommer att få se omvända roller med plakaten "REFUGEES WELCOME" istället för batikhäxor och hipsters så kommer det stå svenska män med plakaten?
Hehe männen står säkert på kö för att inhusera dem och få bidrag för det dessutom. Men är de säkra på att det kommer att komma unga fotomodeller som är villiga att ligga med dem? Är de villiga att ta hand om andras avkomma, och dessutom har väl mödrarna kvar sina män i Ukraina. Det här kvinnotillskottet blir kanske inte vad de hoppas på. hehe
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-03-11 kl. 18:43.
Citera
2022-03-11, 18:37
Medlem
muskelstals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
200000 ukrainska damer. Varav de flesta är blonda. Det blir en intressant sommar
Va försiktig de är tokiga. Säkra källor från Khazakstan
Citera
2022-03-11, 18:41
Avslutad
Jag tror att det finns en övertro i den här tråden på hur mycket de ukrainska kvinnorna, vars män kanske är kvar o strider för Ukraina, längtar efter att få till det med blekfeta Flashback-incels o -pedofiler.

Många kommer att bli besvikna.
Citera
2022-03-11, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Fattar då inte våra politiker att man inte kan ta emot lika många resterande kvotflyktingar eller asyl/anhöriginvandring.
Nej då, den biten rullar på plus att alla ska ta hit sina avlägsna släktingar med!

Jag är rädd. Det räcker, det var redan fullt 30 år sedan!

Dessutom är dessa flyktingar inte intresserade av svenska män. De är stolta ukrainare och vill inte beblanda sig med er utan ukrainska, patriotiska, starka, stridsdugliga män.
Senast redigerad av Martlet 2022-03-11 kl. 18:51.
Citera
2022-03-11, 18:44
Medlem
Otroligt vackra kvinnor som kommer. Öppnar både mitt hjärta och tinder direkt! WELCOME
Citera
2022-03-11, 18:44
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsyourfault
De kommer krävas en kraftansamling av oss svenska folket men jag tror jag talar för många när jag säger att vi inte har något val förutom att hjälpa dessa stackars människor. Antalet spelar ingen roll, det här handlar om humanism och medmänsklighet.
Klart som fan att det finns ett val, det är att inte hjälpa. Sverige har bara sista 10 åren tagit emot (per capita-justerat) flyktingar likvärdigt 3-4 fullskaliga krig i länder i Ukrainas storlek. Om det landet fullständigt kollapsade och vi såg 10 miljoner flyende skulle Sveriges andel av EU:s totala mottagande vara 230 000 personer. Vi har redan tagit emot mer än dubbelt så många flyktingar/anhöriga till dessa sista tio åren.

Har vi inte någonsin en rätt att säga stopp? Att låta någon annan ta huvudansvaret för en gångs skull? Måste vi alltid vara i främsta ledet för att rädda världen, detta oavsett hur lite det hjälper eller hur mycket det kostar oss?
Citera
2022-03-11, 18:45
Medlem
Alla svenska betahanar som lever som incels tror fattiga vita kvinnor från något rövhål som Ukraina, kommer hit och vill ha dem. Jag har läst på forumet under senaste tid, sett länkar till olika medier som tydligt visar ukrainska kvinnor har völdigt låg status och mer eller mindre skräpkvinnor som väljer en brunstig negerhane alla dagar i veckan, vilket vi sett under den här krisen, med mulattbarn på barnhemmen, ukrainskor som är gifta med negrer; att de hellre föredrar att zoofila med negrer framför batahanar i Sverige.
Citera
2022-03-11, 18:53
Avslutad
Sverige är fullt av negrer och babbar.
Ukrainarna kommer nog vilja ner till Ukraina så fort som möjligt när kriget är slut även om bidragen trillar in.

Sedan har vi svenskar som är utförsäkrade och lever i misär. Borde inte dessa gå före både niggers,Achmeds och ukrainare?
Citera
2022-03-11, 18:53
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barndomen
De flesta kommer nog vilja åka tillbaka. Vem fan vill stanna i detta pissland.
Du är redigt okunnig. BNP/capita i Ukraina låg 2021 på 5000 dollar. Sveriges låg på 50 000 dollar. Kriget kommer fullständigt sänka deras ekonomi. Det kommer inte finnas en jävel som kommer vilja lämna Sverige bakom sig när de väl tagit sig hit.
Citera
2022-03-11, 18:55
Avslutad
Alla kvinnor från Ukraina är hjärtligt välkomna hit. Och såklart deras barn också.
Vi ska ge dem allt skydd de behöver.
Jag är SD:are sedan lång tid tillbaka. En så kallad kärnväljare.
Citera
2022-03-11, 18:55
Bannlyst
Bert Karlsson som är känd för sitt mänskliga engagemang och stora hjärta ska ge sig in leken och hjälpa dessa vita flyktingar.

Men så vill han ha lite kaffepengar för att ställa upp förstås.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in