2022-03-08, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
I ämnet, intressant om de trots allt legalt kanske kan klämma åt pfizer, ska bli spännande att följa den utvecklingen.

Dr. Robert W. Malone on Pfizer Documents “A huge list of adverse events of interest.”
https://www.bitchute.com/video/iB10fw7oqBwY/

Ledsen, men tror på Dr Malone över dig korrektamund0 alla dagar i veckan.

Helt säkert har de väl prickat en och annan av de teoretiskt möjliga biverkningarna i vaccinerade vid det här laget.

Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Man behöver bara lyssna på det där dravlet i ett par minuter för att inse att de sitter och hittar på, är helt urblåsta eller rent av ljuger.

1. Malone säger att någon har synat en bluff och tvingat FDA att offentliggöra dokumenten. Det är lögn, dokumenten har varit offentliga hela tiden. Det är ingen som försökt dölja något. Vad som hänt är att någon begärt ut ALLA dokument på en gång och FDA har meddelat att med nuvarande personal kommer det ta 75 år att ta bort all personlig information från dokumenten.

Det är lögn. Det krävdes ett domslut i Texas för att företaget skulle släppa helt hemligstämplad information om framtagningen av vaccinerna

2. Malone säger "a huge list of adverse events of interest, which means they are not one-offs, they've happened multiple times throughout the world". Det är lögn. Listan beskriver inte alls några event som inträffat. Man får dessutom förmoda att någon med Malones intelligens vet detta. Han sitter alltså och ljuger helt skamlöst. Det är pinsamt. Och det här går antivaxxarpatrasket på!

Lögn igen. Dom listar alla kända bieffekter som försökskaninerna drabbats av, därav denna gedigna lista

3. Malone säger "a huge number of documents that the judge has forced Pfizer and the FDA....remember our government tried really hard to keep this information from us". Lögn igen. Informationen har varit fri hela tiden. Det är ingen som försöker dölja något. Domaren har inte beordrat Pfizer att göra någonting, de har aldrig försökt dölja några dokument. Man får dessutom förmoda att någon med Malones intelligens vet detta också. Han sitter alltså igen och ljuger helt skamlöst. Det är pinsamt. Och det här går antivaxxarpatrasket på! Också.

Orkar inte lyssna klart på dravlet...

Än en gång, en domstol gick igenom bristfällig information som dom vaccinerade aldrig fick för att helt och fullt kunna ge sitt medgivande, eller "information consent" som nu advokater med all sannolikhet kommer ta sig än för att dra ansvariga inför rätta för medicinskt bedrägeri
Citera
2022-03-08, 22:32
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Än en gång, en domstol gick igenom bristfällig information som dom vaccinerade aldrig fick för att helt och fullt kunna ge sitt medgivande, eller "information consent" som nu advokater med all sannolikhet kommer ta sig än för att dra ansvariga inför rätta för medicinskt bedrägeri
Nej, nu sitter du och ljuger igen. Det är ingen domstol som "gick igenom" någon "bristfällig dokumentation". Alla dokument har varit offentliga och det är massor med folk som begärt ut information. Vad som hänt är att någon begärt ut ALLA dokument och det meddelade FDA att det skulle ta 75 år för att redakta alla personuppfifter. Det är DET som domstolen dömt FDA att fixa. Man har blivit dömd att släppa minst 55,000 sidor per månad.

Inget annat. Ingen kommer bli "dragen inför rätta". All information har varit offentlig från början till slut.

Hopas att det klarnar nu.

