2022-03-07, 20:28
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gribbegrabben
Hon känns väldigt mp/v, kan ge mej fan på att hon är en sådan som tycker vi skall ta emot 20 miljoner mena araber. Synd att man inte får ta del av sådant prat i programmet.

Ha,ha,ha . vilken cirkus det skulle varit då på Farmen dvs MER än vanligt! Fast det är ju klockrent att vissa samtalsämnen får man inte prata om där för det som sker nu har ju inte enligt konceptet om "100 år bakåt i tiden" ens hänt - då
Citera
2022-03-07, 20:30
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag gillar inte Monikas taktik att snacka skit om andra till olika deltagare - men det gör hon väl för att försöka komma in i pakterna. Men hon har i varje fall presterat lite mer än Viktoria har gjort på både Torpet och Farmen och det Viktoria sa om "att hon skulle vara mer värdig" att vara kvar är bara nys och fult snack! Monika har tävlat sig till sin medalj på Torpet medan Viktoria fått sin genom att bli vald till Storbonde vilket inte är någon prestation genom kamp. Som Storbonde så får man medaljen direkt när man blivit vald till det och medaljen får man behålla oavsett om man sköter uppdragen bra eller inte under veckan som kommer. Dessutom så vann ju Monika överlägset i sågningen, hon tog alla tre stockarna medan Viktoria lyckades enbart såga sig igenom en stock. Nu är i varje fall Monika kvar och inte Viktoria. Storbondevalet idag var ju givet tycker jag men det känns inte kul att Helene i och med också är den första att vara säkrad till Finalen. Hade hoppats att hon skulle ha rykt denna vecka!
Nej, Monika är ju absolut ingen värdig vinnare. Men tyckte faktiskt synd om henne, man behöver inte säga elaka saker och såra andra människor sådär, så fruktansvärt onödigt och elakt gjort av Victoria.
Även om jag inte gillar Monika så känns det bara som om alla varit elaka emot henne ända sedan hon kom in på farmen.
Och som du säger, Monika har tävlat för sina medaljer, Victoria har smörat till sig sina medaljer, hon har inte behövt kämpa eller jobba för dem.
Citera
2022-03-07, 20:34
Medlem
Först kaninerna och hönsen, sedan katterna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Först kaninerna och hönsen, sedan katterna.
förhoppningsvis inte katterna
Citera
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
det ska bli bra tv också
Bea är såna som gör bra tv. Även kaos Keisha gör bra tv.
Däremot när det handlar om värdiga vinnare så vill man ha något annat.
Man måste blanda några vettiga deltagare, med några halvdana deltagare och sen ett par kaos deltagare som gör kul tv. Men de är bara de vettiga som är värdiga vinnare, även om vi alla kollar för att se kaos deltagarna göra tokigheter
Citera
2022-03-07, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Bea är såna som gör bra tv. Även kaos Keisha gör bra tv.
Däremot när det handlar om värdiga vinnare så vill man ha något annat.
Man måste blanda några vettiga deltagare, med några halvdana deltagare och sen ett par kaos deltagare som gör kul tv. Men de är bara de vettiga som är värdiga vinnare, även om vi alla kollar för att se kaos deltagarna göra tokigheter
du har rätt. Jag lägger mig
Citera
2022-03-07, 20:36
Medlem
Undrar om det där med att Keisha får en fästing på fittan är ett av Helenés utovade pranks?
Citera
2022-03-07, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Undrar om det där med att Keisha får en fästing på fittan är ett av Helenés utovade pranks?
har Helene placerat den där?
Citera
2022-03-07, 20:47
Medlem
Dopys avatar
Citat:
har Helene placerat den där?
Han är bara ett troll, diskutera med honom på egen risk, hans enda mål kommer vara att provocera
Citera
2022-03-07, 20:48
Medlem
Dopys avatar
Citat:
du har rätt. Jag lägger mig
Handlar inte om att ha rätt, handlar om att vi har olika åsikter
Däremot har denna säsong varit väldigt tråkig och händelselös. Och känns inte som det finns någon tydlig värdig vinnare.
Citera
2022-03-07, 20:49
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag gillar inte Monikas taktik att snacka skit om andra till olika deltagare - men det gör hon väl för att försöka komma in i pakterna. Men hon har i varje fall presterat lite mer än Viktoria har gjort på både Torpet och Farmen och det Viktoria sa om "att hon skulle vara mer värdig" att vara kvar är bara nys och fult snack! Monika har tävlat sig till sin medalj på Torpet medan Viktoria fått sin genom att bli vald till Storbonde vilket inte är någon prestation genom kamp. Som Storbonde så får man medaljen direkt när man blivit vald till det och medaljen får man behålla oavsett om man sköter uppdragen bra eller inte under veckan som kommer. Dessutom så vann ju Monika överlägset i sågningen, hon tog alla tre stockarna medan Viktoria lyckades enbart såga sig igenom en stock. Nu är i varje fall Monika kvar och inte Viktoria. Storbondevalet idag var ju givet tycker jag men det känns inte kul att Helene i och med också är den första att vara säkrad till Finalen. Hade hoppats att hon skulle ha rykt denna vecka!
Men tävla? Det har väl Victoria också gjort. Vunnit två kamper och även en torpenkamp, så vad yrar du om?
Citera
2022-03-07, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Handlar inte om att ha rätt, handlar om att vi har olika åsikter
Däremot har denna säsong varit väldigt tråkig och händelselös. Och känns inte som det finns någon tydlig värdig vinnare.
Jag håller på Cecilia bland tjejerna och Prins eller Arlind som värdig vinnare av farmen 2022.
Ingen annan är värdig vinnare av denna säsongs farmen gäng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in