Citat:
Ursprungligen postat av
therefore
Du är verkligen helt borta.
Dom frågor du ställde efteråt hade jag redan svarat på i ett enda inlägg. Att jag inte bryr mig att fortsätta diskutera med dig, är för att du bara fortsätter göra bort dig. Trotts att jag precis har gett dig allt du behöver veta.
Dom bombar civila för att få dom att ge upp, om du nu hade glömt bort det. Du har ställt så många frågor och ursäktat bombning av civila så mycket nu, att det känns som att det skulle vara bra att påminna dig om det. Vem vet. Kanske ger det dig ett svar på allting annat som du sitter här o undrar?
Nej. I dont like you. Du är uppenbarligt helt hjärndöd.
Klart jag förstår att du inte gillar mig eftersom du kommer med personangrepp hela tiden (så kramen var, vadå?). Men i forsättningen kan du kanske sluta med det och bidra i tråden med någonting vettigt istället för ryggdunkande med polarna, hat och trams. Jag ville bara se om du hade något att bidra med från din kloka hjärna men blev besviken. Jag bryr mig inte mycket om dig och vet nu att du inget har att komma med så du blir lätt att skrolla förbi och gör gärna detsamma med mina inlägg så slipper du bli upphetsad.
Vi har helt olika åsikter om bombningar av civila som jag anser är misstag för det gynnar inte ryssar alls så vi lämna det därhän, resten har du inga egna tankar eller åsikt om. Angående Zelenskys nästa drag för att försöka få med NATO och oss i kriget på marken så har jag lite tankar om det då du inte hade det. Att sabotera ett kärnkraftverk eller använda giftgas. Med den oron kan man ju förstå man att ryssarna gärna vill säkra kärnkraftverken. Giftgas blir svårare för troligen har Ukraina samma gas som ryssarna från sovjettiden. Den reguljära Ukrainska armén skulle naturligtvis aldrig göra något sådant men den hatfulla Azovbataljonen från väster skulle inte ha några som helst problem med det. Det gäller att ryssarna bekämpar Azovbataljonen med allt dom har och troligen vill även Zelensky ha bort dom för dom är även ett hot för honom.
Se vad mycket man kan skriva som en dumskalle.