2022-03-08, 14:37
Medlem
pellevin11s avatar
Kvinnan, den ena är ju narkoman/missbrukare. Ser ut som en hora på Malmskillnadsgatan.

De passar nog ihop. Hon har nog fått sära på benen för äckligare karlar än så för att få vardagen att gå ihop.

#Styrkekram
Citera
2022-03-08, 14:38
Medlem
jtds avatar
Jag ser inte problemet, han har tagit öppnat sitt hjärta och hem för 7 personer, 2 mammor, 5 barn och dessutom en hund. Om dom hittar kärleken på köpet är väl det utmärkt? Jag tror ingen här far illa. I sånt fall bör dom ju kunna kontakta myndigheter.
Citera
2022-03-08, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator
Det hade varit lite mer anständigt om han var gift, nu är det riktigt creepy.
hoppas ukrainskorna förstår att det här är en creepy svensk man.
Inte en vanlig svensk man som de flesta andra. De kommer få helt skeva uppfattningar vad en svensk är.

hoppas de får lite annan input också så inte Peter hjärntvättar dom.
Citera
2022-03-08, 14:44
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Fy vad vidriga ni är!
Här ställer den här mannen upp och hjälper kvinnor och barn som flyr från krig och ni anklagar honom för massa snusk. Tvi och skäms på er!
Bara för att ni hade utnyttjat kvinnor och barn utsatta situationer betyder det inte att alla andra skulle göra det. Fortsätt titta på er porr och håll snattran i fortsättningen.

Jag är rädd att du kommer få äta upp det här inlägget.

Klart som fan att man inte sätter sig i en bil och åker flera hundra mil för att hämta hem 2 okända kvinnor som man inte ens vet om man kommer träffa.

Helt klart verkar inte mannen heller framstå som helt normal i sina inlägg om hur svårt han har det.

Tänk en gång till, verkar det här vara ett normalt förfarande?
Citera
2022-03-08, 14:45
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jtd
Jag ser inte problemet, han har tagit öppnat sitt hjärta och hem för 7 personer, 2 mammor, 5 barn och dessutom en hund. Om dom hittar kärleken på köpet är väl det utmärkt? Jag tror ingen här far illa. I sånt fall bör dom ju kunna kontakta myndigheter.
https://www.aftonbladet.se/svenskahjaltar/a/G3gBzQ/ukraina-flyktingar-hjalpa-asyl-sverige-bidrag

Det var givetvis det jag trodde stod med i ECPAT-länkarna 😂😂😂 Det är oerhört jobbigt att folk aldrig har kunskaper och att det alltid behövs länkar varpå jag sällan läser dem. Jag vet ju vad jag redan vet och kan.
Citera
2022-03-08, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Jag är rädd att du kommer få äta upp det här inlägget.

Klart som fan att man inte sätter sig i en bil och åker flera hundra mil för att hämta hem 2 okända kvinnor som man inte ens vet om man kommer träffa.

Helt klart verkar inte mannen heller framstå som helt normal i sina inlägg om hur svårt han har det.

Tänk en gång till, verkar det här vara ett normalt förfarande?

Det normala är att sitta handlingsförlamad och vänta på att staten ska fixa allt, konstigt sedan att Sverige har nästan världens högsta skattetryck.
Citera
2022-03-08, 14:46
Bannlyst
Jättemärkligt resonemang. Han verkar ju vilja hjälpa folk, är det fel då?

När svenskarna tog in massa afghanska män i sina hem, var det också våldtäkt då? Det bör vara samma sak enligt dig, för ingen har uttalat några andra motiv än att vilja hjälpa.

Vill man knulla desperat så är inte det enklaste sättet att åka och hämta, sedan husera, folk från krigshärjade områden.
Citera
2022-03-08, 14:48
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Fy vad vidriga ni är!
Här ställer den här mannen upp och hjälper kvinnor och barn som flyr från krig och ni anklagar honom för massa snusk. Tvi och skäms på er!
Bara för att ni hade utnyttjat kvinnor och barn utsatta situationer betyder det inte att alla andra skulle göra det. Fortsätt titta på er porr och håll snattran i fortsättningen.
Du har bara läst rubriken va? Inte kollat bilder, videos eller sett att han är dömd? Gjort en liten bedömning hur reko han faktiskt verkar?
Citera
2022-03-08, 14:49
Medlem
Keonets avatar
Hur lyckades han få in hunden borde vara hyfsat stränga regler när det det kommer till att ta in hundar från Ukraina till Sverige?
Kvinnorna och barnen är givetvis välkomna i Sverige som flyktingar till skillnad från alla de MENA parasiterna som kommit de senaste 40åren men det är bara så mycket som är fel med Peter och hur han har ordnat det hela. Kvinnorna ska inte riskera att känna någon tacksamhetsskuld till någon enskild person som han.
Gissar att han köpte med sig några flaskor vin när han var i Polen utifall att det krävs mer än tårar för att få damerna att sära.
Citera
2022-03-08, 14:51
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Min gissning är att han haft kontakt med den äldre kvinnan sedan innan & nu passade på att gå runt allt meckande med uppehållstillstånd & liknande i skydd av kriget.

Sossarna pratade om "putinpriser" på energi. Så jag antar att detta på sossespråk kallas "putinfitta".
Citera
2022-03-08, 14:51
Medlem
R5As avatar
Räkna med att vi har några rabiesfall snart i Sverige då hundar släpps in hur som.
Citera
2022-03-08, 14:54
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R5A
Räkna med att vi har några rabiesfall snart i Sverige då hundar släpps in hur som.
Hm.. räknas inte detta som den förhatliga "hundsmugglingen" ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in