Citat:
Ursprungligen postat av
ThrowANomel
definitivt, dock är hennes filmpaket inte värda 1000 riksdaler. jag bor inte sthlm eller Uppsala, men det händer att jag är på genomfart, men vågar inte chansa på Luna då det känns som en högoddsare att hon ens skulle svara och jag är inte ens säker på att hon gör träffar eller bara använder det som lockbete till att kränga filmer och cam.
såg nu hennes senaste inlägg i gästboken på rs, många som hyllar hennes filmer och någon som nyligen skrev att det var ett perfekt sätt att hamna högt upp på hennes "träff lista". personen som skrev det är ett par som erbjuder filmer osv, och av profilbilden att döma är det med stor sannolikhet Lunas kk/pojkvän etc.
Jag har träffat LuunaTrixi. Hon är på riktigt och man behöver inte köpa filmer för att komma högre upp. Likt många andra snygga tjejer på RS är hon "lite" strulig, och det blir inte bättre av att hon har flera hundra meddelanden nya på KIK varje dag. Om hon inte sitter vid telefonen är chansen att ditt meddelande hamnar för långt ner för att bli läst.
Om du köper filmer av henne för att du tror att du kommer få lättare med en träff kommer du bli besviken. Du köper filmer för att köpa filmer, inte en träff.
Hon är definitivt tidsoptimist, men det går att träffa henne om man har mycket tålamod och villig att vänta en hel dag. Räkna med 1-3 timmar försening på bestämd träff.