2022-03-10, 12:50
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ett litet barn har skadats efter, vad polisen beskriver som, ett fall från ett fönster i centrala Nässjö. Barnet är fört till sjukhus med allvarliga skador och polisen har inlett en förundersökning om brott.

Citat:
Polisen har fått kontakt med en vårdnadshavare och skjutsar denne till sjukhuset där barnet vårdas.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/person-fallit-genom-fonster-polisen-misstanker-brott

Någon som vet något mer?
Citera
2022-03-10, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/person-fallit-genom-fonster-polisen-misstanker-brott

Någon som vet något mer?
Mycket ungt barn låter ju som om någon som inte kunnat ramla ut av sig själv iallafall.
Citera
2022-03-10, 12:55
Medlem
Poogles avatar
https://www.smalandsdagblad.se/2022-03-10/extra-ungt-barn-allvarligt-skadat--ramlade-ut-genom-fonster--polisen-utreder-brott?fbclid=IwAR20-END uJ1X8j047pEvV8T8yyR0b1zif4qryUattmFH5BqpVapUldt_RF c

Norråsagatan ska det ha hänt på, enligt Smålands dagblad.
Citera
2022-03-10, 13:05
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torreira
Mycket ungt barn låter ju som om någon som inte kunnat ramla ut av sig själv iallafall.

Att inte hålla små barn under uppsikt kan vara ett brott med så det är inte nödvändigtvis så att någon knuffat någon eller liknande.
Senast redigerad av BirosKorlaff 2022-03-10 kl. 13:33.
Citera
2022-03-10, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
Att inte hålla små barn under uppsikt kan vara ett brott med så det är inte nödvändigt så att någon knuffat någon eller liknande.
Sant. Man får ju hoppas att det rör sig om en tragisk olycka och att barnet överlever utan men för livet. Vilken jävla ångest som vårdnadshavare.
Citera
2022-03-10, 13:09
Medlem
NamnlosBarns avatar
mycket ungt barn ? Hur är det möjligt.
Citera
2022-03-10, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
mycket ungt barn ? Hur är det möjligt.
Ouppmärksamhet. Samma sak med drunkningsolyckor. Men det förutsätter ju att barnet kan trilla ut självt.
Citera
2022-03-10, 13:15
Medlem
mycket tragiskt, instämmer verkligen att jag hoppas detta endast var en olycka..
Citera
2022-03-10, 14:05
Medlem
Bajslukts avatar
Min första tanke var "det måste vara en invandrare, som vanligt".

Sen såg jag att det var Nässjö och tänkte "bor det verkligen invandrare i lilla Nässjö?"

När jag Googlade så fanns det en hel del invandrare på sagda gata. Det slår aldrig fel.
Citera
2022-03-10, 14:16
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Min första tanke var "det måste vara en invandrare, som vanligt".

Sen såg jag att det var Nässjö och tänkte "bor det verkligen invandrare i lilla Nässjö?"

När jag Googlade så fanns det en hel del invandrare på sagda gata. Det slår aldrig fel.

Nässjö med kringliggande orter är väl fullt av ex-jugoslaver etc sedan 30 år?
Citera
2022-03-10, 14:19
Medlem
Död
Citera
2022-03-10, 14:19
Medlem
Barnet dog av sina skador enligt Aftonbladet

Så sorgligt.
Citera
  • 1
  • 2