Citat:
Ursprungligen postat av
barkie
Självklart kommer civila dö i ett krig ditt jävla mähä. Ni psykopater försöker få de till att Ryssland försöka mörda civila i full kraft vilket är fullständigt absurt.
Du kanske ska blicka åt horungen Zelenskyj som ger ut vapen till kriminella, civila, kvinnor och barn, eller?
Du kanske ska blicka åt azov och de ukrainska trupper som tvingar kvar civila och använder de som sköldar i försvar mot Ryssland?
Du kanske ska blicka åt ukrainska armens massaker i Mariupol där man gick loss på civila som försökte fly staden?
Idiotiskt argument. Hur många civila dog i Syrien? Där hade du brutalt mördande av civila.. Av USA.
Även om språkbruket hade tjänat på att vara annorlunda och jag kanske inte sett samma film
Så såg jag en på CNN När civila strök med i vad jag trodde var en Artillerigranat som slog ner
Strax innan ser man en soldat .. som sedan springer fram ropar på sjukvårdare.
Slutsatsen blir ju att det finns soldater på Platsen som är militära mål . Jag tror man har en eldledare av ngt slag som ger koordinater för militära mål.
Ukrainarna vill inte skicka iväg de Civila eftersom stan kan bombas direkt om det bara är stridande kvar.
Ryssarna kan inte gå in eftersom det krävs 6 ggr mer man för att anfalla i stad med många döda i Onödan.
Har man sedan " Dumma vapen " dör oskyldiga ..Hur skall den ryske artilleristen eller soldaten kunna undvika det. Det skulle inte gå att skjuta öh taget .Inte ens emot fienden om man skulle vara säker på att inte civila dör.
Som såklart är ett Svineri -- Ingen tvekan om det Och även USA hade smarta vapen som flög in i Bulgarien i stället för att stanna i Jugoslavien.
Trött på detta att ngn ställer till det och sedan ropar på att alla andra skal rädda honom med allt möjligt.
ger inte ett j..a dugg för den demokratin med en Jude Clown och en Boxare . Som inte kan få ordning på sin skit .och komma på vägar fram vid Förhandlingsbordet.
Det om ngt påvisar att det är en Sekunda demokrati..
Fan skall jag lyssna på hans skitsnack och alla närbilder på Oskyldiga Döingar . det är ju han som fixat det .. se då till att lösa det själv .. också.Innan ballistiska missiler avfyras..
Dumhuvuden ..