2022-03-11, 10:48
Medlem
Starsailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Det länkas massor av filmer här i tråden, men det kanske du missat? Finns även livekameror vid polska gränsen så man kan se exempelvis flyktingarna (kvinnor och barn) som väller in. Jag tittar inte på tv.

Vad som länkas här är till 90% propaganda, från båda håll.
Sen visar även forskning att man på sociala medier väljer att läsa och se endast det som bekräftar vad man redan anser sig veta.

Jag anser mig inte själv veta vad sanningen är, utan mitt krig är först och främst mot svensk propagandatv som är helt absurd.
Och det gör mig sorgsen att se hur den indoktrinerar i vanliga fall förnuftiga och självständigt tänkande människor.
Citera
Medlem
Så pengarna glömdes utomlands och nu måste man be Syrien om hjälp....det går bra nu
Citera
Medlem
serbisknegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akeJJ
Vad tror du om motståndet här? Kan vi räkna med CAR att tåla kylan?

#Russia #Ukraine 🇷🇺🇺🇦: A unit from Central African Republic (#CAR) Forces released a video to state that they are ready to fight with Russia against "Ukrainian Nationalists".
Men va fan.

Det är bättre att de skjuter sig i skallen. Detta är inga rebeller i en djungel de ska slåss mot. Ukraina har gott om pansar och övrig material. BRING EM ON!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serbiskneger
Araber är skitsoldater. Det är fakta.

Frågan är hur många som kommer känna sig motiverade att stanna kvar när de upptäcker vad som förväntas av dem.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johan.topphat
och om ryssland ens kommer ha råd att bygga upp sin arme igen?

Det är det vi Svenskar får hoppas på om vi inte går med i Nato, Ryssland kommer förhoppningsvis inte ha råd att kriga på många många år!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Det gäller inte alla internetleverantörer, läs det som postas för helvete din förnekarråtta.

Varför har du en globalist IP?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwensson
Vad spelar den lagen mej för roll ??
Om du bor i Sverige så är du skyldig att hjälpa Sverige vid ett angrepp om du blir inkallad.
Det behöver inte vara att kriga utan kan vara annat som att hjälpa sjukvården etc.

Om du vägrar så blir du dömd till fängelse.
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudwigVon
Vad tror du händer när dessa 16000 upptäcker att de är frivilliga i ett förödande invasionskrig och det inte alls handlar om något fredsprojekt?

Gör som alla andra icke-européer, oavsett om de är från MENA, Balkan, Kongo, Centralasien etc., de drar naturligtvis till Sverige.
Citera
2022-03-11, 10:49
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemellonme
Det funkar prima
Ännu en förnekarråtta som låtsas som om censuren inte existerar. Även du har upplysts om hur det ligger till innan. Ni är ena onda små slemråttor.
Senast redigerad av PK-befriad 2022-03-11 kl. 10:51.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johan.topphat
och om ryssland ens kommer ha råd att bygga upp sin arme igen?

Råd kommer de definitivt inte att ha.
Men även om de skulle ha råd, kommer de inte kunna köpa material/komponenter till att kunna bygga saker och ting.

Det krisar redan nu, rejält. Britterna har nu också bekräftat att Rosia nu har brist på bla militära lastbilar.
Citera
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudwigVon
Vad tror du händer när dessa 16000 upptäcker att de är frivilliga i ett förödande invasionskrig och det inte alls handlar om något fredsprojekt?
Du får fråga dem som redan åkt ner bl.a. från Sverige.

Nej, jag håller med. Det kommer nog bli en överraskning när de greppar vilka de strider sida vid sida med. Det finns en del amerikanske erfarenheter att läsa om där ute hur man vänt på klacken.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Kan NATO så kan väl Putin. Frivilliga flockas till Ukraina:
[indent]🇷🇺⚡️Vladimir Putin agreed to attract volunteers from the Middle East to Donbass.

Ja jävlar, ska Putler importera svältfödda ISIS krigare till området han vill styra över, DET kommer bita han i röven ett antal gånger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in