2022-03-06, 14:29
Medlem
Ostrobothnias avatar
Iivo menar det var lite spel för galleriet att lägga sig sist i klungan men att han hade för mycket kramp på sista rundan för att kunna fullfölja sin plan.
Citera
2022-03-06, 14:34
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HungalaBungala
Fredrik Andersson utanför poängen även denna gång. Undrar vad svenska rekordet i antal starter i världscupen utan att komma topp 30 är?
Tangerat personbästa med sin fjärde 34:e plats! Märkligt nog var han 34 även senast man körde i Holmenkollen.
Citera
2022-03-06, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostrobothnia
Iivo menar det var lite spel för galleriet att lägga sig sist i klungan men att han hade för mycket kramp på sista rundan för att kunna fullfölja sin plan.

Som jag trodde då.

Citat:
Ursprungligen postat av abbe446
Niskanen trollar?
Citera
2022-03-06, 15:53
Medlem
Tycker det tas väl många skejtskär i inledningen på backarna sista varvet..
Bara jag som tyckte det?
Citera
2022-03-06, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostrobothnia
Jag avundas er som kan följa dom finska åkarna. Dom verkar ha en hälsosam transparens gentemot tittarna. Medans allt vi får från de svenska åkarna och "reportrarna" runt omkring är torra frågor och ännu torrare svar. Ingen delar med sig av egentliga taktiska planer eller vad som egentligen skedde på spåret som ex Kertu gjorde igår. Enda vi har är Frida och Linn som gråter och slåss.
Citera
2022-03-06, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Tycker det tas väl många skejtskär i inledningen på backarna sista varvet..
Bara jag som tyckte det?

Nja, det räknas väl som riktningsförändringar men tex Niskanen har en specialare där han byter spår och tar tre ordentliga skejtskär mellan stakning och diagonalen i backen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in