Citat:
Tyvärr så är det så, men till deras försvar så har vi alla i väst levt högt uppe på en pedistal och tyckt vi var så himla präktiga. Det kommer att ta lång tid att vakna upp, värre är det för USA som suttit och styrt värden sedan -45, merparten av dessa fattar inte hur det ligger till där undantaget är nog en stor mängd högutbildade, dom har sett igenom allt detta och skäms, jag vet det så jag har massor med kolleger från USA som dels flyttat hit men också många där då vi expanderar där nu.Slutsatsen är att du stöttar Ukraina som en demokrati och funktionerande land när de har en vidrig liten jävel till president och man tog över makten via en kupp 2014. Facts.
Du stöttar azov. Nazister.
Du stöttar uppenbarligen folkmord om du stöttar Ukraina då de sysslat med det i donbass och donetsk ett bra tag nu.
Jag posta videos för en vecka sen som bevisade vilka hycklare väst är och hur genomrutten politiker och media blivit.
Jag fick ungefär 8 svar på 2 minuter där alla gick till personangrepp. Ingen kollade på materialet och var bara intresserade av att försvara sin egna efterblivna åsikt.
Definitionen av en idiot.
Jag förstår inte ens varför ni frågar om "vart har du källan till dina påståenden" när jag postat x3, som gått helt ignorerat för folk klarar inte av sanningen. Ni vill ju inte veta.
Ni är för upptagna av ert hat och att bli cuckade av media.
Du stöttar azov. Nazister.
Du stöttar uppenbarligen folkmord om du stöttar Ukraina då de sysslat med det i donbass och donetsk ett bra tag nu.
Jag posta videos för en vecka sen som bevisade vilka hycklare väst är och hur genomrutten politiker och media blivit.
Jag fick ungefär 8 svar på 2 minuter där alla gick till personangrepp. Ingen kollade på materialet och var bara intresserade av att försvara sin egna efterblivna åsikt.
Definitionen av en idiot.
Jag förstår inte ens varför ni frågar om "vart har du källan till dina påståenden" när jag postat x3, som gått helt ignorerat för folk klarar inte av sanningen. Ni vill ju inte veta.
Ni är för upptagna av ert hat och att bli cuckade av media.
Vi skulle behöva samma typ av "denazifiering" som tyskarna fick efter kriget här men med fokus på objektivitet istället och källkritik som alla får lära sig i skolan men ingen verkar förstå det.