Citat:
Varken svårt att sätta dit någon teoretiskt eller i praktiken. Nu tror jag ju såklart att inte varenda person har blivit ditsatt. Men helt omöjligt är det ju inte att någon blivit eller kommer att bli. Speciellt inte om du vet att person X alltid tar tåget klockan 15.00 varje fredag exempelvis. Eller hur?
Vet inte var du får detta till att försvara männen. Hur som helst finns det en anledning till allt oavsett hur fel själva gärningen än är. Hur skeva männens värderingar än är så hade det varit intressant att ta del av dem. Jag som de flesta i tråden föraktar detta beteendet men vill samtidigt försöka förstå vad som leder fram till själva handlingen.
Vet inte var du får detta till att försvara männen. Hur som helst finns det en anledning till allt oavsett hur fel själva gärningen än är. Hur skeva männens värderingar än är så hade det varit intressant att ta del av dem. Jag som de flesta i tråden föraktar detta beteendet men vill samtidigt försöka förstå vad som leder fram till själva handlingen.
Kan du inte ge ett exempel då på hur man skulle kunna sätta dit någon och sedan få dom till platsen. Det får gärna vara ett trovärdigt exempel! Och det skall också vara så vattentätt att den som blivit ditsatt inte kan förklara sig ur situationen!
Vi pratar om vidriga gubbar som skickat bilder på sig själva, och i många fall även skickat dickpicks. Samtidigt som dom skrivit vad dom vill göra med minderåriga tjejer. Det bestäms träff och personen i fråga dyker upp. Så vad är det du vill förstå? Varför dom sexuellt dras till barn? Vad skulle dom kunna säga som inte gör dom till vidriga pedofiler? Dom är ju inte där för att rädda barnen själva, utan dom är där för att utföra det dom skrivit om i konversationerna. Annars hade dom stannat kvar hemma framför telefonen eller datorskärmen.
Tycker att det är kanon att dom hängs ut, och många gånger får dom försöka förmildra eller ljuga alldeles för mycket innan Sara och Patrik vänder på klacken och lämnar dom patetiska jävlarna. Men skulle någon jag känner eller vet vem det är dyka uppnås dumpen, då hade jag kunnat skydda mina egna barn från denne!