2022-03-11, 14:34
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nemesis556
Båda grupper ska ut! Men till det behövs hjälp utifrån ty den fege svensken hellre tiger, betalar och blir till slut av med hemlandet Sverige. Naturen har ingen empati för de djur som inte kan med våld försvara revir...
Så du menar på fullaste allvar att dom ukrainska kvinnorna och barnen skulle stannat kvar och krigat?
Du måste för fan ha en skruv lös.
Citera
2022-03-11, 14:38
Medlem
vividcarrots avatar
Är det nu vi kommer att få se omvända roller med plakaten "REFUGEES WELCOME" istället för batikhäxor och hipsters så kommer det stå svenska män med plakaten?
Citera
2022-03-11, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Så du menar på fullaste allvar att dom ukrainska kvinnorna och barnen skulle stannat kvar och krigat?
Du måste för fan ha en skruv lös.

Nej men så som många insändare i utländsk press skriver skulle kvinnor och barn sättas till isolerade flykting läger i grannländer med mat, kläder värme och vis nöje i väntan på FRED och REPATRIERING! De ska inte integreras!
Citera
2022-03-11, 14:39
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vividcarrot
Bra.

Ju fler ukrainare, ju färre blattingar. Vidare är det mest kvinnor och barn som kommer.

Citat:
Vita är inte blattar. Inte i min bok i alla fall.

Det är inte så det fungerar. Antalet personer från Mellanöstern och Afrika blir inte färre för att det kommer människor från Ukraina hit. Tips!
Citera
2022-03-11, 14:40
Medlem
vividcarrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Det är inte så det fungerar. Antalet personer från Mellanöstern och Afrika blir inte färre för att det kommer människor från Ukraina hit. Tips!

Det var underförstått att jag menade att det är färre blattingar som kommer hit. Men inte lätt om man har autism kanske.
Citera
2022-03-11, 14:41
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Nej men så som många insändare i utländsk press skriver skulle kvinnor och barn sättas till isolerade flykting läger i grannländer med mat, kläder värme och vis nöje i väntan på FRED och REPATRIERING! De ska inte integreras!
Men muslimerna ska få stanna i Sverige, dom som inte ens är krigsflyktingar utan bara bidragssökande parasiter?
Citera
2022-03-11, 14:41
Medlem
vividcarrots avatar
Citat:

Håll käften på dig. Du ska fan i mig skickas iväg om någon. Detta är en av få goda nyheter som hänt Sverige under lång tid.
Citera
2022-03-11, 14:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Intressant att det är kvinnor och barn som kommer och inte skäggiga barn/män. Undra vad det beror på...
Män mellan 18 och 60 år får inte lämna landet.
Citera
2022-03-11, 14:43
Medlem
Risken finns att det blir så många. Jag gillar inte tanken på att ta emot ännu fler flyktingar och dessutom göra det i tider när vi redan har massinvandring i kombination med en fruktansvärd bostadsbrist, extrema köer till nästan all samhällsservice, kollektivtrafik och järnväg som är rena skämtet och så vidare.

Men nu står vi där och t o m SD som tjatat om närhetsprincipen kan ju inte plötsligt lämna den principen. Kriget är helt enkelt vår angelägenhet och vi har dessutom valt sida och är utpekad fiende till Ryssland.

Point of no return. Nu är det dags att vi alla går fullt ut och besegrar Ryssland så att ukrainarna kan återvända hem.
Citera
2022-03-11, 14:43
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Det var underförstått att jag menade att det är färre blattingar som kommer hit. Men inte lätt om man har autism kanske.

Det resonemanget stämmer inte heller. Varför skulle antalet människor från Mellanöstern och Afrika som kommer hit minska bara för att det också kommer folk från Ukraina? Menar du att Afghaner slutar komma hit bara för att folk från Ukraina också kommer?
Citera
2022-03-11, 14:44
Medlem
Turist i tidens avatar
Vi kan jämföra med hur det var 2015. Då kom det som mest 1500 asylsökande per dygn, då tvingades miljöpartiet kapitulera. Reglerna skärptes. Men dom fick igenom att migrationsverket ska ha kapacitet att registrera 2500 asylansökningar pre dygn.
Nu kommer det 60% fler än maxgränsen och det enbart från Ukraina. Det kommer att bli problem (eller utmaningar som det heter nu för tiden).
Citera
2022-03-11, 14:44
Medlem
Citat:
Håll käften på dig. Du ska fan i mig skickas iväg om någon. Detta är en av få goda nyheter som hänt Sverige under lång tid.

Typiskt svin som tror att han ska få knulla några!! Du ska se att de föredrar MENA och du blir utan igen din rasförrädare! Är du svensk förresten? Jag har gjort DNA test och kan bevisa det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in