Citat:
Ursprungligen postat av
Nyreggadjude
Du är dum i huvudet som postade den där länken och trodde att du bevisat något..
Vad juden säger bevisar att du har fel i sak när du sade att makten är Islamkritisk och det är därför du inte kan bemöta det.
Inte nog med det. Du har inte lagt fram det minsta bevis på att makten (hur du definierar den?) skulle arbeta mot muslimer och Islam. Men du kanske är så urbota korkad att du tror kontrajihadister styr händelseutvecklingen i Västvärlden.
Citat:
Makten skiter i islam och de övriga rasfrämlingarna överhuvudtaget, de som sitter bakom spakarna har inte som målsättning att några muslimska intressen ska bli förhärskande.
Jag har inte sagt det heller din lilla lögnare.
Jag och alla med måttlig insikt vet att makten använder massinvandringen av just muslimer som ett vapen för att skapa kaos och en del i ett utökat kontrollsamhälle.
Konflikterna muslimer skapar ger dessutom judar täckning för sin egen agenda mot deras värsta fiende, Vita. Tanken är ingenstans från judiskt håll att dessa skall integreras som du på efterblivet nog påstår, snarare tvärt om. Judarna i toppen går hand i hand med dem. På en mycket lägre nivå har vi kontrajihadisterna som i princip bara existerar för att avleda motståndet från judarna själva. Men som sagt det krävs att man har lite intellekt för fatta detta.
Ditt idiotiska svamlande om att tiotals miljoner djupt troende muslimer är tänkta att integreras i den liberala demokratin har du än så länge varken presenterat några fakta på eller argumenterat för hur det i praktiken ens skall vara möjligt?
Inga av mina frågor besvaras, bara lögner, påhitteargument och annat judaiserat svammel är det enda du presenterar.