2022-03-11, 11:03
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
Trodde inte du litade på "judemedia"?
Jag har verifierat saken via andra källor tidigare. DN är väl mer lättsmält för er PK-skadade slemsäckar?
Citera
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Ännu en förnekarråtta som låtsas som om censuren inte existerar. Även du har upplysts om hur det ligger till innan. Ni är ena onda små slemråttor.
Jag når rt.com utan problem (från Sverige)?

Enligt FN har nu nästan 2,5 miljoner flytt landet.
C:a 96% till väst, bort från den ryska "befriaren".
Fler har flytt till Moldavien än till Ryssland.

Det kanske säger något om Ukrainas syn på den avnazifierande, icke-invaderande befriaren?
Citera
Medlem
serbisknegers avatar
Uppdaterad lista om företag som drar sig ur ryska Mongoliet.

https://mobile.twitter.com/antiputler_news/status/1502218229615312898
Citera
Medlem
Citat:
Svenska internetleverantörer förväntas blockera ryska RT
https://www.dn.se/kultur/svenska-internetleverantorer-forvantas-blockera-russia-today/

De har bara inte hunnit till din internetleverantör än. Detta visste du redan om från igår dock din bedrägliga lilla judedemon.

Vi försöker igen..det funkar prima ditt klappmongo.
Citera
Medlem
Citat:
Ovidkommande, det relevant är att rysk media har rensats från internet i stort med våra makthavares goda minne. Men det tycker väl du är förträffligt så att ni kan ljuga ostört om vad ryssen hittar på?

Är det inte för att skydda oss från globalisterna specefikt.

Jag är ju inte globoalist och har inga problem att komma åt ryska nyhetsiter tex.

du därimot...

men innan jag går full foliehatt på,så måste jag fråga...

har du datorkörkort? det finns ju kurser som PRO håller, finns säkert någon på din ort som kan hjälpa.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Europeiska_Datak%C3%B6rkortet
Citera
2022-03-11, 11:04
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vividcarrot
Skratta inte, afrikanska soldater är riktigt grymma på att kriga:

https://www.youtube.com/watch?v=1JABdS-HN5A
Vilket krig hänvisar du till?
Tror videon är passande, förutom att de inte kan flyga helikopter
Citera
2022-03-11, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sweden-is-Racist
40k utlänningar har alltså ställt upp på zelenskys självmordsuppdrag. Galet..
Han beordrar Volksturm från sin bunker, en feg makgalen tok precis som Hitler, hoppas han har en pistol så han kan avsluta som Adolf också.
Citera
2022-03-11, 11:05
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwensson
Jag kollar fortfarande på SVT ibland när jag ändå surfar runt. SVT vinklar allt till fördel för judarna och USA. Därför blir det väldigt ensidigt. Så fort man ser nåt svartvitt eller nåt om gamla tider på en svensk gratis-kanal så är det om judar. Hur synd det är om dom. Man blir ju vansinnigt less på SVT.
Right.
SVT som är ökända för att alltid stötta araber/palestiner MOT Israel/judarna.
Försök igen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naturtvål
Snälla rara människa, jag är inte rätt instans för din svepande vanföreställningar.

Är du inte nöjd med situation att alla väst media, förutom Tucker, sprider samma goja som du tolkar som den ren rama sanningen och motsida skall inte ens få visa sändningar i hela europa och nu kräver du tydligen också att jag också skall ställa upp i detta lynchningsparty av Ryssland.

Svaret till detta är NEJ...

Det beror på vad som sprids, men uppenbarligen så anser du också att det inte försigår nåt krig i Ukraina?
Är du övertygad att de bilder som sprids enbart är en regiserad film som sprids av Amerikanska Nazibögar??? Det mesta du dragit fram gällande situationen i de Rysslands ockuperade områdena i Ukraina är Rysk propaganda. Men forsätt lev i din bubbla.
Och gällande hur jag sållar min information sker oftast genom att jag umgås och talar med fysiska personer. Just nu har jag kontakt med ett antal Ryssar som bor i bl.a. baltstaterna(De kontakter jag hade i Ukraina har tyvärr tystnat) och de är nu livrädda för att Putin skall komma och "Befria dem".
Senast redigerad av SkogsSaab 2022-03-11 kl. 11:08.
Citera
Medlem
Staden Charkiv i nordöstra Ukraina bombarderas non-stop, uppger borgmästaren Ihor Terekhov,*något Sky News rapporterar om.

89 bombningar har skett mot bostadsområden på en enda dag, och 48 skolor har förstörts sedan invasionen startade, uppger han.

Terekhov har tidigare sagt att de ryska attackerna mot staden, som är den näst största i Ukraina, inte kan beskrivas som något annat än folkmord.

Aftonbladet.. nu börjar det
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tradera
Lavrov och P har inget konsekvenstänk....de simmar på för djupt vatten.
De har förstört Ryssland totalt , de har kunnat blivit en bra stat men in föryngring av toppskicket hade behövts.

Ryssland är rökt för lång tid framöver....kriget kommer avslutas lika snabbt som det börjar....någon av P närmsta förstår att Ryssland går mot en undergång.
Ingen av den yngre generationen är intresserade av ett Ryssland som supermakt.
Tror ni att de yngre vill återgå till det gamla sovjetunionen, nej inte den generationen som var med på den tiden heller men de är uppväxta med en annan syn på auktoritära ledningar.
Skrämda till tystnad..

Ryssland har bara på några dagar backat som stat till ett land ingen vill ha med att göra ,ingen.
Tyvärr drabbas det ryska folket som inte har bett om detta.

Ta bort vissa element i ledningen då finns det hopp för Russia!
Jag skulle säga att de har förstört För Ryssland, inte förstört Ryssland. Länder som Iran, Syrien, Nordkorea, Venezuela vill väl fortfarande ha med Ryssland att göra.
Citera
2022-03-11, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shoottheelks
De saknar däremot utbildning Syns på hur de förflyttar sig, och beter sig.

Det är möjligt att utbildningen inte är tillräckligt bra. Men dom var välutrustade och verkade målmedvetna.

Får Ukraina bestämma sin framtid så tror jag dom blir en militär stormakt. Men det kommer att ta tid att bygga upp det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in