2022-03-09, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Fick även skåda Keshas igår! Inga tan-lines där inte 😂

Halvnegrer har väl samma färg överallt, året runt?
Citera
2022-03-09, 12:55
Medlem
farlings avatar
Dagens avsnitt

Citera
2022-03-09, 13:32
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Och hur blev hon vald till storbonde? Jo, hon valde sig själv. Hon var ju med i första gårdskampen och vann, men eftersom ingen behövde åka hem så fick hon som vinnare istället utse SB, och valde sig själv. Så på sätt och vis kan man säga att hon är den enda i årets säsong som fått en medalj genom att vinna en gårdskamp.

I början gillade jag henne, men med tiden så sken nåt överlägset hos henne allt mer igenom. Hon visade vart efter en mer och mer överlägsen attityd och när hon satt och sa att hon hade "visualiserat alla tävlingar och sett sig själv som vinnare" så insåg jag att hon också verkar lida av en något grandios självbild. Det är ju fler av farmarna som lider av det, men i början trodde jag inte att Viktoria gjorde det. När hon fick sin klangskål så sprack bilden av henne som en vettig människa totalt. Även om Monika inte är nån trevlig person så var det bra att hon slog ut Viktoria. Viktorias sätt att inte ens med en minsta min visa nån som helst reaktion på beslutet att bli vald som förstekämpe var ohövligt och i sina kommentarer till det visade hon mer prov på sin överlägsna och arroganta attityd.

Jag håller med om det du skriver om Viktoria och medaljen som hon fick genom att välja sig själv till SB - helt otippat att man ens får göra det i Farmen?! Men tidigare i tråden när jag skrev om det - hennes förvärv av medalj så trodde jag att Viktoria enbart hade EN medalj fast någon skrev då att hon hade vunnit en till och då på Torpet. Jag minns inte vilken kamp om Viktoria vann nummer 2 av sina medaljer - vilken kamp var det i?
Citera
2022-03-09, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Dagens avsnitt

Citera
2022-03-09, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Dagens avsnitt

Citera
2022-03-09, 15:31
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag håller med om det du skriver om Viktoria och medaljen som hon fick genom att välja sig själv till SB - helt otippat att man ens får göra det i Farmen?! Men tidigare i tråden när jag skrev om det - hennes förvärv av medalj så trodde jag att Viktoria enbart hade EN medalj fast någon skrev då att hon hade vunnit en till och då på Torpet. Jag minns inte vilken kamp om Viktoria vann nummer 2 av sina medaljer - vilken kamp var det i?

Just det, det har du rätt i. Undrar om det inte var balans?
Citera
2022-03-09, 15:43
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Just det, det har du rätt i. Undrar om det inte var balans?

Ja jag minns inte vilken kamp det var på Torpet som hon vann som sagt var, men balans kanske det var?! Tänker inte titta igenom alla avsnitt på Torpet igen för den skull.
Citera
2022-03-09, 15:49
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ja jag minns inte vilken kamp det var på Torpet som hon vann som sagt var, men balans kanske det var?! Tänker inte titta igenom alla avsnitt på Torpet igen för den skull.

Det var spiken! Letade upp rätt avsnitt. (Har just inget liv.)
Citera
2022-03-09, 15:55
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Det var spiken! Letade upp rätt avsnitt. (Har just inget liv.)

Snart har du ett liv för denna säsong slutar väl snart? Om du inte ska kika Farmen Norge + Torpet (via TV4 Play enbart) som började 8 Mars och Robinson (Västindien) 2022 som börjar 20 Mars förstås. Då har du täckt upp hela Våren 2022 och sedan kommer sommaren ett tag då man ändå är mest utomhus!
Citera
2022-03-09, 16:06
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Snart har du ett liv för denna säsong slutar väl snart? Om du inte ska kika Farmen Norge + Torpet (via TV4 Play enbart) som började 8 Mars och Robinson (Västindien) 2022 som börjar 20 Mars förstås. Då har du täckt upp hela Våren 2022 och sedan kommer sommaren ett tag då man ändå är mest utomhus!

Nä, det får nog vara bra så! Nu ska jag ut!
Citera
2022-03-09, 18:59
Medlem
HVIT.s avatar
Från dagens avsnitt 9/3.
Citera
2022-03-09, 19:16
Medlem
Fan va tröttsamt det är med dessa jävla tävlingar i att mäta rep. Ska finalen också avgöras så eller vad är det frågan om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in