2022-03-10, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenfinussnusar
Folk har anmält honom. Men de skadar inte om fler gör det.

Nu har jag lämnat in en andra anmälan till Skatteverket!
Citera
2022-03-10, 23:08
Medlem
Det blir spännande att se hur det går för Linn när barnen börjar bli större. De kommer ju få mer och mer egen vilja och så som naturens gång är vilja frigöra sig från lilla mamsen.

Det känns som att det kan bli en riktig krasch för Linn, vars hela liv tycks uppbyggt kring hennes små uppiffade "prinsessor" med hårband och rosetter. Lite som en dockskåpslek, där man ställer upp mammadockan, pappadockan och de små barnen i olika positioner och situationer "nu ska de gå på restaurang!", "nu ska barnen bada!" osv. En dag kommer leken få sitt slut, blir mycket intressant att se hur Linn tacklar att Tindra vägrar kallas "Tindris" mer och börjar klä sig i svart eller nåt...
Citera
2022-03-11, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MJMP
Nu har jag lämnat in en andra anmälan till Skatteverket!

Vem av dom anmäler man?
Vill också anmäla detta till skatteverket
Citera
2022-03-11, 07:29
Medlem
Någon som vet vart Simon jobbar?
Ni som är så grymma på att snoka reda på saker, kan ni lista ut vad han verkligen jobbar med?
Om det nu var så bra lön lär det ju inte vara några problem att betala av (en högre summa) till kronofogden. Förstår inte varför dom smiter från det (genom att ej skriva sig på samma adress). Också så oansvarigt.
Citera
2022-03-11, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiingelinn
Vem av dom anmäler man?
Vill också anmäla detta till skatteverket

https://www.skatteverket.se/omoss/kontaktaoss/mejlaoss/tipsaommisstanktfusk.4.7afdf8a313d3421e9a9561.html

Jag har anmält Simon men uppgett Linns personuppgifter också, pga hon i samförstånd underlåtit att informera om att de är två vuxna som bor på samma adress men endast hon som är folkbokförd.
Citera
2022-03-11, 09:19
Medlem
Citat:
https://www.skatteverket.se/omoss/kontaktaoss/mejlaoss/tipsaommisstanktfusk.4.7afdf8a313d3421e9a9561.html

Jag har anmält Simon men uppgett Linns personuppgifter också, pga hon i samförstånd underlåtit att informera om att de är två vuxna som bor på samma adress men endast hon som är folkbokförd.

Tänkte också på förskoleavgiften, den beräknas väl på hushållets inkomst? Om barnen är skrivna hos Linn så baseras ju avgiften på hennes inkomst. Då Simon är Linns sambo så ska hans inkomst också räknas in.
Citera
2022-03-11, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerix81
Tänkte också på förskoleavgiften, den beräknas väl på hushållets inkomst? Om barnen är skrivna hos Linn så baseras ju avgiften på hennes inkomst. Då Simon är Linns sambo så ska hans inkomst också räknas in.

Det stämmer ju, det missade jag att skriva med i anmälan. Du får gärna göra!!
Citera
2022-03-11, 11:17
Medlem
Citat:
Det stämmer ju, det missade jag att skriva med i anmälan. Du får gärna göra!!

Vad jag förstår betalar Linn redan maxtaxa. Och det är oavsett inte Skatteverket detta isf skall anmälas till utan troligen kommunen.
Citera
2022-03-11, 11:27
Medlem
Apropå alla hennes assistenter hon måste ha kring sig. Ja får det inte att gå ihop. Förutom assisterna i form av Simon, systern(anställd?), hennes mamma, olika fotografer så utnyttjas ju även en vän till henne som precis fött barn. Vännen sköter hennes bloppis. Seriöst.. Klarar hon inte ens sälja sitt eget skit?
Denna Linn är så uppe i det blå och bortskämd. Vad är det hon ens gör själv i stället? Fikar, sovmorgnar, fixar naglar, dricker juice och köper blommor?... Hushållssysslor gör hon ju medans barnen är på förskola. Hon har inte ens barnen på heltid endå måste hon ha assistenter. Undrar fortfarande vad hon gör som är så fantastiskt som mamma, som ingen annan förstår.
Citera
2022-03-11, 11:37
Medlem
Ser att hennes följarantal har stigit nu. Kan det vara tack vare denna sida 😂 folk vill följa spektaklet med dess karkilerade fasad
Citera
2022-03-11, 11:59
Medlem
Vad hände med gravvecka 30 som låg på yt i går. Poff borta!!!!
Citera
2022-03-11, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bestvetare
Vad hände med gravvecka 30 som låg på yt i går. Poff borta!!!!

Tyckte videon var allmänt pinsam att se på. Mycket tjat från Linns sida på Tindra att prata om sin olycka med hakan. Tindra såg uppretad och sur över att behöva prata om det, och istället började prata massa om bajs.

Simon uttråkad som vanligt över att umgås med Linns familj.

Om videon är borttagen beror kanske att Marcus inte vill ha den uppe. Nästan hela videon var med Tindra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in