Citat:
Ursprungligen postat av
GylleneUttern2
Haha din subversiva jävla landsförrädare.
Skrämmer du dina ungar genom att peka på Feta tribaltatuerade Jennifer i fläckiga mjukisbyxorna vid korvmojen och säga, umgås ni inte med neger och arab så blir ni som hon?

Problemet där har varit drogberoende kriminella psykfall till snubbar. Å andra sidan, vilken seriös person med jobb och karriär går med på att träffa fjortisbrudar i ett garage. Stämma träff med mig hade varit fullständigt lönlöst för jag har inget utbyte av att umgås med andra kids. Fjortisbrudarna går till personer som vill träffa dem vilket råkade vara de där snubbarna med icke rent mjöl i påsen.
Ditt andra påstående visar bara på att du fattar allmänt illa. En högre karriär kräver att du kan samarbeta med människor från andra länder med annat utseende utan att fucka ur och bara vill sitta med svenskar. Och nej, en högre karriär kräver knappast att du skall umgås och älska drogberoende kriminella babbar. Lär det skilja på dessa två.
Igen fjortisbrudarna/kidsen kommer knappast att träffa en schysst svart snubbe av den simpla anledningen att en svart person som tex. är advokat och icke pedofil kommer heller inte vilja träffa fjortisbrudar/kids i ett garage så personen precis som jag inte är ett skit intresserad av det.
Feta tribaltatuerade Jennifer är förmodligen vad du kan uppnå i form av flickvän och ni får ha så roligt på IKEA och Ullared tillsammans samt klaga över att allt är dyrt i samhället. Längre än så kommer du förmodligen inte.