2022-03-10, 04:47
Medlem
Upperkutts avatar
Tucker med en mycket bra analys:

https://youtu.be/AugzqXPYaOc

Det har nu framkommit att detta är bevisat.

Pentagon står och ljuger:

https://youtu.be/AugzqXPYaOc?t=688

Eller är det där kroppsspråket trovärdigt!?
Senast redigerad av Upperkutt 2022-03-10 kl. 04:51.
Citera
2022-03-10, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RustyShackleford
Visst, tvivlar jag inte på.

Fast då kommer det bara rapporteras i RT, samt av swish-horor och medborgarjournalister. Svenne har fått sig itutat att man inte ska lyssna på såna källor, så det går spårlöst förbi.

Snart så lär vi dessutom vara mitt uppe i en inflationistisk depression. Så vem kommer orka bry sig?

(Undra om vi drabbas av några nya spännande patogener i samband med det förresten? AIDS-19? TBC-19?)

Det är inte bara svennebanan. Det är hela västvärlden som har blivit utsatt för detta. Det finns variationer och vissa har kommit längre än andra. När jag gick i svennebananskola uppmuntrades vi till något som idag är helt otänkbart - att läsa böcker, helst med en bredd av perspektiv, då en "allmänbildning" - var något fint. Efter många år av ett totalt krig mot "desinformation" som nästan beskrivs som en smittsam sjukdom - så har folk accepterat att det nog är så.

Vi censurerar bort det farliga och smittsamma så endast en tanke tillåts. Precis som vi "vaccinerade" bort problemet med viruset för att det var den enda utvägen och alla andra påståenden om alternativ är farliga.

Av någon anledning tror jag RT och varje jävla ord analyseras av de som har förbjudit dig och mig att göra detsamma. Gör som du blir tillsagd, tänk inte, håll käften, vi bestämmer vad du kan tänka nu genom kontrollen av verklighetsbeskrivningen. Detta är makt som fräter sönder precis allting.

Citera
2022-03-10, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilicho
Alltså. Det är rätt tröttsamt att folk hela tiden försöker pressa in allt de hittar i sina färdiga åsiktsmallar. Vad hände med den fria åsiktsbildningen och nyfikenheten? Är dagens ungdomar inte intresserade av att lära sig nya saker längre? Vill de bara predika?

Om man läser avskriften från senaten så säger diplomaten att Ukraina inte har några biologiska vapen, däremot har de biologiska forskningsanläggningar. Det sägs ingenting om att dessa forskningsanläggningar skulle ha någonting med USA att göra.

Att ett industrialiserat land med fyrtio miljoner invånare har biologiska forskningsanläggningar är kanske inte helt överraskande. Det är snarare helt självklart. Ingen ny information har alltså framkommit i de här avskrifterna. Någon kunde sparat oss alla en massa tid genom att inte posta sådan skit. Tid som vi hade kunnat använda till att informera oss om något väsentligt istället.
Ang labben. Usa var väldigt snabba att inflika "Om någon sprids från dessa labb så är det ryssarnas fel"

Så man kan nog vara ca 99.9% säker på att de utvecklar en del fanskap i dom labben.

Covid-19 är inte det enda dom kokat ihop de senaste åren.
Citera
2022-03-10, 05:42
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegymer
https://www.google.com/amp/s/www.bbc.com/news/uk-58635137.amp

Chockerande

Ryssland har biloabs i London!!!

De har förgiftat ett antal människor.

Lät på ditt inlägg som om det skulle vara en skämt-länk. Typ en review på nån rysk restaurang i London som var så dålig att maten klassades som biologiskt vapen.

Nä, den handlade tydligen om nån spion som var inblandad i giftmord med Novichok -Ett nervgift och inte ett biovapen. Utvecklades för 50 år sen i Sovjet och inte i London.

Men ok -Du är uppenbarligen fullt beredd att tro att Ryssland utvecklar bio-vapen i på europeisk mark, utan någon som helst källa till stöd för antagandet.

Så tvivlar du då på att den aktuella storyn skulle vara sann? Dvs att USA har forskat på bio-vapen i Ukraina? I detta fall finns ju faktiskt gott om belägg för att det faktiskt ligger till på det viset.

Citat:
Ursprungligen postat av EricBe
Det är inte bara svennebanan...

Gillar första quoten.
Var kommer den ifrån? Känner inte igen referensen "Raubtier".
Citera
2022-03-10, 05:44
Medlem
Citat:
Lät på ditt inlägg som om det skulle vara en skämt-länk. Typ en review på nån rysk restaurang i London som var så dålig att maten klassades som biologiskt vapen.

