Citat:
Ursprungligen postat av
mrtowlie
Jag tror du vägrar inse hur fel du har (eller så trollar du men jag tror faktiskt inte det). Fattar du hur detaljgranskade alla omständigheter kring Ukraina, presidenten, upprinnelsen och allt runtomkring är vid det här laget av hela jävla världen? Hur många globala företag och hela riken som satt sin ära på spel för att försvara landet? Hur dålig PR det vore att att försvara dem om det du säger stämmer, och hur absurt det vore att den enda - DEN ENDA - som ser sanningen är den användaren "barkie" på skitforumet flashback i lilla Sverige?
Det du sysslar med är i paritet med förintelseförnekeri i dumhet.
Det är många miljoner som "tror som jag". Du kanske tycker de är normalt att stänga ner sociala medier, manipulera sökmotorer och helt stänga ute precis allting som går emot det allmänna narrstivet.
Jo, jag kan en hel del om historien bakom, om NATO och USAs förträffliga historik när det gäller konflikter.
Det du sysslar med är självförnekelse. Du har redan bestämt dig och oavsett vad finns det bara en sorts info som stämmer.
Sin ära på spel? Dom har för helvete censurerat och stängt ner 99% av någon som påstår annorlunda eller kommer med andra bevis. Är du verkligen så jävla korkad?