2022-02-24, 19:00
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Varför är du alltid så elak mot mig, skillnad? Jag är precis som du mestadels positiv till Radio Svegot och Det fria Sverige, men ändå skriver du jämt att jag är så sjuk och värdelös.

Det ska bli väldigt intressant att lyssna på kvällens Ukraina-avsnitt, och kanske ännu mer intressant ska det bli att höra vad Flashbacks alla kunniga skribenter kommer att tycka om det. Jag känner mig nervös och har nästan lite ont i magen inför den här sändningen.
Gör dig själv en tjänst och släpp det där. Ingen kan må bra av att lägga så mycket vikt vid vad några människor säger i en podd och bygga stora delar av sin lycka på det. Du kommer garanterat bli besviken igen för hundrafemtioelfte gången.
Citera
2022-02-28, 13:04
Medlem
Suecotes avatar
I maj ska Fuhrer Dan flytta "hem" igen och tigger pengar till ännu en flytt

Frugan ska bli arbetslös igen. Ska vi få höra samma haranger om hur besvärligt det är att få barnbidrag i Sverige och att makar inte sambeskattas..?

Stackars barn som ska flänga fram och tillbaka mellan två länder om och om igen...

https://youtu.be/ldMfC5PeuPc?t=535
Citera
2022-02-28, 13:29
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecote

Frugan ska bli arbetslös igen. Ska vi få höra samma haranger om hur besvärligt det är att få barnbidrag i Sverige och att makar inte sambeskattas..?

Stackars barn som ska flänga fram och tillbaka mellan två länder om och om igen...

Det är ju det han har velat gör hela tiden... allt går alltid helt enligt planerna.
Citera
2022-02-28, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suecote

Olika välfärdssystem. Bidragen för frugan i Tyskland tog väl slut så nu duger Sverige igen.
Citera
2022-02-28, 19:01
Medlem
Offerviljas avatar
Kul och bra att ordförande Dan Eriksson och hans familj kommer att flytta hem till Sverige igen!

Kvällens sändning:
Citat:
Februaris sista KMS live försöker prata om annat än krisen i Ukraina, även om den säkert kommer beröras. Det blir bland annat könsbyte, babbekravaller och påtvingade språkstörningar. Häng med i chatten och var med och påverka innehållet!
https://www.youtube.com/watch?v=6k9LP7aW7CQ
Citera
2022-03-01, 02:29
Medlem
WTF865s avatar
Citat:
Kul och bra att ordförande Dan Eriksson och hans familj kommer att flytta hem till Sverige igen!

Jättekul, hörrudu! Om något år går väl flyttlasset tillbaka till Tyskland igen. Medlemmarna i Det Feta Sverige slantar upp för alla flyttkostnader så klart.
Citera
2022-03-03, 16:09
Medlem
Plutonium-239s avatar
Dan har ingen direkt radioröst, säger -Ööh i varannan mening ju. I.a.f. klippet ovan där han tigger pengar till flytten.
Citera
2022-03-07, 18:55
Medlem
skillnads avatar
Svegot överger sin "tredje vägen" policy och går nära nog all in mot Ryssland och Putin. Tidigare något nyanserade syn på konflikten verkar som bortblåst. Ryssland sägs i princip vara lika globohomo som globohomo och Putin skall tydligen inte bara vara ute efter världsherravälde och ha målsättningen att spärra in svenska nationalister, utan även drivas av en vilja att ta bort vanliga européers rätt att sjunga sin nationalsång, för det var ju så de gjorde i Sovjet, var argumentet.

Åratal av snack och varningar i podden om den framväxande anarkotyrannin i Väst var tydligen bara just det, snack. För enligt Svegot förtrycks inga nationella i Väst. Inga nationella hamnar i fängelse i Europa, som de gör i Ryssland. Inga européer förlorar sin frihet för nationalistiska åsikter eller förintelseförnekelse. Den politiska förföljelsen och fängslandet (utan rättegång) av antiglobalistiska patrioter i USA och Kanada (som svegot och speciellt Magnus tidigare hyllat) är bara bagateller mot det riktiga förtrycket, Putins förföljelse av någon obskyr rysk kampsport/gymentreprenör och några minst lika obskyra okända ryska nationalister som ingen varken hört eller sett. Detta övertramp av Putin skall tydligen vara argument för att Väst är både friare och bättre än Ryssland på alla punkter. För inte fan bekämpar Ryssland en nationalistisk kamp mot judisk globohomo och globalister. Det är bara ett idiotiskt missförstånd spritt av massa duperade och mutade svenska ryssapologeter.

Putins intåg (försvarskrig) i Ukraina för enligt svegot bara en bra sak med sig, nämligen, att svenskt (mångkulturellt HBTQ) försvar kommer rustas upp i kampen mot Ryssen, och stärka den svenska (kulturnationalistiska) nationalkänslan. För vi vet ju (enligt Svegot) att långt ifrån alla sjuklöverpolitiker inte skulle vara nationella, för bara en del av dem vill ju Sverige illa. Därför måste vi svenskar hålla ihop i denna svåra tid av prövningar från vår ryske ärkefiende. Minsann!

