2022-03-09, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av handelschon
De har inte ''tvingats till att fly''; var får du alla dina idéer ifrån? Sverige är också självständigt; varför skulle motsatsen gälla?
Du ser. Jag bodde i Sverige och fortsätter att följa din utveckling noga. Sök på Internet varför denna publikation tvingades registrera sig i Estland.
Här är ett bra verktyg som hjälper dig:
https://www.google.se/
Citera
2022-03-09, 13:41
Medlem
friskXORsjuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavertass
Ingen som ser det ironiska att det är Kina som kräver utredning av bio labs. När de själva är ansvariga för miljontals döda människor på grund utav egna bio labs? 🙈
USA var inblandade i forskningen i Wuhan. Man skyller på varandra.
Citera
2022-03-09, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bavertass
Ingen som ser det ironiska att det är Kina som kräver utredning av bio labs. När de själva är ansvariga för miljontals döda människor på grund utav egna bio labs? 🙈

Jag har för mig att labbet i Wuhan underkastade sig en inspektion.
Citera
2022-03-09, 13:43
Medlem
369Qs avatar
"EXCLUSIVE: Deleted Web Pages Show Obama Led an Effort To Build a Ukraine-Based BioLab Handling ‘Especially Dangerous Pathogens’."

https://thenationalpulse.com/2022/03/08/obama-led-ukraine-biolab-efforts/

Citera
2022-03-09, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rysk-pravda
Du ser. Jag bodde i Sverige och fortsätter att följa din utveckling noga. Sök på Internet varför denna publikation tvingades registrera sig i Estland.
Här är ett bra verktyg som hjälper dig:
https://www.google.se/

Jag hittar ingen information om att de "tvingades registrera sig i Estland"; jag har så klart redan använt sökmotorer för att försöka ta reda på om det du säger är sant. Vänligen hänvisa till en källa; det är faktiskt du som påstår någonting, inte jag.
Senast redigerad av handelschon 2022-03-09 kl. 13:49.
Citera
2022-03-09, 13:59
Medlem
Raket-torskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Enda roliga är nu fjortistroll som sitter med kuken i ena handen vid datorn och tror ni kan hur världen funkar.

Sverige har också dessa laboratorium. Du kanske tror med din lillkuk att Sverige inte ens har kemiska stridsmedel ?

Tyvärr kan vi män som är kopplade till militären berätta att vi har allt från Saringas till Senapsgas i bergrum.
Inte för strid utan för att just det laborera på och utbilda.

Jag är själv utbildad NBC instruktör och både laborerat och handskas med dessa i Sverige.

Stoppa nu in din lillkuk i trosorna igen och stäng av datorn.

Rysstroll som dig kommer precis som Vänsterextrema dö först i Sverige om oroligheterna eskalerar.
Lite läskigt är det att en NBC-instruktör är fullständigt besatt av penisar. Halvkul när snubben som hanterar gissningsvis ganska farliga ämnen är 12 år gammal i huvudet.
Det jag tror folk reagerar på är att det låter som att fröken Nuland antyder att ryssarna skulle kunna använda det som finns i labbet för att utföra en attack, vilket väcker uppmärksamhet eftersom laborativa biologiska skadeämnen knappast är lämpliga som stridsmedel rakt ur burken så att säga (vilket skulle betyda att det som finns i labbet var redan från början avsett som vapen). Men det verkar som att Nuland menar att ryssarna skulle inta dessa labb och sedan använda sina egentillverkade varianter under förevändningen att de kommer från ukraina som en slags false flag-attack. Hon pratar riktigt bakvänt så jag förstår att ingen hänger med.
Citera
2022-03-09, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IzTop
Veriferiera alla länkarna från Wayback Machine vs officiella US Ukrainska amabassendens hemsida. Lägg för en stund undan din svåra narcissism och se faktan istället för att försöka fejka och manipulera för att behålla din "prestige". Sen står det i dokumenten och dokumenten visar på att USA byggt biologiska lab i Ukraina helt betalt av US Department of Defense. Så du inser nu du begår karaktärssjälvmord?

Som ni ser och kan verifiera med Wayback Machine så ser ni att ambassaden raderat nyckeldokument men internet glömmer inte.

