2022-02-23, 21:52
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socks
Ok, men de begår ju brott redan när de sexchattar med, vad de tror är barn.

Om motpart är under 15 år så kan det absolut röra sig om olaglig handling.
Citera
2022-02-23, 21:57
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Here we go again, ny stjärna:

https://dumpen.se/2022/02/23/en-lina-bubblor-och-barn-napp-igen/

Ahhh, antar att du blev besviken nu när det inte var någon snopp med?

Missbrukar knark och alkohol. Till och med öppen med att han har svårt att få upp den.

Är han öppen med den saken stämmer det säkert att detta var första gången han försökt träffa en så ung tjej.

Lockad i en honungsfälla...

En onödig uthängning...
Citera
2022-02-23, 22:00
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Missbrukar knark och alkohol. Till och med öppen med att han har svårt att få upp den.

Är han öppen med den saken stämmer det säkert att detta var första gången han försökt träffa en så ung tjej.

En onödig uthängning...

Dumpen fortsätter att vada i träsket.

Ännu en mupp. Nu måste det komma en politiker eller företagsledare snart, annars så skiter jag i det här.
Citera
2022-02-23, 22:02
Medlem
Om man gör en bildsök på den senaste på dumpen så får man extremt många träffar men varför kommer 100 olika linkedinlänkar upp? Någon som har koll?
Citera
2022-02-23, 22:10
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Det hjälper kanske till lite att SAMTLIGA uthängda pedofiler har skickat bilder på sig själva OCH dykt på bestämd mötesplats. Klart dom ser skraja, eftersom dom är skyldiga.

Antagligen har de gjort det, men du missar poängen. Den är ju den att det finns en chans att även en oskyldig hade agerat likadant vid en konfrontation.
Citera
2022-02-23, 22:13
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:

En onödig uthängning...

Inte ett dugg onödig. Han utstrålar riktiga psykovibes det lilla man får se, och det man kan läsa. Kan tänka mig att han varit extremt farlig för ett barn.
Citera
2022-02-23, 22:13
Medlem
Lavas avatar
Citat:

En onödig uthängning...

Brb 6 kap. 10 a §
Den som, i syfte att mot ett barn under femton år begå en gärning för vilken straff föreskrivs i 4, 5, 6, 8 eller 10 §, föreslår en träff eller stämmer träff med barnet, döms för kontakt för att träffa ett barn i sexuellt syfte till böter eller fängelse i högst två år. Lag (2017:1068).

Brb 6 kap. 10 §
Den som, i annat fall än som avses förut i detta kapitel, sexuellt berör ett barn under femton år eller förmår barnet att företa eller medverka i någon handling med sexuell innebörd, döms för sexuellt ofredande till böter eller fängelse i högst två år.

Detsamma gäller den som blottar sig för någon annan på ett sätt som är ägnat att väcka obehag eller annars genom ord eller handlande ofredar en person på ett sätt som är ägnat att kränka personens sexuella integritet. Lag (2005:90).

Vidare:
Brb 6 kap. 13 §
Till ansvar som i detta kapitel är föreskrivet för en gärning som begås mot någon under en viss ålder ska dömas även den som inte haft uppsåt till men varit oaktsam beträffande omständigheten att den andra personen inte uppnått den åldern. Lag (2018:618).

Brb 6 kap. 15 §
För försök till våldtäkt, grov våldtäkt, sexuellt övergrepp, grovt sexuellt övergrepp, våldtäkt mot barn, grov våldtäkt mot barn, sexuellt utnyttjande av barn, sexuellt övergrepp mot barn, grovt sexuellt övergrepp mot barn, utnyttjande av barn för sexuell posering, grovt utnyttjande av barn för sexuell posering, utnyttjande av barn genom köp av sexuell handling, köp av sexuell tjänst, koppleri och grovt koppleri döms det till ansvar enligt 23 kap.

Detsamma gäller för förberedelse till koppleri samt för förberedelse och stämpling till och underlåtenhet att avslöja eller förhindra våldtäkt, grov våldtäkt, våldtäkt mot barn, grov våldtäkt mot barn, grovt utnyttjande av barn för sexuell posering och grovt koppleri. Lag (2019:806).
Citera
2022-02-23, 22:16
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Dumpen fortsätter att vada i träsket.