Citat:
FDA loses FOIA suit over Pfizer vaccine documents, must release 55,000 pages per month

https://endpts.com/fda-loses-foia-suit-over-pfizer-vaccine-documents-must-release-55000-pages-per-month/
Senast redigerad av korrektamund0 2022-03-08 kl. 22:35.
Citera
2022-03-09, 18:36
Medlem
Citat:
Nej, nu sitter du och ljuger igen. Det är ingen domstol som "gick igenom" någon "bristfällig dokumentation". Alla dokument har varit offentliga och det är massor med folk som begärt ut information. Vad som hänt är att någon begärt ut ALLA dokument och det meddelade FDA att det skulle ta 75 år för att redakta alla personuppfifter. Det är DET som domstolen dömt FDA att fixa. Man har blivit dömd att släppa minst 55,000 sidor per månad.

Inget annat. Ingen kommer bli "dragen inför rätta". All information har varit offentlig från början till slut.

https://endpts.com/fda-loses-foia-suit-over-pfizer-vaccine-documents-must-release-55000-pages-per-month/
Eftersom du redan klargjort att jag inte behärskar engelska skulle jag vilja be dig bemöta följande video av Canadian covid care alliance,

https://www.canadiancovidcarealliance.org/media-resources/the-pfizer-inoculations-for-covid-19-more-harm-than-good-2/

som kritiserar Pfizers tillvägagångssätt och analys av data, av deras initiala studie (redan här har jag helt säkert använt mig av fel språk och missförstått flera saker - så en högintellektuell som du har säkert redan svårt att hänga med i mitt infantila språkbruk. Ursäkta mig, ty jag är lekman men jag är faktiskt genuint intresserad.)

Jag, som lekman, tycker att det låter skrämmande. Jag har inte sett någon seriös källa bemöta och förklara hur de som gjort videon har fel... Jag säger inte att du är en seriös källa men du ger intryck av att vara insatt och du är definitivt bättre på detta än jag.

Tack!
Citera
2022-03-09, 18:45
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Ja du ser hur svårt det är för antivaxxare att ta in verkligheten. När man refererar till fakta och officiell statistik så kommer den antivaxxintelligenta patrask-kommentaren som ett brev på posten:

"Du ljuger".

Haha..

Hörrudu.

Det går bra för Pfizer.

Och på Fredag är det några visselblåsare för Pfizer som har något att meddela.

Lycka till nu ”korrekto”

https://www.sec.gov/Archives/edgar/data/78003/000087666122000258/xslF25X02/primary_doc.xml#
Citera
2022-03-09, 19:14
Medlem
Har ingen nämnt det faktum att de själva konstaterar att vaccinet åker med bröstmjölken till dibarnen? Det Känns ju mer än lurigt.
Citera
2022-03-09, 20:46
Medlem
harryguccis avatar
Citat:
Ja, så är det naturligtvis. Det står ju dessutom i dokumentet att listan utgör biverkningar av intresse som bl.a. är aktuella för andra vacciner och inte specifikt för vaccin mot SARS-CoV-2. Frågan är varför man med en vetenskaplig bakgrund håller på och tramsar på det här viset?

Jag tror att han har rätt, och att du har fel.

Time will tell..
Citera
2022-03-09, 21:41
Medlem
DroidBishops avatar
Jag känner nu två yngre män som fått hjärtproblem. En hamnade på sjukhus med hjärtsäcksinflammation och den andra har ont i bröstet. Båda fullvaxxade.

Jag känner långt fler personer som fått problem efter vaccinet än personer som fått problem efter infektion. Det handlar om hjärtproblem, extrem trötthet, bältros, mindre strokes. Jag är jäkligt glad att jag inte tog giftet. Men känner sorg med dom som blev lurade och indirekt tvingade att ta det.
Citera
2022-03-09, 22:59
Medlem
Citat:

Doktor John Campbell tar upp Pfisser Reporten på sin Youtubekanal där han rent ut sagt förfäras över dom 1223 döda, eller "fatal" -märkta vaccinerade, och 40 000 som rapporterar olika former av biverkningar som resultat av vaccineringarna. Med all rätta, kan tilläggas.
Citera
2022-03-09, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berg-Erik
Fy fan vilken vidrig person du måste vara.