Det är ju det jag har gjort. Jag hittar inget dokument som raderats, och ingen text på hemsidan har ändrats sen 2019. Kan du skriva vad det är för dokument som raderats och visa en wayback-länk till det tack, istället för att bara länka massa nonsens.
Det står ingenstans på den sidan att de biologiska labben är helt betalda av USDOD. Kan du citera stycket på hemsidan som styrker det påståendet?
Citera
2022-03-09, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av friskXORsjuk
USA var inblandade i forskningen i Wuhan. Man skyller på varandra.
Mmm, och Kina var helt ovetande…. Hahaha 😂
Citera
2022-03-09, 14:48
Medlem
Ja biologis forskning sysslar väl alla utvecklade länder med så ordet erkänna i rubriken känns lite malplacerat. Förr vad är att erkänna? Skall Ryssland också krypa till korset och erkänna att dom minsann också har institut för biologisk forskning, skäms på er ryssar.

Oecd? har ju full kontinuerlig insyn i Ukrainas kärnkraftverk, ja ända tills ryssen kom i all fall, så spridning eller stöld av kärnavfall som när Sovjet kollapsade lär inte ha skett.

Nästa konspirationsteori till rakning.
Citera
2022-03-09, 14:59
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Ja biologis forskning sysslar väl alla utvecklade länder med så ordet erkänna i rubriken känns lite malplacerat. Förr vad är att erkänna? Skall Ryssland också krypa till korset och erkänna att dom minsann också har institut för biologisk forskning, skäms på er ryssar.

Oecd? har ju full kontinuerlig insyn i Ukrainas kärnkraftverk, ja ända tills ryssen kom i all fall, så spridning eller stöld av kärnavfall som när Sovjet kollapsade lär inte ha skett.

Nästa konspirationsteori till rakning.

Det är ju lite märkligt ändå när fact-checkers först går ut och dementerat påståendet att dessa Biolabb existerar, trots att det står med på USA:s ambassads hemsida, sedan kommer denna officiella talesperson ut och erkänner. Fact-checkers jobbar ju efter deras script, USA demokraternas, jude-oligarkernas. Så det verkar finnas en hand som inte vet vad den andra håller på med.
Citera
2022-03-09, 15:08
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Det är ju lite märkligt ändå när fact-checkers först går ut och dementerat påståendet att dessa Biolabb existerar, trots att det står med på USA:s ambassads hemsida, sedan kommer denna officiella talesperson ut och erkänner. Fact-checkers jobbar ju efter deras script, USA demokraternas, jude-oligarkernas. Så det verkar finnas en hand som inte vet vad den andra håller på med.

Ja visst är det "märkligt"...

Undra hur man agerar om man vet att ens brottslighet kommer leda till livstid/dödstraff? (No deals)

Media slåss för sitt och sina ägares liv, bokstavligen.
Senast redigerad av 369Q 2022-03-09 kl. 15:11.
Citera
2022-03-09, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vividcarrot
Här är Lindsay Graham och lovar Ukraina att USA kommer stödja dem emot ryssen:

https://youtu.be/1PC7DzTRS7A?t=340

5:40 och framåt.

"Your fight is our fight. 2017 will be the year of offense. All of us will go back to Washington and we will push the case against Russia. Enough of the russian aggression, it is time for them to pay a heavier price"

Undrar varför de var så mån om att skydda Ukraina.

Nu börjar skeletten komma ur garderoben. Nu börjar det låta allt mer logiskt varför de vill gå in i Ukraina och starta ett eventuellt krig med ryssen. För att rädda sina egna skinn såklart.

Detta kommer vara den största skandalen i väst under lång tid. Och majoriteten stödde den pga att de lät media hjärntvätta dem och kallade de som hade en aning om vad som pågick i Ukraina för rysstroll.

Det är inte bara USA som är ganska många om att skydda Ukraina. Frankrike, Belgien, Nederländerna, Portugal, Tjeckien, Rumänien, Kanada, Kroatien, Slovenien, Italien, Finland, Danmark, Norge och Sverige har alla skickat stöd militär utrustning till Ukraina. Ingen i Europa till att Ryssland invaderar något närliggande land och expanderar väster ut. Vi har redan haft Sovjetunionen liksom.

Om USA hade varit extremt angelägna om att faktiskt skydda Ukraina eller starta krig med Ryssland, så hade de vid det här laget redan varit inne i Ukraina.
Senast redigerad av yokisuci 2022-03-09 kl. 15:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in