2022-03-11, 17:38
Medlem
ElonRuskpricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akeJJ
Hur tror vi CAF och Wagner gruppen hade agerat ihop i fält? Hade de åsidosatt sina sjuka ideologier för att bekämpa Ukraina tillsammans eller hade vi fått se interna stridigheter?

#Russia #Ukraine 🇷🇺🇺🇦: A unit from Central African Republic (#CAR) Forces released a video to state that they are ready to fight with Russia against "Ukrainian Nationalists".

Om ryssdjävlarna fyller landet mer beväpnade tjetjener, araber och afrikaner så får de nog räkna med lite problem när de skall få dem att lämna landet efter att de har förlorat kriget och deras legosoldater vill ha betalt i dollar.
Citera
2022-03-11, 17:39
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Detta enorma land Ryssland, behöver de verkligen hjälp av vitryssar, tjetjener och syrier.🙈
Det går inte bra för Putte!

Tror inte att de egentligen behöver hjälp, men det är såklart enklare med sårade och dödade människor från andra länder än ryska förluster, för hemmaopinionen. Behövs tyvärr människor ingen sörjer på samma sätt.

Klart är dock att Ukraina försvarar sig starkt, så Ryssland tar nog gärna emot all hjälp de kan.

Putin says Russia to use Middle East volunteer fighters

https://www.reuters.com/world/europe/putin-says-volunteers-welcome-help-fight-against-ukrainian-forces-2022-03-11/
Citera
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFL96
Skitsnack, jag har Telia/Comhem och det fungerar utmärkt. Min brorsa har Bahnhof och det fungerar också. Såg även att Tele2 fungerar.

Så, tala nu om vilken ISP du har som blockar RT.
Telia har själv gått ut med att de har blockat. Jag har Tele2, som blockade sajten idag. Det där är ingen diskussion, de har själva gått ut med det. Du har väl VPN eller nåt då, inte fan vet jag men rt.com är blockad av de flesta svenska internetleverantörer. Punkt. Finns tråd om det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag har inte läst tråden sedan 12:00 tiden idag men jag såg i Horan att tydligen var inte den gravida kvinnan en fejk.

Hon har nedkommit nu med ett sött litet barn. Bilden på den gravida chockade världen och Ryssland framstår som en skurkstat.

Vi har ju vår eminenta bebismage expert Upperkutt som är expert på att se kromatiska aberrationer i fejkmagar. Hen skulle nog uppskatta denna information.
Citera
2022-03-11, 17:40
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag har inte läst tråden sedan 12:00 tiden idag men jag såg i Horan att tydligen var inte den gravida kvinnan en fejk.

Hon har nedkommit nu med ett sött litet barn. Bilden på den gravida chockade världen och Ryssland framstår som en skurkstat.

Kreml påstår väl snart att bebisen är fejk, en robot?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Ryssland ska nog sopa rent framför sin egen dörr innan dom gapar om nazister.

https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/comments/tbngt6/neonazi_russian_attack_unit_russich_hints_its/

https://khpg.org/en/1420855493

Det finns fler nynazister i Putlers rike än i resten av europa.
Citera
Medlem
Sgt.Blands avatar
Ryssarna har intagit Volnovakha strax norr om Mariupol. Ganska slaktad stad nu ser det ut som.

https://twitter.com/IAPonomarenko/status/1502308301962362881
Citera
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Finns det nån källa på det?

Vad jag vet har Ukraina och Vitryssland aldrig tidigare befunnit sig i en väpnad konflikt tidigare. Ingen blir väl ledsen om proryska vitryssar får äta bly nu iofs?

Det är ryssarna som anfallit Vitryssland. De anföll landet idag:

(FB) Putin beordrar styrkor att gå in i Ukraina - INVASION NU
Citera
2022-03-11, 17:41
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Det här var faktiskt vad byfånen i USA på allvar föreslog för några dagar sedan:
https://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-politics/trump-china-flag-russia-ukraine-b2029695.html

Appropå de i tråden som envisas med om hur allting skulle blivit så mycket bättre och fredligare om idioten inte hade förlorat valet...

Hahahaha alltså denna jubelidiot var USAs president i fyra år. Fantastiskt plan mr President verkligen enastående.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FFL96
Ytterligare ett fetto mindre. Har ryssarna bara fetton i sin armé?

Nejdå, dom verkar ha en hel del utmärglade tonåringar också!
Citera
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vividcarrot
Jag vill inte att ukrainare ska dö i onödan, så håller med.

Beror ju på varför man invaderar. Om de du invaderar är ett direkt hot så är det väl ganska rationellt att invadera? Kanske bara är jag som är galen här.

Ja, du är galen.

Det finns inget hot mot en stormakt med 6000 kärnvapen.

I den mån de ser hot är det alltså bara något i deras huvuden.

Visst, NATO, USA och Kina kan förmodligen göra slut på Ryssland, men de skulle också ta kål på sina egna länder, och man får förmoda att de inte vill göra det. Men om Ryssland vill undanröja riktiga hot borde de skicka iväg alla sina raketer med en gång och hoppas att de kan vinna ett kärnvapenkrig.

Ukraina är en liten hund jämfört med Ryssland och en vovve som inte ens är aggressiv. Det är inte konstigt att folk reagerar när Ryssland sätter igång och sparkar på den.
Senast redigerad av goseigen 2022-03-11 kl. 17:49.
Citera
2022-03-11, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Ja den ryska ambassaden. Jag fick pengar swischat till mig för att sprida denna information. ....

Vad menar du? Hittar du bara på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in