Citat:
Ursprungligen postat av
Blablabla-lortus
Med "fint" sällskap menar du inte finnarna hoppas jag?
Ni är ju bra som köttvägg då ni har bra kroppar men inte så bra knoppar. Det är väl lite därför ni kallas Nordens Negrer?
Ni kallas å andra sidan svennepajsare, svennesopor, svennefjollor, mjäksvennar, svennetöntar, svennebananer, svennekålrötter, svennemuppar, stjärtsvennar, babbemadrasser, blattefinansiärer, babbeskopussare och blattekuksugare. Jämte ytterligare en del saker som jag inte gitter upprepa nu, eftersom min aptit förstörs.
Dessutom lär negrer vara en på alla sätt privilegierad folkgrupp i Svärje? Nordiska negrer kan alltid räkna med ett storsilat bemötande i Folkhemmet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Blablabla-lortus
Kanonmat är eran lott medans vi svenskar knullar era honor och de av er som överlever kan få en medalj eller två tycker jag!
Det är väl såna fantasier som fjollsvenne behöver för att förjaga ångesten över hur blattarna serieknullar "hens" egna kvinnfolk i alla tänkbara kroppsöppningar.
Vad har Svärje för medaljer, egentligen? Tänker du måhända på
Sära-på-benen-fimerorden och
Nordstjärtgosseorden? Jag tror vi kan undvara sånt bjäfs.
Citat:
Ursprungligen postat av
Blattekuksugar-lortus
Sverige och Finland har trots allt haft ett nära samarbete där ni står för musklerna och vi för tänkandet.
Gott så!
"Tänkandet" från svennehåll består nog huvudsakligen i tomma ord och bisarra moralkakor. Men det är väl
tanken bakom "tänkandet" som räknas?