2022-03-11, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Kan NATO så kan väl Putin. Frivilliga flockas till Ukraina:
🇷🇺⚡️Vladimir Putin agreed to attract volunteers from the Middle East to Donbass.

According to Defense Minister Sergei Shoigu, the BV received about 16,000 applications for voluntary participation in a special operation in Ukraine.
https://t.me/intelslava/21955

Genial idé faktiskt. Nu när en massa takfiris dragit från Idlib till Ukraina så kan man ju avliva dem där.

Vad tror du händer när dessa 16000 upptäcker att de är frivilliga i ett förödande invasionskrig och det inte alls handlar om något fredsprojekt?
Citera
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Nej det är en grej:
(FB) Putin beordrar styrkor att gå in i Ukraina - INVASION NU
(FB) Ryska sidor (RT, Sputnik) ev blockerade (samlingstråd)

Så du kan sluta förneka som en liten råtta. Alltid ska ni råttor gå yttrandeförtryckarnas och lögnarnas ärenden. Det är än mer anledning till varför man inte ska lyssna på sådana som dig.

Alltså det måste vara något fel i huvudet på dig, det fungerar alldeles utmärkt för mig. Du verkar ju paranoid.
Citera
Medlem
serbisknegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudwigVon
Vad tror du händer när dessa 16000 upptäcker att de är frivilliga i ett förödande invasionskrig och det inte alls handlar om något fredsprojekt?
Araber är skitsoldater. Det är fakta.
Citera
2022-03-11, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Fniss.... så inte 300dollar per fat längre?

Glöm inte att en Pågens brödlimpa skulle kosta 100kr...för en vecka sedan
Citera
2022-03-11, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serbiskneger
Enligt mongolen shoigu så ska assad ha skickat 16000 "frivilliga" äckliga araber.

https://twitter.com/nexta_tv/status/1502207976286953476

Ni kommer dö i drivor era äckliga jävlar!

Vad tror du om motståndet här? Kan vi räkna med CAR att tåla kylan?

#Russia #Ukraine 🇷🇺🇺🇦: A unit from Central African Republic (#CAR) Forces released a video to state that they are ready to fight with Russia against "Ukrainian Nationalists".
Citera
2022-03-11, 10:46
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Alltså det måste vara något fel i huvudet på dig, det fungerar alldeles utmärkt för mig. Du verkar ju paranoid.
Det gäller inte alla internetleverantörer, läs det som postas för helvete. Har du inte upplysts om detta tidigare? Det tror jag. Råtta.
Citera
2022-03-11, 10:46
Medlem
Ska bli intressant att se hur mycket som är kvar av Rysslands armée när det är över, med tanke på hur stora förlusterna redan är och det lär bli mycket värre.
Citera
2022-03-11, 10:47
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Kriget ser tyvärr ut att bli långvarigt, varför tömma redan nu? Kanske vill de ändra priset på kort sikt och samtidigt försöka förmå stora producenter att pumpa upp mer. Men finns raffineringskapacitet för detta? Skulle jag gissa kommer vi får se extrema priser på drivmedel och energi inom lång tid framöver om det inte blir förhandlingar som går igenom.
Speciellt som det verkar att det skiter sig med Iran. En viktig detalj i JCPOA är Irans export av uran till Ryssland för anrikning tror jag att det är.

Blir knepigt nu.

Samma med Venezuela. Grymtas en del om det hos GOP.

Kriget i Ukraina kommer att få en del otrevliga konsekvenser misstänker jag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Ska bli intressant att se hur mycket som är kvar av Rysslands armée när det är över, med tanke på hur stora förlusterna redan är och det lär bli mycket värre.

och om ryssland ens kommer ha råd att bygga upp sin arme igen?
Citera
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Det gäller inte alla internetleverantörer, läs det som postas för helvete din förnekarråtta.

Då har du ju valt fel leverantör. Märkligt att era argument alltid faller in i ad hominem.
Citera
Medlem
Upperkutts avatar
Tunga förluster för den Ukrainska Armén i Severodonetsk:

https://streamable.com/upfyk2

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Citera
Medlem
Citat:
Det gäller inte alla internetleverantörer, läs det som postas för helvete din förnekarråtta.

Det funkar prima
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in