2022-03-11, 17:51
Medlem
Fy fan, så mycket för stängda gränser. Fy fan vad korrupta ledarna är alltså, skiter fullständigt i svenskar.

Det bråkas om att ge någon fjuttig hundralapp mer till pensionärerna, men pengar till invandrare finns det alltid.

Vad gör de i sverige? Det är ganska så långt ifrån ukraina till sverige, de har inget här och göra. Om de ska komma hit så ska frizon räcka, inte en krona ska spenderas på dem, de ska aldrig få tillgång till välfärden, de ska snarare bli skyldiga att betala tillbaka till svenskar för resten av deras liv för de fick frizon här. Om de ska vara här så ska de klara sig helt på egen hand.

Inte får jag gratis logi och mat och får tillgång till det landets välfärd då jag åker på semester. Jag får betala för mig. De ska behandlas som turister inget annat, de ska betala för sig.

Vi har hemlösa svenskar, men invandrare ska få vi minst sann ta hand om.
Citera
2022-03-11, 17:54
Medlem
CyberIngmars avatar
Glöm inte att räkna in årets anhöriginvandring från mena 200 000 ukrainare + ?
Citera
2022-03-11, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Glöm inte att räkna in årets anhöriginvandring från mena 200 000 ukrainare + ?

Gränsen ska vara stängd för alla i princip, mena, ukrainare etc, vi ska ha utvandring i miljontalen innan en person till får släppas in. Sedan att de får tillgång till välfärden är helt sjukt, tillochmed special behandlas över svenskar. Var det inte menat att demokratiska ledare skulle arbeta för folket inte emot?
Citera
2022-03-11, 17:59
Medlem
UT MED ALLA afghaner och muslimer GENAST, in med riktiga flyktingar från ukraina.
Citera
2022-03-11, 18:01
Medlem
GoranPongs avatar
Det är en katastrof med så många flyktingar oavsett var dom kommer ifrån och det kan i värsta fall bli ännu fler än 200 000 från Ukraina. Sen har vi alla andra som kommer till Sverige vilket kan bli närmare 100 000 under året. 2021 kom 90 631 invandrare hit.
Citera
2022-03-11, 18:03
Medlem
Hazizas avatar
Är detta utöver de 80000 tusen svartskallar vi plockar in varje år?
Citera
2022-03-11, 18:05
Medlem
Jag är för Ukrainare här, men absolut, detta kommer helt slå sönder Sveriges ekonomi än mer. Lägg året 2021 som året då ni hade som mest pengar för nu blir det mindre, mycket mindre. Ukrainare kommer aldrig acceptera arabiska islamister o våldtäksmän så den dagen de får rösträtt så röstar de på SD. Eller att de jagar ut packet själva,

Undrar hur Sverige hade hanterat ett ryskt anfall- skulle Sverige lägga sig på en dag eller två dagar
Citera
2022-03-11, 18:05
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Det positiva med denna flyktingvåg är att det nu borde vara enkelt för våra politiker att avfärda flyktingar från mindre önskvärda länder eftersom hela flyktingkvoten och mer därtill kommer att fyllas av ukrainare som flyr kriget.
Man kan ju hoppas att det blir just så. Dock skall vi inte vara för optimistiska, en massa drägg från andra länder kanske släpps in också.
Citera
2022-03-11, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hew18
Fy fan, så mycket för stängda gränser. Fy fan vad korrupta ledarna är alltså, skiter fullständigt i svenskar.

Det bråkas om att ge någon fjuttig hundralapp mer till pensionärerna, men pengar till invandrare finns det alltid.

Vad gör de i sverige? Det är ganska så långt ifrån ukraina till sverige, de har inget här och göra. Om de ska komma hit så ska frizon räcka, inte en krona ska spenderas på dem, de ska aldrig få tillgång till välfärden, de ska snarare bli skyldiga att betala tillbaka till svenskar för resten av deras liv för de fick frizon här. Om de ska vara här så ska de klara sig helt på egen hand.

Inte får jag gratis logi och mat och får tillgång till det landets välfärd då jag åker på semester. Jag får betala för mig. De ska behandlas som turister inget annat, de ska betala för sig.

Vi har hemlösa svenskar, men invandrare ska få vi minst sann ta hand om.

Vi har gott om hemlösa svenskar, det är
Numera väldigt enkelt att bli hemlös i Sverige.
Luckorna i socialförsäkringarna är enorma tack vare moderaterna- samtidigt som du måste betala för dom. Det behövs en sanningskommissionen i Sverige där politiker mfl ställs för rätta för högförräderi
Citera
2022-03-11, 18:14
Avslutad
200000 ukrainska damer. Varav de flesta är blonda. Det blir en intressant sommar
Citera
2022-03-11, 18:15
Medlem
Ukrainska kvinnor och barn är varmt välkomna enligt mig.
Många svenska kvinnor/tjejer har tyvärr blivit tillsammans med MENA-män/pojkar sedan 2015.
Nu får svenska män/pojkar möjlighet att bli tillsammans med ukrainska kvinnor/tjejer.
Citera
2022-03-11, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Sverige är back in business ...

Hahaha, ja. Fattar du vilken jävla syntax error det kommer bli i alla vänsterhjärnor?

Sverige är ett totalt pajas-land på randen till kollaps, och situationen börjar bli jävligt allvarlig. Det måste ske en balkanisering av Sverige, jag ser inget annat scenario.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in