Ännu en mupp. Nu måste det komma en politiker eller företagsledare snart, annars så skiter jag i det här.

Du kanske ska prova med att delta själv då? Får dumpen en riktig gädda och du slipper att ha tråkigt? Jag kan skriva chatten åt dig!

Tror höjdarna du nämner använder sig av andra tjänster för att hitta unga tjejer än dom som Dumpen använder. Finns sådana du betalar en liten slant för.

Sen tror jag inte att dom skulle riskera fängelse för att få ligga med någon som är 13-14 år rakt upp och ner... Bättre att ta någon som är 15 år och ser lika dan ut...
Senast redigerad av fido1986 2022-02-23 kl. 22:22.
Citera
2022-02-23, 22:20
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Inte ett dugg onödig. Han utstrålar riktiga psykovibes det lilla man får se, och det man kan läsa. Kan tänka mig att han varit extremt farlig för ett barn.

Absolut!
Citera
2022-02-23, 22:21
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555

Nu ser du Monster på blanka dagen! Dom finns bara i mörkret på natten och under din säng!

Nä, de tror jag inte... Tycker att han var rätt öppen och vänlig av sig. Han var väll full och hög? Det sa han ju själv... Skulle han inte få upp den så skulle han vara gullig mot henne i stället. Lika farlig som en rulle hushållspapper.

Då tror jag mer på ljudteknikern om du vill ha någon som kan vara potentielt farlig. Han hade mer intressanta fantasier!
Citera
2022-02-23, 22:22
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Brb 6 kap. 10 a §
Den som, i syfte att mot ett barn under femton år begå en gärning för vilken straff föreskrivs i 4, 5, 6, 8 eller 10 §, föreslår en träff eller stämmer träff med barnet, döms för kontakt för att träffa ett barn i sexuellt syfte till böter eller fängelse i högst två år. Lag (2017:1068).

Brb 6 kap. 10 §
Den som, i annat fall än som avses förut i detta kapitel, sexuellt berör ett barn under femton år eller förmår barnet att företa eller medverka i någon handling med sexuell innebörd, döms för sexuellt ofredande till böter eller fängelse i högst två år.

Detsamma gäller den som blottar sig för någon annan på ett sätt som är ägnat att väcka obehag eller annars genom ord eller handlande ofredar en person på ett sätt som är ägnat att kränka personens sexuella integritet. Lag (2005:90).

Vidare:
Brb 6 kap. 13 §
Till ansvar som i detta kapitel är föreskrivet för en gärning som begås mot någon under en viss ålder ska dömas även den som inte haft uppsåt till men varit oaktsam beträffande omständigheten att den andra personen inte uppnått den åldern. Lag (2018:618).

Brb 6 kap. 15 §
För försök till våldtäkt, grov våldtäkt, sexuellt övergrepp, grovt sexuellt övergrepp, våldtäkt mot barn, grov våldtäkt mot barn, sexuellt utnyttjande av barn, sexuellt övergrepp mot barn, grovt sexuellt övergrepp mot barn, utnyttjande av barn för sexuell posering, grovt utnyttjande av barn för sexuell posering, utnyttjande av barn genom köp av sexuell handling, köp av sexuell tjänst, koppleri och grovt koppleri döms det till ansvar enligt 23 kap.

Detsamma gäller för förberedelse till koppleri samt för förberedelse och stämpling till och underlåtenhet att avslöja eller förhindra våldtäkt, grov våldtäkt, våldtäkt mot barn, grov våldtäkt mot barn, grovt utnyttjande av barn för sexuell posering och grovt koppleri. Lag (2019:806).

Grundlig som alltid! Läs på nu allihop.
Frågor på det?
Citera
2022-02-23, 22:26
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Nu ser du Monster på blanka dagen! Dom finns bara i mörkret på natten och under din säng!

Nä, de tror jag inte... Tycker att han var rätt öppen och vänlig av sig. Han var väll full och hög? Det sa han ju själv... Skulle han inte få upp den så skulle han vara gullig mot henne i stället. Lika farlig som en rulle hushållspapper.

Då tror jag mer på ljudteknikern om du vill ha någon som kan vara potentielt farlig. Han hade mer intressanta fantasier!

Han ger mig psykovibes skrev jag. Sättet han skriver på. Äcklig jävel.
Under min säng finns verkligen inga pedofiler. Föredrar dammråttor istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in