2022-03-10, 18:21
Medlem
Myschs avatar
Hej. Funderar på att sälja min Toyota C-HR från 2018 för det är så dyrt med bensin och min bilförsäkring är dyr.

Vilken Laddhybrid/El-bil är bäst som inte kostar mer än 4000 i månaden att leasea?

Jag funderar på en MG EHS eller Honda E (men är lite osäker på Hondan för den har så kort distans med sitt batteri, jag har visserligen inte ens 1 mil till jobbet men har långt att åka om vi ska hälsa på mina föräldrar och sambons föräldrar)

Kom med tips!
Citera
2022-03-10, 18:42
Medlem
vemsfels avatar
Enkelt. Honda Jazz

Edit: Fel. Inte laddhybrid
Senast redigerad av vemsfel 2022-03-10 kl. 18:45.
Citera
2022-03-10, 23:42
Medlem
Bjurras avatar
Sök på Blocket. Välj fordon som kategori, sen el som drivmedel, välj "endast privatleasing" och sätt det lägsta pristaket (5000). Sortera efter pris.

Mazda MX30 och Cupra Born är båda snorbilliga. Cupran är definitivt den bättre bilen av de två.
Senast redigerad av Bjurra 2022-03-11 kl. 00:10.
Citera
2022-03-11, 03:22
Medlem
Myschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra
Sök på Blocket. Välj fordon som kategori, sen el som drivmedel, välj "endast privatleasing" och sätt det lägsta pristaket (5000). Sortera efter pris.

Mazda MX30 och Cupra Born är båda snorbilliga. Cupran är definitivt den bättre bilen av de två.

Cups Born såg intressant ut. Har bokat provkörning på en MG Marvel R för såg att man kunde leasea en sån för strax under 4000.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in