2022-03-07, 20:05
Medlem
Ja, vad hade ni förväntat er av en maffia liknade organisation med kriminellt förflutet,
Senast redigerad av sjelvda 2022-03-07 kl. 20:18.
Citera
2022-03-07, 20:32
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Därför att du hänvisar till fel avsnitt i dokumentet för att förklara listan med AESIs i slutet av dokumentet. Fel förklaring.

Hur är det fel förklaring och vad är rätt förklaring?

Jag fetade och underströk delar av texten från metodologin för att visa att beskrivningen av olika rapporterade adverse events beskriver sjukdomar, eller medicinska händelser som har tidsmässig association eller korrelation med en viss medicin, men att det alltså inte finns något fastslaget kausalt samband.
Citera
2022-03-07, 20:37
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Hur är det fel förklaring och vad är rätt förklaring?

Jag fetade och underströk delar av texten från metodologin för att visa att beskrivningen av olika rapporterade adverse events beskriver sjukdomar, eller medicinska händelser som har tidsmässig association eller korrelation med en viss medicin, men att det alltså inte finns något fastslaget kausalt samband.
Listan avser inte några rapporterade adverse events.
Citera
2022-03-07, 20:41
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Fast nu är ju allt detta bara svammel. Finns ingenting farligt med vaccinet. Tro inte på allt du ser på bitchute.

Jag förstår att någon som tagit vaccinet måste tro på det.
Den insikten liksom, och den ångesten.

På ett vis tycker jag synd om er.

Livet som ovaccinerad är underbart!
Citera
2022-03-07, 20:47
Medlem
anomaligns avatar
Citat:

Okej, nu tror jag att jag fattar. Jag tolkade först det som att listan i bilagan var en summering av de rapporterade events som beskrivs i tabell 7, men det är mer typ en övergripande lista som beskriver allt tänkbart och otänkbart som kan ha någon association till vaccin och covid-19?
Citera
2022-03-07, 21:15
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Okej, nu tror jag att jag fattar. Jag tolkade först det som att listan i bilagan var en summering av de rapporterade events som beskrivs i tabell 7, men det är mer typ en övergripande lista som beskriver allt tänkbart och otänkbart som kan ha någon association till vaccin och covid-19?
Inte ens det. Det är en lista som anger det man anser vara värt att hålla ögonen öppna inför - i samband med vaccinering av COVID-19 och ANDRA vaccin.
Citera
2022-03-07, 22:09
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Inte ens det. Det är en lista som anger det man anser vara värt att hålla ögonen öppna inför - i samband med vaccinering av COVID-19 och ANDRA vaccin.

Det känns som att du "rättade" mig där genom att skriva exakt vad jag skrev men med andra ord.
Citera
2022-03-07, 22:56
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Det känns som att du "rättade" mig där genom att skriva exakt vad jag skrev men med andra ord.
Nej, det du skrev var att listan med "biverkningar" angav biverkningar som inte konstaterats orsakats av vaccin. Det korrekta är att listan inte ens utgör några rapporterade biverkningar överhuvudtaget.
Citera
2022-03-07, 23:01
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Nej, det du skrev var att listan med "biverkningar" angav biverkningar som inte konstaterats orsakats av vaccin. Det korrekta är att listan inte ens utgör några rapporterade biverkningar överhuvudtaget.

Jag syftade på ditt senaste inlägg (21:15), men om vi ska hårdra det så påstod jag inte det heller. Jag syftade på tabellen över rapporterade events i det jag skrev ovan (...för att visa att beskrivningen av olika rapporterade adverse events...) och jag glömde faktiskt att det följde en bilaga med en lång lista. Listan är ingen beskrivning av events, utan bara en lista.
Citera
2022-03-07, 23:05
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Jag syftade på ditt senaste inlägg (21:15), men om vi ska hårdra det så påstod jag inte det heller. Jag syftade på tabellen över rapporterade events i det jag skrev ovan (...för att visa att beskrivningen av olika rapporterade adverse events...) och jag glömde faktiskt att det följde en bilaga med en lång lista. Listan är ingen beskrivning av events, utan bara en lista.
Exakt. Listan på sid.30 är en förteckning över biverkningar som man tycker att "det är värt att hålla utkik efter". Inget annat.
Citera
2022-03-07, 23:06
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Exakt. Listan på sid.30 är en förteckning över biverkningar som man tycker att "det är värt att hålla utkik efter". Inget annat.

Man skulle alltså kunna kalla listan för

Citat:
en övergripande lista som beskriver allt tänkbart och otänkbart som kan ha någon association till vaccin och covid-19?

edit: jag ser mitt misstag. "Beskriver" är fel. Listar, vore korrekt.
Senast redigerad av anomalign 2022-03-07 kl. 23:09.
Citera
2022-03-08, 00:21
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:

Nä. Men det var en lång lista att var uppmärksam på. Varför?

Det. Enda jag kan tänka mig som inte skulle förvåna mig är om Pfizer vill hålla oss rädda å skiter om det är uppenbart att dom är källan till rädslan..

Men var uppmärksam iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in