Jag relaterar inte till vad som står just här ovan utan till alla jävla lögner som jag sett dig sprida här i trådarna under månader.

Rätt duktig är du på att vrida och vända på fakta och använda härskartekniker så det du skriver framstår som trovärdigt för naiva personer som inte förstår hur korrupt den värld som läkemedelsbolagen verkar inom.

Till och med den här naiva pajasen dr John Campbell har äntligen förstått vad som pågår och gör faktiskt ett rätt hyffsat jobb med att tolka och förklara de dokument som börjar komma loss nu.

https://www.youtube.com/watch?v=7YOD9drZasM

Intressant, jag har läst det som att rapporterna snarare handlar sjukdomstillstånd som har en tidsmässig korrelation till vaccinationen snarare än att man bekräftat att vaccinet är den troliga orsaken till det som rapporterats. Rapporterna kommer från diverse olika källor:
Pfizer’s safety database contains cases of AEs reported spontaneously to Pfizer, cases
reported by the health authorities, cases published in the medical literature, cases from
Pfizer-sponsored marketing programs, non-interventional studies, and cases of serious AEs
reported from clinical studies regardless of causality assessment.
...vilket gör att jag har svårt att tro att dessa ställen har gjort någon djupare analys av orsaken mer än att det är tänkbart att vaccinet är inblandat då det inträffat i närtid till vaccination. Såvida man inte redan filtrerat bort naturlig frekvens av dessa åkommor så lär en hel del fall komma med som inte är kopplade till vaccinen. Å andra sidan så står det inget om det i rapporten.

Förstår inte heller varför han hänger upp sig på åkommor på nervsystemet (majoriteten av dessa lär vara huvudvärk) och muskel/skelett (majoriteten lär vara muskel/ledvärk). Om inte annat så kan jag tycka att han borde nämna det.

Sedan verkar han inte läst vad listan över AESI baseras på - om inte annat så skriver man bokstavligen att en del är sjukdomstillstånd kopplade till allvarlig covid-infektion - har svårt att tro att vaccinen kan orsaka allt som exempelvis allvarlig covid kan orsaka.

Blir också lite fundersam varför han inte googlar fram hur många doser som administrerats fram till slutet av mars -21? Borde inte vara några större problem att få en rätt vettig siffra att jämföra med.

Skulle vara riktigt intressant att se kommentarer från någon trovärdig person med erfarenhet av att tolka denna typ av rapporter - och då menar jag någon som INTE har historik av aktiv antivaxxer-propaganda. Har läst alldeles för mycket påhittat/fulciterat/hårdvinkat skräp från den typen av personer att trovärdigheten i princip ligger på minus där...John Campbell har än så länge verkat hyffsat neutral så det vore intressant att få hans infallsvinkel bekräftad eller dementerad från andra.
Senast redigerad av Frispel2 2022-03-09 kl. 23:11.
Citera
2022-03-09, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frispel2
Intressant, jag har läst det som att rapporterna snarare handlar sjukdomstillstånd som har en tidsmässig korrelation till vaccinationen snarare än att man bekräftat att vaccinet är den troliga orsaken till det som rapporterats. Rapporterna kommer från diverse olika källor:
Pfizer’s safety database contains cases of AEs reported spontaneously to Pfizer, cases
reported by the health authorities, cases published in the medical literature, cases from
Pfizer-sponsored marketing programs, non-interventional studies, and cases of serious AEs
reported from clinical studies regardless of causality assessment.
...vilket gör att jag har svårt att tro att dessa ställen har gjort någon djupare analys av orsaken mer än att det är tänkbart att vaccinet är inblandat då det inträffat i närtid till vaccination. Såvida man inte redan filtrerat bort naturlig frekvens av dessa åkommor så lär en hel del fall komma med som inte är kopplade till vaccinen. Å andra sidan så står det inget om det i rapporten.

