Citat:
Ursprungligen postat av
clutchshooter
Jag förstår att du vill undvika att svara på mina frågor för det blir bara pinsamt för dig. Men jag frågar dig igen - vad står under punkt 2.
Man får intrycket av dig att du hävdar motsatsen, att USA inte har brutit mot Budapestmemorandumet. Så vi kan kolla om vi båda är överens om vad som står i det.
Det enda du har lärt mig är att du slösar min tid, jag har rätt och du har fel, men du kommer aldrig erkänna det.
Att fråga mig vad som står i punkt 2 i Budapestmemorandumet är inte att visa hur USA brutit mot Budapestmemorandumet, vilket är vad du sagt att du skall göra, det förstår du säkert om du tänker efter lite. Men ok, eftersom du inte verkar klara av att följa en länk så står det så här.
The Russian Federation, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland, and The United States of America reaffirm their obligation to refrain from the threat or use of force against the territorial integrity or political independence of Ukraine, and that none of their weapons will ever be used against Ukraine except in self-defense or otherwise in accordance with the Charter of the United Nations.
Så, visa nu internet och världen hur USA brutit mot den där bestämmelsen. Det är en position som inte ens Ryssland har, så det skall bli riktigt spännande. 😊