Peter satte sig i bilen och åkte omedelbart ner mot Ukraina när nyheten om kriget kom.
På vägen dit fick han kontakt med två mödrar via en chat och hämtade upp dem vid gränsen mellan Polen-Ukraina.
Oerhört vidrigt att läsa att någon passar på att se sin chans till att utnyttja krigsoffers desperation.
Att ha sex med dem, vilket man underförstått inser är motivet till att ha dem boende hos sig, är likvärdigt med våldtäkt. I Ukraina hade det räknats som våldtäkt och även krigsförbrytelse. En främmande nations män som i utbyte mot deras överlevnad har sex med dem.
Det är extremt vanligt att sexualförbrytare såsom pedofiler åker till krisområden för att arbeta volentärt i syfte att hitta offer de kan skada sexuellt. De framlägger dem själva som ädla hjältar och arbetar vid barnhem, sjukhus, eller på andra ställen där de kan våldta särskilt utsatta kvinnor och barn.
Privatpersoner ska absolut INTE ta in barn i sina hem utan att vara utredda och godkända familjehem!!!
Historien har lärt oss att barn utnyttjas på alla möjliga tänkbara vis. Även "försvinner".
Dessa människor som tar in folk utan vidare, utan anknytning, utan utredning ska omedelbart anmälas till socialtjänsten. Utsattheten för kvinnor men särskilt barn är gigantisk när de hamnar i händerna på en (eller fler) utan skyddsnät i främmande land utan att kunna språket.
Jag ber alla som upptäcker dessa beteenden att anmäla dem till socialtjänsten för att gardera att särskilt utsatta inte hamnar i händerna hos pedofilnätverk, utsätts för människohandel etc
som om vi inte har massa batikhäxor som sexuellt nyttjar afghaner. En av 10 afghaner på flyktinghem blir nyttjade eller utnyttjade som vissa skulle vilja kalla det. Alla förhållanden är ett slags sexköp. Inget fel med det här. Kvinnorna får rak över huvudet, mat på bordet och är i ett tryggt land. Peter får doppa kuken då och då. Bara fel när män köper sex? Inte när kvinnor åker ned till Afrika för att bli påsatta av 5 negrar med 25cn lång BBC.
Fan va folk blivit moralkonservativa. Låt folk få knulla runt och röka på. Fan va alla ska vara känsliga och ängsliga nu för tiden. Jävla woke!
TS är patetiskt. Om Peter hade velat ha en kvinna och knulla med, så hade väl knappast gå ut till pressen och talar om han har tagit ditt 2 mammor med 3 barn. Socialbyrån i Jönköping lär kolla om Peter är lämplig.
Peter är något som inte Arabern är , en hjälte som bry sej och avsätter boende yta till människor som behöver hjälp. Det här är inte dom fejk flyktingar som kom 2015, som bara ville till Sverige för att få färdig grillande sparvar in i käften , det här är flyktingar som flyr undan extremistpartiet V kamrater Putin / Stalin. Utan det är som dom människor som hjälpte Finska krigsbarn komma undan V kamrat Stalin terrorbombningar av Finland och nu är det extreministpartiet V Kamrat Putin som terrorbomba Ukraina..
Vi måste börja bestraffa kommunisterna nu. En död Bolsjevik är en bra Bolsjevik.
Senast redigerad av 31G350125 2022-03-08 kl. 05:52.
Det är något som är jävligt skumt med att hämta hem fertila flyktingkvinnor, det känns skumt att göra en sådan här aktion, jag känner ingen som gör sådant här och det är något ännu skummare med att hänga ut sig i media, om man nu är en god människa varför måste media kopplas in, motivet borde inte vara att exploatera situation för godhetspoäng i media.
Om jag köper en fralla och en kopp kaffe till en hemlös och surrar 5 minuter om hur landet ligger, då är inte min ryggmärgsreflex att klä mina sociala medier med detta, jag gör det som en osjälvisk handling och för att kanske bringa lite ljus till människans mörker, inte visa hur duktig jag är…
Något är skumt och avigt här, frågan är om det finns källarutrymmen med förstärkta dörrar och ljudisolering, något står inte rätt till…
Lustigt så fort det handlar om en man så blir det ett jävla liv. Men alla kärringar som glatt tog hand om afghanerna då var det ok.
E det skillnad?
Vad snackar du om? Folk här spyr galla över så kallade batikhäxor 24/7. Men en skillnad är ju att män och kvinnor är olika, oavsett hur mycket feminister än vill förneka detta. Kvinnliga flyktingar kommer naturligt att vara mer utsatta hos manliga mottagare än det omvända. För att män är i regel fysiskt överlägsna, chockerande jag vet.
Peter satte sig i bilen och åkte omedelbart ner mot Ukraina när nyheten om kriget kom.
På vägen dit fick han kontakt med två mödrar via en chat och hämtade upp dem vid gränsen mellan Polen-Ukraina.
Oerhört vidrigt att läsa att någon passar på att se sin chans till att utnyttja krigsoffers desperation.
Att ha sex med dem, vilket man underförstått inser är motivet till att ha dem boende hos sig, är likvärdigt med våldtäkt. I Ukraina hade det räknats som våldtäkt och även krigsförbrytelse. En främmande nations män som i utbyte mot deras överlevnad har sex med dem.
Det är extremt vanligt att sexualförbrytare såsom pedofiler åker till krisområden för att arbeta volentärt i syfte att hitta offer de kan skada sexuellt. De framlägger dem själva som ädla hjältar och arbetar vid barnhem, sjukhus, eller på andra ställen där de kan våldta särskilt utsatta kvinnor och barn.
Privatpersoner ska absolut INTE ta in barn i sina hem utan att vara utredda och godkända familjehem!!!
Historien har lärt oss att barn utnyttjas på alla möjliga tänkbara vis. Även "försvinner".
Dessa människor som tar in folk utan vidare, utan anknytning, utan utredning ska omedelbart anmälas till socialtjänsten. Utsattheten för kvinnor men särskilt barn är gigantisk när de hamnar i händerna på en (eller fler) utan skyddsnät i främmande land utan att kunna språket.
Jag ber alla som upptäcker dessa beteenden att anmäla dem till socialtjänsten för att gardera att särskilt utsatta inte hamnar i händerna hos pedofilnätverk, utsätts för människohandel etc
Men babtikhäxor som tar hem massa skäggbarn är helt ok då?