Förstår inte heller varför han hänger upp sig på åkommor på nervsystemet (majoriteten av dessa lär vara huvudvärk) och muskel/skelett (majoriteten lär vara muskel/ledvärk). Om inte annat så kan jag tycka att han borde nämna det.

Sedan verkar han inte läst vad listan över AESI baseras på - om inte annat så skriver man bokstavligen att en del är sjukdomstillstånd kopplade till allvarlig covid-infektion - har svårt att tro att vaccinen kan orsaka allt som exempelvis allvarlig covid kan orsaka.

Blir också lite fundersam varför han inte googlar fram hur många doser som administrerats fram till slutet av mars -21? Borde inte vara några större problem att få en rätt vettig siffra att jämföra med.

Skulle vara riktigt intressant att se kommentarer från någon trovärdig person med erfarenhet av att tolka denna typ av rapporter - och då menar jag någon som INTE har historik av aktiv antivaxxer-propaganda.

Case closed din pajas ingen idé att du anstränger dig.

Han ställer exakt de relevanta frågorna.

Du som jag vet att snubben började som en veritabel apologet för läkemedelsbolagen - men har nu vänt under galgen och gör vad han kan för att plocka fram relevant information.

Om jag var dig skulle jag på allvar gå och hänga mig med tanke på alla människor som jag vilsefört och utsatt för såväl potentiell skada och lidande.

Det kommer att vara att föredras jämfört med vad folkhopen kommer att göra med er äckliga sossar på gator och torg när graden av era illdåd börjar synas.
Senast redigerad av Berg-Erik 2022-03-09 kl. 23:13.
Citera
2022-03-10, 08:22
Moderator
Tinuviels avatar
TS tes att den lista över biverkningar h*n hänvisar till i sin trådstart är en lista över biverkningar av Pfizers vaccin mot covid-19 specifikt, en lista som Pfizer dessutom försökt att dölja är att betrakta som en alternativ teori och tråden flyttas därför.

Coronaviruset och covid-19 --> Alternativa teorier om covid-19
/Moderator
Senast redigerad av Tinuviel 2022-03-10 kl. 08:27.
Citera
2022-03-10, 10:53
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cageholder
Eftersom du redan klargjort att jag inte behärskar engelska skulle jag vilja be dig bemöta följande video av Canadian covid care alliance,

https://www.canadiancovidcarealliance.org/media-resources/the-pfizer-inoculations-for-covid-19-more-harm-than-good-2/

som kritiserar Pfizers tillvägagångssätt och analys av data, av deras initiala studie (redan här har jag helt säkert använt mig av fel språk och missförstått flera saker - så en högintellektuell som du har säkert redan svårt att hänga med i mitt infantila språkbruk. Ursäkta mig, ty jag är lekman men jag är faktiskt genuint intresserad.)

Jag, som lekman, tycker att det låter skrämmande. Jag har inte sett någon seriös källa bemöta och förklara hur de som gjort videon har fel... Jag säger inte att du är en seriös källa men du ger intryck av att vara insatt och du är definitivt bättre på detta än jag.

Tack!
Jag tittade på de första 12-13 minuterna innan jag tröttnade.

Jag förstår varför ingen seriös aktör bemöter det där. Bra produktion. Man undrar vem som betalar för att snickra ihop en snygg presentation där det mesta som påstås är rena lögner och påhitt. Alternativet är att de helt enkelt inte förstår vad det är de har läst när de försökt gå igenom dokumentation från t.ex. försök. Det mesta har jag dessutom redan bemött på annan plats. Det är bara att söka så hittar du information och länkar till rapporter från preclinical trials (som enligt presentationen aldrig gjorts), information om skillnaderna i ARR och RRR samt hur dessa värden skall ställas i relation till dåvarande och nuvarande förhållanden, de regulatoriska kraven på försökens längd, när och varför olika avsnitt i det Fas 3-föröket avslutats och andra fortsätter enligt plan (och inte alls har avslutats i förtid som påstås) etc etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in