Nä, den handlade tydligen om nån spion som var inblandad i giftmord med Novichok -Ett nervgift och inte ett biovapen. Utvecklades för 50 år sen i Sovjet och inte i London.

Men ok -Du är uppenbarligen fullt beredd att tro att Ryssland utvecklar bio-vapen i på europeisk mark, utan någon som helst källa till stöd för antagandet.

Så tvivlar du då på att den aktuella storyn skulle vara sann? Dvs att USA har forskat på bio-vapen i Ukraina? I detta fall finns ju faktiskt gott om belägg för att det faktiskt ligger till på det viset.

Gillar första quoten.
Det är ju så här Ryssland anklagar usa.

Jag har i alla fall bevis för mina påståenden.

Har du bevis för biolabs i Ukraina förutom ryska försvarsministeriet som ej har några bevis heller utan tomma ord?
Citera
2022-03-10, 05:56
Medlem
Citat:
.

Gillar första quoten.

"Raubtier (German for "predator") is a Swedish industrial metal band from Haparanda, Sweden." Bitterheten delas av mig här i mälardalen.
"A.I"
Citera
2022-03-10, 05:58
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegymer
Det är ju så här Ryssland anklagar usa.

Jag har i alla fall bevis för mina påståenden.

Har du bevis för biolabs i Ukraina förutom ryska försvarsministeriet som ej har några bevis heller utan tomma ord?

Ditt påstående var att "Ryssland har biolab i London".
Du har inte länkat något som ens antyder att det ligger något i det påståendet. Än mindre bevisat det.

Din artikel handlar om något helt annat. För övrigt rör det någon som är brottsmisstänkt. Inte bevisat skyldig:
Citat:
Police say they have identified another suspect in the Salisbury Novichok attacks, which left three people critically ill and one dead.

Personligen så betvivlar jag inte att FSB använt Novichok för att giftmörda folk. Men det har inget med trådens ämne att göra. Gnugga sömnen ur ögonen, ta en kaffe, och återkom när du vaknat ordentligt.

Om du sen faktiskt vill sätta dig in i trådens ämne, och inte bara gaffla fyllesnack, så kan du pröva att läsa denna artikel:
https://dilyana.bg/documents-expose-us-biological-experiments-on-allied-soldiers-in-ukraine-and-georgia/

Ger en bra introduktion till vad saken gäller.
Citera
2022-03-10, 06:45
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Och vad forskas det på där?
Covid-19 har säkert tagita fram där
Citera
2022-03-10, 06:56
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Covid-19 har säkert tagita fram där

Försöker du få tråden flyttad till "konspirationsteorier" din marodör?

Det är väl bara att googla. Ukraina har publicerat en lista på "harmlösa" patogener som dom har passat på att förstöra i förebyggande syfte.

Andra anser att det finns goda skäl att tro att det har forskats även på mer potenta saker:
Citat:
Notably absent in the Ukrainian list of pathogens to be destroyed are the African Swine Flu, the Crimean Congo Hemorrhagic Fever virus, Vibrio cholera, Swine Flu, Hepatitis A, Clostridium Botulinum, and Anthrax that were reported to have outbreaks around the bio-safety (bioweapons) laboratories in Ukraine thru the years.
https://drjessesantiano.com/pathogens-from-the-pentagon-biosafety-labs-in-ukraine-revealed/

Du kan även läsa den välresearchade artikeln jag länkade i mitt förra inlägg för mer info.
Citera
2022-03-10, 07:09
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:

Det är väl bara att googla. Ukraina har publicerat en lista på "harmlösa" patogener som dom har passat på att förstöra i förebyggande syfte.

Andra anser att det finns goda skäl att tro att det har forskats även på mer potenta saker:

https://drjessesantiano.com/pathogens-from-the-pentagon-biosafety-labs-in-ukraine-revealed/

Du kan även läsa den välresearchade artikeln jag länkade i mitt förra inlägg för mer info.
Ok
Citera
2022-03-10, 07:13
Medlem
area50s avatar
Gubben från Pentagon i videon ser ju faktiskt en aning nervös ut & har ett kroppsspråk som indikerar att han ljuger.
Citera
2022-03-10, 07:18
Medlem
arbetets avatar
Citat:

Studier på Marburgviruset m.fl. (BSL3-labb):

https://t.me/BellumActaNews/73410
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in