2022-03-09, 12:07
Medlem
Jag känner igen honom men kan för mitt liv inte placera var vem hur varför. Om någon har ett namn snälla pma mig. Ni får ingen swish men evig tacksamhet.
Citera
2022-03-09, 12:13
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Vem är han?

https://dumpen.se/2022/03/07/napp-fran-incestgrupp-napp-igen/

Han bokstavligen berättar att han har förgripit sig på sin lilla dotter och är nu ivrig på att möta upp med en pedofilmorsa och begripa sig på hennes lilla dotter.

Det finns olika grader i helvetet men den här snubben ligger i toppen på siten.
Citera
2022-03-09, 12:33
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
https://dumpen.se/2022/03/07/napp-fran-incestgrupp-napp-igen/

Han bokstavligen berättar att han har förgripit sig på sin lilla dotter och är nu ivrig på att möta upp med en pedofilmorsa och begripa sig på hennes lilla dotter.

Det finns olika grader i helvetet men den här snubben ligger i toppen på siten.
Det är ju roligt när personen som konfronteras framstår som den vettiga och balanserade i sammanhanget. Vad är det för fel på Patrik och Sara? Det är väl snarare de som tror på jultomten.
Citera
2022-03-09, 12:55
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det är ju roligt när personen som konfronteras framstår som den vettiga och balanserade i sammanhanget. Vad är det för fel på Patrik och Sara? Det är väl snarare de som tror på jultomten.
Kan på ett sätt hålla med dig. Rent intervjutekniskt är de ju värdelösa. Det är rena grillningar där den uthängde inte ges någon möjlighet att svara utan blir avbruten nästan direkt. Det blir mycket bättre när Sara kommer ensam men hade överlag varit mer intressant med en journalist som tog det lugnare och lät honom tänka efter och fylla ut sitt svar, någon utan fientlig framtoning.

Men det kommer inte att ske eftersom allt är på duons villkor. De har press på sig att bevara imagen de skapat i intervjusituationen. Skulle intervjuobjektet börja ta över eller säga något vettigt eller formulera sig på ett smart så skulle duon känna sig hotad och då börja kackla ännu fortare. Patrik och Sara har alltså satt en press på sig själva att gå segrande ur käftslängandet och det är helt fel inramning för att få något vettigt ur peddot. Så på ett sätt är de skyldiga till att ingen svarar mer än "jag vet inte" på frågan, då "jag vet inte" i kombination med dåliga ursäkter är instinktiva försvarsyttranden när man känner sig grillad och överkörd.

Sen kan man tycka att de är värda att få galla spydd över sig. Jag menar bara att Patrik och Sara inte kan förvänta sig annat än reflexmässiga försvarstal när de bemöter sitt intervjuobjekt så aggressivt.
Senast redigerad av Lysturken 2022-03-09 kl. 12:57.
Citera
2022-03-09, 13:19
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Kan på ett sätt hålla med dig. Rent intervjutekniskt är de ju värdelösa. Det är rena grillningar där den uthängde inte ges någon möjlighet att svara utan blir avbruten nästan direkt. Det blir mycket bättre när Sara kommer ensam men hade överlag varit mer intressant med en journalist som tog det lugnare och lät honom tänka efter och fylla ut sitt svar, någon utan fientlig framtoning.

Men det kommer inte att ske eftersom allt är på duons villkor. De har press på sig att bevara imagen de skapat i intervjusituationen. Skulle intervjuobjektet börja ta över eller säga något vettigt eller formulera sig på ett smart så skulle duon känna sig hotad och då börja kackla ännu fortare. Patrik och Sara har alltså satt en press på sig själva att gå segrande ur käftslängandet och det är helt fel inramning för att få något vettigt ur peddot. Så på ett sätt är de skyldiga till att ingen svarar mer än "jag vet inte" på frågan, då "jag vet inte" i kombination med dåliga ursäkter är instinktiva försvarsyttranden när man känner sig grillad och överkörd.

Sen kan man tycka att de är värda att få galla spydd över sig. Jag menar bara att Patrik och Sara inte kan förvänta sig annat än reflexmässiga försvarstal när de bemöter sitt intervjuobjekt så aggressivt.

Det hade även varit fördelaktigt om Patrik och Sara vore smarta nog att följa efter kepsmannen tills dom får fram identiteten. Han kanske hade sin bil i närheten. Oavsett hade dom kunnat hängt efter som envisa iglar. Istället måste dom nu publicera en desperat vädjan om hjälp att identifiera pedofilen. Det är inte en jättebra metod. Fattar inte varför dom bara släppte honom.
Citera
2022-03-09, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobinGustaxdottern
Det är känt sedan länge att Lamotte är både skinnskalle och swishgädda. Sjöberg är blå tomte och sen har vi Sverigedemokraterna i vanlig ordning. Dags att avnazifiera Dumpen!

Lamotte var bara ett exempel eftersom han vart med någon gång förut. Något måste göras för Patrik verkligen skämmer ut sig och gärningen i varenda video men baskervideon var ett lågvattenmärke som blir svårt att slå.
Citera
2022-03-09, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Jag vet vem incestpedofilen är, men jag vill ha betalt för att röja identiteten. Är det något dumpen kan bistå med?

Skrev inte du den 6/3 "Ni har hänt ut mig på denna skitsida så nu tar jag sajten offline.". När du samtidigt ska ta sajten offline så vill du berätta vem incestpedofilen mot pengar och du hävdar att du själv är uthängd på dumpen?

Det verkar inte riktigt logiskt detta?
Citera
2022-03-09, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
Lamotte var bara ett exempel eftersom han vart med någon gång förut. Något måste göras för Patrik verkligen skämmer ut sig och gärningen i varenda video men baskervideon var ett lågvattenmärke som blir svårt att slå.
Baskervideon?
Citera
2022-03-09, 13:40
Medlem
Det är någon i kommentarsfältet på dumpen som påstår sig ha jobbat ihop med Baskermongot. Snart kanske vi får ett namn.
Citera
2022-03-09, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Baskervideon?

Ja han "incest-mannen" Tommy eller vad han säger att han heter. Han som har en basker på sig i videon.
Citera
2022-03-09, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zephyr
Skrev inte du den 6/3 "Ni har hänt ut mig på denna skitsida så nu tar jag sajten offline.". När du samtidigt ska ta sajten offline så vill du berätta vem incestpedofilen mot pengar och du hävdar att du själv är uthängd på dumpen?

Det verkar inte riktigt logiskt detta?

Förmodligen vill han väl dra med dig sin peddopolare ner i avgrunden så han slipper sitta där själv. Och samtidigt göra sig en liten hacka
Citera
2022-03-09, 14:20
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Förmodligen vill han väl dra med dig sin peddopolare ner i avgrunden så han slipper sitta där själv. Och samtidigt göra sig en liten hacka

Tycker du ska läsa detta inlägg och också ta det på allvar, så blir det hattrick i trollning:
(FB) Jag har upptäck bydisfläckar i grabbens säng - vad göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in