2022-03-05, 14:56
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zephyr
Använder du VPN? Funkar för mig med svensk IP men slår jag igång VPN från annat land = Blockad.

Nej. Men bor inte i Sverige. Kanske därför då.
Citera
2022-03-05, 15:01
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Haha men poliserna råkar ju bara befinna sig där. De är inte där för honom.
Ja slumpen spelade Dumpen i händer
Citera
2022-03-05, 15:06
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Filmerna på Dumpen fungerar inte att se i helskärm på min dator och inte på min mobil heller.

Någon annan som har samma problem?
Samma problem här, men denna länk fungerar för mig: https://seed306.bitchute.com/64RkweYdHtBC/w3bfBDUZJUxa.mp4

Konstigt att dom ännu inte fixat det. Den nya IT-killen var ju så överlägsen enligt honom själv...
Citera
2022-03-05, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Jag tror vi är på fel spår.

Varför?
Denna snubbe har iaf dubbla efternamn.
Citera
2022-03-05, 15:16
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
Samma problem här, men denna länk fungerar för mig: https://seed306.bitchute.com/64RkweYdHtBC/w3bfBDUZJUxa.mp4

Konstigt att dom ännu inte fixat det. Den nya IT-killen var ju så överlägsen enligt honom själv...

Nä, att säga att Dumpens IT-kille är duktig på sitt jobb är en betydande överdrift.

Ungefär som när du påstår att du har en normalstor kuk.

Att Dumpen skulle vara utsatta för omfattande dos-attacker tror jag inte heller på. Känns inte som att dom rör runt i det klientelet...
Citera
2022-03-05, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen

Funkar toppen på IPhone, men på android får man zooma med två pekfingrarna för att få helskärm på filmerna.
Citera
2022-03-05, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det stämmer inte kan jag säga...

Har du svenskt IP? Jag har testat eget Comhem / Svenskt tre abonnemang / + VPN och valt Sverige == funkar alla tre. Byter jag land på VPN utanför Sverige så säger den blockad.
Citera
2022-03-05, 15:27
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zephyr
Har du svenskt IP? Jag har testat eget Comhem / Svenskt tre abonnemang / + VPN och valt Sverige == funkar alla tre. Byter jag land på VPN utanför Sverige så säger den blockad.
Jag har VPN med svenskt IP just nu. Det funkar att komma in på Dumpen. Enligt det du citerade ska alla VPN-IP vara blockerade, även svenska VPN-IP.
Citera
2022-03-05, 15:31
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Exakt hur tänkte du att deras anmälan skulle se ut?
Tex. Jo jag har letat barn för sexuell handling på nätet, så här ser min k*k ut så JK kan identifiera den.

Jag talade om filmerna som Dumpen lägger ut där man tydligt ser ansiktet på den de stämmer träff med. Anmälan borde gå under förtal (grovt förtal?).

Det jag tycker Dumpen gör bra är att lyfta rättegångar där pedofiler kommer undan med löjligt låga straff.

Borde vara obligatorisk behandling samt, om risk för återfall föreligger, noll straffrabatter (Federley-pedofilen var villkorligt frigiven, trots risk för återfall, och kriminalvården var oroliga för Federleys dotter. Vilket upprörde Federley då han valde en pedofil framför sitt eget barn).

Särskilda åtgärder efter avtjänat straff borde införas om risk för återfall finns (som stickprovskontroller och liknande).

Upprepas sexualbrott mot barn är det kanske dags för kemisk kastrering? Vet inte hur effektiv den behandlingen är.
Citera
2022-03-05, 15:36
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Men när Efterlyst "hänger ut" brottslingar är det ok?

Jag tittar inte på Efterlyst och vet ej hur det är upplagt. Vad jag förstår visas ex.vis film på misshandel och att gärningsperson söks. Dumpen har inget pågående brott, endast kommunikation.

Skulle det finnas film på en förövare i full färd med att förgripa sig på ett barn och att man söker efter personen, självklart publicering.
Citera
2022-03-05, 15:36
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Jag talade om filmerna som Dumpen lägger ut där man tydligt ser ansiktet på den de stämmer träff med. Anmälan borde gå under förtal (grovt förtal?).

Det jag tycker Dumpen gör bra är att lyfta rättegångar där pedofiler kommer undan med löjligt låga straff.

Borde vara obligatorisk behandling samt, om risk för återfall föreligger, noll straffrabatter (Federley-pedofilen var villkorligt frigiven, trots risk för återfall, och kriminalvården var oroliga för Federleys dotter. Vilket upprörde Federley då han valde en pedofil framför sitt eget barn).

Särskilda åtgärder efter avtjänat straff borde införas om risk för återfall finns (som stickprovskontroller och liknande).

Upprepas sexualbrott mot barn är det kanske dags för kemisk kastrering? Vet inte hur effektiv den behandlingen är.

Du svarade inte på min fråga.
Citera
2022-03-05, 15:40
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Snubben verkar vara gift och ha barn…eventuellt en dotter också 😢 iallafall av bilder på hans fb att döma. Hoppas för allt i världen han inte gjort något mot henne. Att ha så sjuka fantasier bådar inte gott. Men hoppas han inte gjort verklighet av dem bara, varken mot sin egen dotter eller någon annans

Tror du att alla bögar sätter på sina brorsor i baken bara för att du gör det?

Viss skillnad på egna och andras ungar!

Kan vara värt att veta att han ni håller på att hänga ut inte är skriven i Uppsala... Dvs ni kan vara på fel spår. Även om jag gärna går på bägges avrättning. Alltid roligt att se folk lida oavsett orsak!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in