Citat:
Ursprungligen postat av
Friherr
Börjar vi närma oss en kapitulation från Ukraina nu eller vad säger expertisen i tråden? Tycker det är svårt att veta vilka uppgifter man ska tro på så jag frågar er som följt det här noga i ett par veckor.
Jag är ju ingen expert och har som de flesta andra ingen säkerställd premissbas
Men sannolikt
a ) Ingen är dum nog att blanda sig i den konflikten kan man förmoda .. Utredningar vackra ord varm luft kanske en tår i ögonvrån Ingen vill ha 3 e världskriget
b ) När ngn förklarar detta för Clownjuden och hans nära .samt pressen förstår att den ensidiga media bilden inte kan få en intervention så taggar dom ner också
Så är det att kasta in handduken Har man satt sig i klistret genom att Mörda ryssar har man kanske en plan B komma ur det Också utan att ngn annan skall rädda en .. Som man bäddar får man ligga ..
Det goda med det onda är att alla fattar att släpper man in Juden i Politiken också går det på detta viset
Orban kommer på Pravda TV
" Det var därför jag kastade ut juden slipper man Bråket +problemen "
Mr Orban in turn is accused of running a state funded media campaign to vilify Mr Soros and reviving ancient anti-Semitic stereotypes.
Kan Soros slanta upp nu reparera Ukraina för de pengarna han stack med när han spekulerade mot Svenska Kronan
https://www.bbc.com/news/av/world-europe-49600818