Många andra makalöst smarta saker sades i detta avsnitt. Så många att man skulle behöva lyssna igen och gå igenom dårskap...*host*... faktan punkt för punkt för vidare redogörelse.
Senast redigerad av skillnad 2022-03-07 kl. 19:19.
Citera
2022-03-07, 19:26
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Svegot går när nog all in mot Ryssland och Putin. Tidigare något nyanserade syn på konflikten verkar som bortblåst. Ryssland sägs i princip vara lika globohomo som globohomo och Putin skall tydligen inte bara vara ute efter världsherravälde och ha målsättningen att spärra in svenska nationalister, utan även drivas av en vilja att ta bort vanliga européers rätt att sjunga sin nationalsång, för det var ju så de gjorde i Sovjet, var argumentet.

Åratal av snack och varningar i podden om den framväxande anarkotyrannin i Väst var tydligen bara just det, snack. För enligt Svegot förtrycks inga nationella i Väst. Inga nationella hamnar i fängelse i Europa, som de gör i Ryssland. Inga européer förlorar sin frihet för nationalistiska åsikter eller förintelseförnekelse. Den politiska förföljelsen och fängslandet (utan rättegång) av antiglobalistiska patrioter i USA och Kanada (som svegot och speciellt Magnus tidigare hyllat) är bara bagateller mot det riktiga förtrycket, Putins förföljelse av någon obskyr rysk kampsport/gymentreprenör och några minst lika obskyra okända ryska nationalister som ingen varken hört eller sett. Detta övertramp av Putin skall tydligen vara argument för att Väst är både friare och bättre än Ryssland på alla punkter. För inte fan bekämpar Ryssland en nationalistisk kamp mot judisk globohomo och globalister. Det är bara ett idiotiskt missförstånd spritt av massa duperade och mutade svenska ryssapologeter.

Putins intåg (försvarskrig) i Ukraina för enligt svegot bara en bra sak med sig, nämligen, att svenskt (mångkulturellt HBTQ) försvar kommer rustas upp i kampen mot Ryssen, och stärka den svenska (kulturnationalistiska) nationalkänslan. För vi vet ju (enligt Svegot) att långt ifrån alla sjuklöverpolitiker inte skulle vara nationella, för bara en del av dem vill ju Sverige illa. Därför måste vi svenskar hålla ihop i denna svåra tid av prövningar från vår ryske ärkefiende. Minsann!

Många andra makalöst smarta saker sades i detta avsnitt. Så många att man skulle behöva lyssna igen och gå igenom dårskap...*host*... faktan punkt för punkt för vidare redogörelse.

Med tanke på att etniska svenskar kommer vara en minoritet om nåt årtionde så är det mycket märkligt att totalsåga Ryssland.
Livet i Ryssland är väl betydligt mer lik Magnus visioner än dekadenta väst.
Föga förvånande så är det bara snack, när det kommer till kritan så vill de ha det dekadenta väst.
Dfs och Svegot är deras födkrok, väst och dess dekadens är deras affärsidé.
Citera
2022-03-08, 14:50
Medlem
Offerviljas avatar
Magnus Söderman har nu vid flera tillfällen nämnt vilket mångetniskt land Ryssland är, att det bland annat bor massvis av muslimer och mongoler där. Det stämmer ju att det gör det, men det ser inte ut som här i Sverige att de är utspridda lite överallt. De flesta muslimer bor för sig själva i vissa regioner. Många muslimer där är också ganska vita. I stora delar av Ryssland bor det nästan bara vita människor. Ryssarna är under Putin inte utsatta för ett folkutbyte, vilket vi svenskar ju är i det här judiska jävla skräcksamhället som vi lever i. Jag mår förresten så dåligt nu om dagarna att jag knappt står ut. Tyvärr kommer jag aldrig att bli frisk igen. Ingrid & Conrad-samarbetet förstörde mitt liv.

Bra inlägg av skillnad! Jag gillade inte alls det där avsnittet.
Senast redigerad av Offervilja 2022-03-08 kl. 14:54.
Citera
2022-03-08, 23:18
Medlem
Garneringsmannens avatar
Citat:
Jag mår förresten så dåligt nu om dagarna att jag knappt står ut. Tyvärr kommer jag aldrig att bli frisk igen. Ingrid & Conrad-samarbetet förstörde mitt liv.

Bra inlägg av skillnad! Jag gillade inte alls det där avsnittet.

Borde inte du prata med någon? En pod ska inte påverka ditt mående såhär….
Citera
2022-03-10, 14:40
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garneringsmannen
Borde inte du prata med någon? En pod ska inte påverka ditt mående såhär….
"Sök hjälp för fan, din jävla alkishora. Ingrid Carlqvist går faktiskt från klarhet till klarhet."

De nationella poddarna är inte bara vanliga poddar som är till för att underhålla människor, utan de är livsviktiga och finns till för att sprida åsikter som ska rädda vårt folk. Svegot/DFS, NMR, Flashback-eliten och några till får inte svika, för då finns det inte längre något hopp kvar och livet blir outhärdligt att leva.

---

Extrainsatt sändning ikväll med visning av dokumentären "Makthavarna du aldrig valde" och frågestund med Jonas Nilsson:

https://www.youtube.com/watch?v=DRNI4ZqMh54
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in