2022-03-11, 11:07
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Vi får se. Putin har ju öppnat upp för internationella volontärer idag.

Det blir intressant att följa.
Hur ser resten av världen på väst?
Det kommer vi få svar på.

Kan bli en konstig soppa.
Citera
2022-03-11, 11:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av naturtvål
Svepande utlägg, epitet, hotbilder och trams.

Inte ett enda konkret svar på vad som var fel med det Tucker talade om.

Svaret är nog väldigt enkelt: du hittade inget fel med Tucker rapportering...

'Det enda du kunde var att bajsa ur dig en flod av epitet...

Min arma lilla vän...
Tucker låter sensation galen men det är nog bara en show men faktamässigt så är allt 100% rätt han bara framför det på sitt sätt.

fö är väl Fox en högerkanal eller har jag fel?
Citera
2022-03-11, 11:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Vi får se. Putin har ju öppnat upp för internationella volontärer idag.

Allt enligt planen... Trumfkortet centralafrikanska republiken hade Putin på hand hela tiden.
Senast redigerad av Himmalajja 2022-03-11 kl. 11:13.
Citera
2022-03-11, 11:08
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemellonme
Vi försöker igen..det funkar prima ditt klappmongo.
För dig kanske men inte många andra. Plus att det är rensat från Youtube, Twitter Google osv. Men det vill du inte låtsas om för att du är en bedräglig slemsäck.
Citera
2022-03-11, 11:09
Medlem
Counter Strike, specialkommandos i kravallutrustning hotar spinkiga ukrainare som jobbar med psykologisk krigsföring.

"Vi kommer efter er"

https://twitter.com/TokensDeals/status/1502216950331723778?t=s74IKtoNPRaqwOh0rI1CIA&s=19
Citera
2022-03-11, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vividcarrot
Skratta inte, afrikanska soldater är riktigt grymma på att kriga:

https://www.youtube.com/watch?v=1JABdS-HN5A

Citat:
Man, The man is killing us, man, Over!

Kan nog ge ukrainarna ett gott skratt när de kablar ut detta på den okrypterade sambandslänken.
Citera
2022-03-11, 11:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OZ12
Jag skulle säga att de har förstört För Ryssland, inte förstört Ryssland. Länder som Iran, Syrien, Nordkorea, Venezuela vill väl fortfarande ha med Ryssland att göra.
Problement för de unga är att dom inte förstår att dom alltid kommer att betraktas som en 2:a sortens medborgare eller vara en vasallstat åt USA. Detta vet Putin och det är det han vill ändra på.

USA skulle inte kunna existera med sin krigsmakt utan Ryssland som bad guy därav att ryssland aldrig släppts in i väst värme
Citera
2022-03-11, 11:11
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shoottheelks
De saknar däremot utbildning Syns på hur de förflyttar sig, och beter sig.

Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Det är möjligt att utbildningen inte är tillräckligt bra. Men dom var välutrustade och verkade målmedvetna.

Får Ukraina bestämma sin framtid så tror jag dom blir en militär stormakt. Men det kommer att ta tid att bygga upp det.

Tror att de har samma problem som Ryssland. Inga professionella underofficerare.

Att inte alla har lärt av USA är konstigt. Inte ens alla EU länder har gjort det.

Alla misstag jag såg att de gjorde i Video, hade en kompetent underofficer tagit bort på någon dag.
Citera
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Allt enligt planen... Trumfkortet centralafriksnska republiken hade Putin på hand hela tiden.
Wagnergruppen har varit där och värvat...

https://www.bbc.com/news/world-africa-59699350
Citera
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Jag har verifierat saken via andra källor tidigare. DN är väl mer lättsmält för er PK-skadade slemsäckar?

Läser på RT just nu. Är nog bara du som är lite efter. Be en vuxen gå in och läsa högt för dig.
Citera
Medlem
88SONs avatar
Det här med att råvarupriser ska skena enormt och en djup recession sker pga det är rätt löjligt, när något blir dyrare så går det sällan spikrakt uppåt, ingen " runaway effect ". Desto mer priserna ökar desto mer lönsam blir råvaruverksamhet som tidigare inte varit lönsam eller värt att starta, då trycks priset ner tills vi hamnar i en slags mellannivå

Det blir inga 300$ fatet, tror inte ens på 200$
Detta skulle inte tillåtas

Energipriser och oljepriser kommer dock att vara förhållandevis höga tror jag, men under 200$ för just oljan

Allt handlar om hur villiga länder som Venezuela och Iran är, samt hur länge kriget pågår eller hur länge Putin sitter
Citera
2022-03-11, 11:12
Medlem
Hur kunde Ryssland skrapa ihop 16000 syrier? Det blir ju fruktansvärt dyrt, inte fan har Assad råd att bjuda på dessa krigare.

Det är riktigt svagt av Ryssland att behöva ta fram arabiska krigare till detta smutsiga krig.

Vansinnet blir bara större och större.

Jag tvingas logga ur nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in