2022-03-08, 14:22
Medlem
Märkligt att ingen hittat något på Baskermongot ännu. Jag har kollat alla med samma ålder och förnamn i Stockholm, men ingen träff. Visserligen kan man väl bo i kranskommun och ändå tycka att man bor i Stockholm. Chansen är väl också stor att han ljög om förnamn eller ålder i sin chat, så det är lite som att försöka hitta en nål i en höstack. Men någon borde väl känna igen honom?
Citera
2022-03-08, 14:38
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Märkligt att ingen hittat något på Baskermongot ännu. Jag har kollat alla med samma ålder och förnamn i Stockholm, men ingen träff. Visserligen kan man väl bo i kranskommun och ändå tycka att man bor i Stockholm. Chansen är väl också stor att han ljög om förnamn eller ålder i sin chat, så det är lite som att försöka hitta en nål i en höstack. Men någon borde väl känna igen honom?
Jo, jag tycker mig känna igen honom, men jag kan fan inte sätta fingret på var jag sett honom innan.
Citera
2022-03-08, 14:45
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Herregud vilken slutledningsförmåga... Om det är bevisat att alla 60 var redo att fullt ut begå våldtäkter eller andra former av övergrepp, då är det lika bevisat att Sara och Patrik dök upp av samma anledning. Fatta!!

Vad skulle männen annars till mötesplatserna att göra, förutom att begå övergrepp?
Citera
2022-03-08, 14:48
Medlem
Vilken film är det som överläkaren är med i?
Citera
2022-03-08, 15:09
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vad skulle männen annars till mötesplatserna att göra, förutom att begå övergrepp?

Visst, om jag ger dig en pistol och säger att Putin är nere på centralstationen så är du visserligen så pass korkad att du åker dit. Men det betyder ju inte att han står där. Eller att du någonsin kommer få tag på honom.

Men i teorin så har du ju försökt...

Tror att det är en bra liknelse på hur läget ser ut med de flesta av Dumpens så kallade Gäddor.
Citera
2022-03-08, 15:13
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Inte mycket att gå på. Zooma in ansiktet och köra en bildsök? Känns väl hopplöst. Men det dyker snart upp någon som har koll. Det gör det alltid.
Citera
2022-03-08, 15:30
Medlem
mossadmartins avatar
Fel av Dumpen om dom gav upp innan dom hade identiteten på kepsmongot eftersom det kan gälla ett verkligt, och jävligt allvarligt, brott. Dom kan inte bara släppa pedofilerna sådär. Dom måste hänga efter som iglar så att han kan identifieras.
Citera
2022-03-08, 15:38
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Visst, om jag ger dig en pistol och säger att Putin är nere på centralstationen så är du visserligen så pass korkad att du åker dit. Men det betyder ju inte att han står där. Eller att du någonsin kommer få tag på honom.

Men i teorin så har du ju försökt...

Tror att det är en bra liknelse på hur läget ser ut med de flesta av Dumpens så kallade Gäddor.

Ja, det är en bra liknelse gällande att dom är jävligt skyldiga.

Säg att jag jobbar för Rysslands hemliga polis, FSB. Vi har fått uppgifter om att du kan planera att mörda presidenten. Vi lurar dig till en plats där vi menar att vid den tidpunkten skulle du kunna knäppa Putin. Väl på plats tas du med skarpladdat vapen. Du säger till FSB att det bara var ett skämt, bara en fantasi och absolut inget du skulle göra. Skulle FSB släppa dig?

Du sitter här varenda jävla dag och drygar dig och försöker spela smart. Men du framstår bara som mer och mer blåst, din lille pedofil.
Senast redigerad av mossadmartin 2022-03-08 kl. 15:53.
Citera
2022-03-08, 15:54
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary

Det vet vi inte eftersom det aldrig var ett barn inblandat på riktigt. Hobbygissning när jag säger att många av dem nog äckligt nog begått övergrepp om de fått chansen men jag tror inte alla hade gjort det. Somliga hade säkerligen fegat ur/moraliskt ifrågasatt sitt beteende.

Hur som helst är det de gjort väldigt osmakligt i tro att det var barn. Naiva har de varit att inte inse att risken att åka fast var väldigt hög. På ett sätt har de enbart sig själva att skylla att de fastnat i den sits de gjort. Men som sagt var kan man ifrågasätta om alla verkligen borde blivit uthängda pga mentalt handikapp.
Citera
2022-03-08, 15:56
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Ja, det är en bra liknelse gällande att dom är jävligt skyldiga.

Säg att jag jobbar för Rysslands hemliga polis, FSB. Vi har fått uppgifter om att du kan planera att mörda presidenten. Vi lurar dig till en plats där vi menar att vid den tidpunkten skulle du kunna knäppa Putin. Väl på plats tas du med skarpladdat vapen. Du säger till FSB att det bara var ett skämt, bara en fantasi och absolut inget du skulle göra. Skulle FSB släppa dig?

Du sitter här varenda jävla dag och drygar dig och försöker spela smart. Men du framstår bara som mer och mer blåst, din lille pedofil.

Tror inte FSB tar in fylletrattar med rundad egg som dig...

Intressant debatt-teknik. Du håller inte med mig, men du bekräftar vad jag precis sagt... *ler*

Faktumet kvarstår ju. Putin skulle inte vara i fara i något av fallen. Det enda som skiljer argumenten åt är att FSB så klart skulle avrätta vederbörande.

Lite skoj att du likställer Dumpen med FSB! En diktators säkerhetstjänst!

Edit.
Får väl redigera in förolämpningen också, den tillkom efter jag startat skriva mitt inlägg. Men den är ju faktiskt lite smickrande också.
Senast redigerad av fido1986 2022-03-08 kl. 16:05.
Citera
2022-03-08, 16:07
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Inte mycket att gå på. Zooma in ansiktet och köra en bildsök? Känns väl hopplöst. Men det dyker snart upp någon som har koll. Det gör det alltid.
Han var svår att hitta. Är inte mycket att gå på heller. Var väl någon som jobbat med honom. Han borde ju veta vem det är. Har hittat en som jobbar på en bensinmack men inte 100% säker så jag vågar inte säga något.
Citera
2022-03-08, 16:21
Medlem
Stämmer det att både mannen i bilen som "skulle handla på Ica" och han som satt med sin hund tagit livet av sig? De verkar inte finnas kvar på dumpen heller längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in