2022-03-08, 04:22
Medlem
Jag fick lite lägesrapport om en av de uthängde som bodde i området där Sveriges största skidlopp går i mål.

Personen satt i många styrelser för stora bolag.

Det fick han slutat med.

Branschen där den den uthängde jobbade är mansdominerad och många kollegor hatar pedofiler. Kollegor och släktingar är chockade och tar avstånd. Den uthängde är utfryst.

Det ryktas om att den uthängde inte längre bor kvar med sin familj. I familjen fanns barn som var endast något år äldre än den fiktiva person den uthängde bestämde träff med.

Det senaste snacket är att allt rasat efter konfrontationen och uthängningen för det falska äcklet.

Därav ryktet att hen tagit sitt liv.

Ej bekräftat. Personen kan ha dragit sig undan för att slippa drevet.

Livet har rasat helt för äcklet.

Mer detaljer kan jag ej ge då jag inte vill bryta mot regel 0.10.

Fråga om en annan uthängning på Dumpen.

Är det bekräftat att ”incest-kepsen” INTE hade egna barn?
Citera
2022-03-08, 05:17
Avslutad
Varför löser inte folk det genom att stå fast vid principer:

Extra försäkring utan självrisk. Samma pris som andra
Förstörda föremål = garanti
Fast jobb = jag stannar
Hot = polisanmälan
Trakasserier = skyddad identitet
Mobbning = facket
Diskriminering måste bero på kön eller hudfärg = DO
Skilsmässa = delad ekonomi ner till sista kronan
Anklagelser = hurså? vad?
Citera
2022-03-08, 06:32
Medlem
Suecokids avatar
Jobbigt med en tvilling som åker fast!
Behöva förklara läget hela tiden. Så fort nån kollar snett på dig skulle du vilja ta ett snack!
Citera
2022-03-08, 07:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Senaste uthängningen ( incest ) är nog den vidrigaste personen hitills. Fanskapet har säkert hållt på med sin egen dotter som han skriver i chattloggarna. Föräldrar som utsätter sina egna barn, fyfan!
Tycker du att det är värre att våldta sina egna barn än andras, eller vad menar och vill du ha sagt med din kommentar? Vilken är din sporre till att påstå så och vet du det?
Tycker du att det är mer okej att våldta andras barn än sina egna?
Citera
2022-03-08, 07:58
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinGustaxdottern
Varför löser inte folk det genom att stå fast vid principer:

Extra försäkring utan självrisk. Samma pris som andra
Förstörda föremål = garanti
Fast jobb = jag stannar
Hot = polisanmälan
Trakasserier = skyddad identitet
Mobbning = facket
Diskriminering måste bero på kön eller hudfärg = DO
Skilsmässa = delad ekonomi ner till sista kronan
Anklagelser = hurså? vad?

+1 Du tjänar uppenbart inte alla pengar på gatan... Väl skrivet!

Har också funderat på hur det går till när dom blir av med jobbet rent praktiskt... Många verkar ju vara typen som har fast tjänst och säkert är med i facket osv.

Vad dom gör på fritiden ska arbetsgivaren inte bry sig om?
Citera
2022-03-08, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Har också funderat på hur det går till när dom blir av med jobbet rent praktiskt... Många verkar ju vara typen som har fast tjänst och säkert är med i facket osv.

Vad dom gör på fritiden ska arbetsgivaren inte bry sig om?
Tror säkert att en del formellt får sparken, även om det i teorin är felaktigt. Samma sak där - vem tar en fight på det via facket? Andra lämnar säkert självmant (tex han i Ånge). Dels kan nog arbetsgivare "uppmana" till det, dels kan det vara en ren reaktion att fly...
Rätt säker på att de allra flesta kommer få extremt svårt på arbetsmarknaden. Blir skattepengar i lön istället.
Citera
2022-03-08, 08:50
Medlem
Core.s avatar
Alltså de lär ju få tag i nån annan som kan föra talan!

Gillar vad de gör, men ingen av dom ska ju ta en muntlig konfrontation, det blir ju bara pinsamt å deras vägnar.

Det behövs objektivitet om man som journalist ska få ur nått vettigt ur dom där, och för att man helt ska sympatisera med deras sak.
Citera
2022-03-08, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Snyggt grävt av dig!
Väldigt läskigt med en pedofil som är överläkare i psykiatri, så mycket makt över personer väldigt få lyssnar på.
Att han i en artikel uttalar sig om barn med könsdysfori ger mig kalla kårar.

Grattis i efterskott då......

Vidrigt! Nu har jag inte läst artikeln ifråga. Vad är hans inställning till könsdysfori? Som alla andra pervon på dumpen så är han väl säkert wokeist.

Anyway, dåligt med info på Baskermongot hittils. Någon som har några ledtrådar?
Citera
2022-03-08, 09:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Alltså de lär ju få tag i nån annan som kan föra talan!
Gillar vad de gör, men ingen av dom ska ju ta en muntlig konfrontation, det blir ju bara pinsamt å deras vägnar.
Det behövs objektivitet om man som journalist ska få ur nått vettigt ur dom där, och för att man helt ska sympatisera med deras sak.
Jag skulle vilja se intervjuer när dom avslöjas och ärliga intervjuer där de inte riskerar att kopplas till uthängningarna. Jämföra dessa intervjuer/chatt/telefonsamtal med varandra och studera skillnaderna.
I de ärliga intervjuerna (samma på t.ex. rättegångar med mord, rån våldtäkt) hade sanningen varit en helt annan.

Löjligt att anhöriga till döda på rättegångar frågar varför mördade du mitt barn/granne/vän/kvinna?! Är det sanningen folk, media och ibland tom domstolar förväntar sig höra?
Jag vill att sanning ska sägas och framkomma - inte försvarstal och undanflykter.
Citera
2022-03-08, 10:06
Avslutad
Men !! Samhället vill inte höra sanningar. Samhällen bygger medvetet upp stigma och tabun kring alla frågor och sanningar som är känsliga. Det kan gälla alltifrån invandring och djursex till koldioxid och kärnkraft.
Samhället är medvetet konstruerat så att åsiktskorridorer ska byggas upp och att "vindar" ska blåsa. A tom ö.

Exempelvis Jimmie Åkesson kände vinden länge. Trots det är han och hans gelikar dom värsta nybyggarna av korridorer. Undrar om han och Sverigedemokraterna förstår detta själva.

Samhället vill inte släppa ut sanningen. I den här frågan då gällande pedofili.
Citera
2022-03-08, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Denna frågan kommer minst en gång om dagen i tråden. Ja vi har vetat vem det är sen dagen det hände!

Varför skriver du inte vem det är då?
Citera
2022-03-08, 10:08
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Ni har hänt ut mig på denna skitsida så nu tar jag sajten offline.

Är det något du vill berätta för oss?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in