Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Med transperanta menar jag naturligtvis att under en konflikt ska man kanske se till att stilla fiendens nyfikenhet så slipper man obehagliga incidenter som kan påverka civilbefolkningen.
så inte så relvant för denna tråden mao, ryssen har mördat bebisar i ett par veckor redan....
Citat:
Den här konflikten har pågått i åtta år och under tiden har USA:s försvardepardement sponsrat en del biolabb och det är väl inte konstigt att man udrar varför.
Nej, om man inte vet vad ett biolab är så förstår jag att man tycker det mesta är konstigt kring de.
Citat:
Nuland är ju uppenbarligen orolig att det ska falla i ryssarnas händer. Nu har ju Nuland egentligen stillat vår nyfikenhet och erkänt att det är farliga labb som bör säkras och lämnas ifred och vi får väl hoppas att ryssarna då tar det lugnt med labben.
Säkert, anthrax, harpest och böldpest är farligt, skulle kriget komma till sverige hoppas jag att man säkrar våra nivå 4 labb i solna från att sprängas....
Citat:
Vad menar du med förfall? Tror du inte människor begriper att denna typ av forskning kan användas för alla djur, inklusive människor.
Förfallet är att man blandar ihop biolab med biovapen. utan att kunna något mer om det än att bio låter farligt, eller spännande....