2022-03-06, 20:15
Medlem
fido1986s avatar
Dumpens hemsida... Deras så kallade expert... Min dröm vore att hitta en flicka som suger lika hårt som han.

Såg att inte heller sökfunktionen fungerade. Men jag kan komma åt sidan via en vpn även om det står att jag inte ska göra det.

Dom blir ju utsatta för så många ddos-attacker... Säkert annan trafik han misstolkat som attacker. Ska vi slå vad om att det största hotet mot hemsidan har användarnamnet "admin"?
Citera
2022-03-06, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Han finns inte på Facebook.
Instagram har han
Citera
2022-03-06, 20:17
Medlem
Scientologys avatar
Häng inte ut Patrik Sjöberg som klandervärd

Varför hänger man ut Patrik Sjöberg här i tråden? Det blir ju jävligt skevt om bara vissa personer som näms på Dumpen får hängas ut och andra inte. De faktum som aftonbladet nu skriver om kanske gör Patrik Sjöberg ledsen och självmordsbenägen, men det kanske inte gills? Så varför hängs människor ut så selektivt? Beteendet hänger väl ut sig självt?

Regel 0.10 gäller i denna tråd. Det innebär att ingenting får postas som kan identifiera personerna som syns på Dumpen. Inte ens i maskad form. (patrik Sjöberg är en sådan person)
Samma regler för alla! Eller är det bara pedofiler som inte får hängas ut?
Senast redigerad av Scientology 2022-03-06 kl. 20:19.
Citera
2022-03-06, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tradedoubler
Det är en gammal tjackis/heronist från Hyllstofta, inte riktigt okey på hjärnkontoret samt ett långt brottsregister, drev tom sin man till att hänga sig för några år sedan

Fina vibbar denna Sara Nilsson fr. Klippan
Citera
2022-03-06, 20:25
Medlem
bra att äcklen tar livet av sig!
Nu är det ytterligare en som ryktas att ha hängt sig
Citera
2022-03-06, 20:28
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddi74

Haha, inte många som önskar livet ur större delen av sin släkt!

Rykten och rykten... Det har vi hört till förbannelse! Har du lite hårda fakta med vem det skulle vara, eller sitter du och fjärtar blött?
Citera
2022-03-06, 20:32
Medlem
N0IItoleranss avatar
Är det här en annan snubbe än hundsnubben? Kändes intr som han hade drogproblem?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/g6Qql9/lindas-sambo-hangdes-ut-som-pedofil-pa-dumpen-tog-sitt-liv
Citera
2022-03-06, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ComedyBall
Vilket peddo var det som tog sitt liv??
En i Skåne och finns indikationer på en till i Mora i helgen. Källan på det är 2forty2's grupp på FB.
De tog ju bort innehållet från konfrontationen på den första. Då vet ju resten vad som krävs för att Nilsson & Sjöberg ska ta bort det från sidan i alla fall...
Citera
2022-03-06, 20:36
Bannlyst
Ni har hänt ut mig på denna skitsida så nu tar jag sajten offline.
Citera
2022-03-06, 20:41
Medlem
activateds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddi74

Skulle ändå vara kul och se om du skulle säga samma sak om det var en närstående till dig som blivit uthängd och sedan tagit sitt liv.
Citera
2022-03-06, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Ni har hänt ut mig på denna skitsida så nu tar jag sajten offline.

va fan svamlar du om
Citera
2022-03-06, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av activated
Skulle ändå vara kul och se om du skulle säga samma sak om det var en närstående till dig som blivit uthängd och sedan tagit sitt liv.

klart jag hade, pedofiler ska bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in