2022-03-08, 17:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Shalom på dig, inga läkare utan gränser som insisterade på att suga upp den (fästingen) med munnen alltså, för du hade huvudet på skaft....man ska aldrig dra en fästing i huvudet, vi får se hur tjejerna löser det.

Det är antagligen ingen fästing utan annan ohyra. Det är väl antagligen Helen som har upptäckt något när hon gick ner på Keisha som vanligt
Läkare? suga?
Vet du inte hur man tar bort en fästing?
Citera
2022-03-08, 19:28
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Läkare? suga?
Vet du inte hur man tar bort en fästing?

Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Shalom på dig, inga läkare utan gränser som insisterade på att suga upp den (fästingen) med munnen alltså, för du hade huvudet på skaft....man ska aldrig dra en fästing i huvudet, vi får se hur tjejerna löser det.

Det är antagligen ingen fästing utan annan ohyra. Det är väl antagligen Helen som har upptäckt något när hon gick ner på Keisha som vanligt
Du drar kvinnan i kroppen med en snara åså följer huvudet med

Monica borde jobba som strippa
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-08 kl. 19:50.
Citera
2022-03-08, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Bra idé att försöka hitta den skyldiga genom att försöka tolka fotot på de fyra damerna. Keishas min kan tolkas som att hon ser skyldig ut men det kan också vara så att hon tittar på Alex sexpartner. Tyvärr kan vi dock inte med säkerhet se vem detta skulle vara. Monkan var väl inte där samtidigt med Alex så hon går bort. Cecilia ser generad ut medan Helené har värsta pokerfejset. Jag tror emellertid att Cecilia min bara betyder att hon vet vem det är men inte tänker säga någonting. Återstår således bara Helené som försöker verka oberörd.

Mitt tips är Helené. Ifall hon och Alex dessutom ägnade sig åt sodomi så kan det vara förklaringen till att hon släpper väder så mycket. Vem vet, Alex kanske är välutrustad? Det hela skulle dessutom understryka min teori om hennes bisexuella uppvaknande tillsammans med Victoria. Ifall Helené inledde sin vistelse på Farmen med att idka usel grekisk kärlek med Alex på höskullen och sedan fick uppleva himmelska fröjder tack vare Victorias färdigheter i cunnilingus (i en hel timme) så förklarar det mycket av det som avhandlades på filten och sorgen som hon kände när Victoria åkte ut.

Förstår inte alls er fascination kring att lista ut vem som hade påstått sex med Alex (en snubbe som inte gjorde annat än att åma sig och ljuga framför kamerorna) Allt är bluff och båg för att alex vill fortsätta försöka vara aktuell trots att han stupade första veckan.

Victoria var helt mycket mer värdiga vinnare än Monika! V har ju varit i ting, absolut hjälpt till med uppdrag och allmänt gjort folk glada - men framförallt varit en motpol från alla sönder-tatuerade tjejer som önskar att de vore med i Paradise hotel. Jag gillar när det är olika sort personligheter i farmen och Victoria skiljde sig ur mängden helt klart. Monika verkar vara en hemsk människa inte gör annat än att ljuga och snacka skit om andra. Dessutom, kan hon sluta ha dom där otroligt flottiga och äckliga flätorna?!
Citera
2022-03-08, 19:38
Medlem
HVIT.s avatar
Måtte någon av Arlind, Cissi eller Prins vinna. De två sistnämnda var jag inte fan av i början men nu! Skräpmänniskorna Keisha, Helene och snubben (kommer inte ens på vad sopan heter) får inte vinna! Och ärkesopan Monica - nej, nej och nej. Ska jag ranka sophögen så blir det Helene (minst sämst av de sämsta), snubben, Keisha och sist äcklet Monica!
Citera
2022-03-08, 19:39
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Alltså Helene Fransson.

Kan man vara mer oattraktiv som person?

Förutom allt bajssnack och falskhet så stör jag mig mycket på att hon är narcissist och att hon säger att andra inte har kämpat. Hon själv har ju inte kämpat någon gång.
Citera
2022-03-08, 19:46
Medlem
picapicans avatar
Det är fan inte värt en halv mille (minus skatt) att slava på Farmen i flera veckor utan tv, mobil, toalett, dusch m.m.

Uppdragen de får, suger ju getpung med.
Citera
2022-03-08, 19:50
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Alltså Helene Fransson.

Förutom allt bajssnack och falskhet så stör jag mig mycket på att hon är narcissist och att hon säger att andra inte har kämpat. Hon själv har ju inte kämpat någon gång.
Hennes frustrationsbölande efter hon misslyckades på Torpet-kampen och när det kom en twist ett annat program måste säga en del om hennes uppväxt och/eller personlighet.
Bortskämd?
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Det är fan inte värt en halv mille (minus skatt) att slava på Farmen i flera veckor utan tv, mobil, toalett, dusch m.m.

Uppdragen de får, suger ju getpung med.
Nja är nog mer värst för den yngre generationen från storstäderna.
Det som görs på farmen och torpet är ju bra att kunna om vi skulle bli utan ström och bränsle ett tag över.
Citera
2022-03-08, 19:54
Medlem
Enmansdemos avatar
Cissi är aldrig sen att få tafsa på Keishas underdel, hon måste va bög!

Hon vågar uttala ordet fitta också, inte fiffi som ett frigid-barn
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-08 kl. 20:14.
Citera
2022-03-08, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Alltså Helene Fransson.

Äsch, tycker du är orättvis, hon är väl ändå den som vuxit mest den här säsongen? Bölade som en liten gris i början men nu vågar hon bjuda på sig själv, verkar inte skämmas för något längre (på gott och ont, hade gärna sluppit bajssnacket tbh) Tror hon, och alla andra, är rejält trötta på farmen-livet och helt enkelt bara släppt alla spärrar
Citera
2022-03-08, 21:03
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag yrar inte, Monika har vunnit sin medalj (skrev jag ...) i kamp i Torpet. Och Viktoria fick sin medalj för att hon blev vald till Storbonde. Jag skrev inte om tävlingarna i sig självt utan hur de fått sina medaljer.
Läs en gång till vad jag skrev om = hur de fått sina medaljer. Inte om hur många gånger de har tävlat.

Läs själv, eller titta på programmet innan du uttalar dig!
Victoria har vunnit en amulett på torpet och likaså Monika! Så vad menar du?
Victoria fick en amulett som storbonde och en amulett på torpet! HON HADE 2 AMULETTER OCH INGEN JÄVLA MEDALJ!
Monika är en så ovärdig vinnare som någon kan bli, lat och snackar en massa skit och mobbar! Tar med sig en hund som skrämmer ihjäl en kanin. Dessutom så tråkig att klockorna stannar! Och hon har varit på farmen en månad mindre än de andra!

Usch vilken hemsk typ hon är ovärdig som bara den!
Citera
2022-03-08, 21:06
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helenefransson
Jag älskar denna tråden
Jag hejar på Keisha, Helene och Cissi.
Keisha har jag från början inte gillat, men hon har växt så enormt!
Helene mysig med, sen hon slutade vara en lipsill! 😊
Citera
2022-03-08, 21:07
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Vi älskar dock inte denna genomfula fisande och falska pojkflickan!
Det är naturligt att fisa.
Så sluta gnäll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in