2022-03-05, 18:04
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Imponerande för det finns absolut noll att gå på. Någon har nämnt en indiepopartist som för det första inte är jättelik på bilderna och som det dessutom inte finns mindre än 8 år gamla bilder på. Noll ledtrådar på 2forty2s facebooksida och ingenting i chatloggarna.
Delar din åsikt finns inget som till 100% pekar ut rätt person ännu.
Citera
2022-03-05, 18:53
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Delar din åsikt finns inget som till 100% pekar ut rätt person ännu.
Synd att det inte var han.
Citera
2022-03-05, 18:56
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Jag är glad att det verkar vara indiepopmongot. När man googlar honom och läser om vad han är för typ så känns det bra i magen. Han verkar ha woke-tendenser. Känns på något sätt mindre tragiskt att han förstört sitt liv när man vet att han är wokeist.

Hade jag fått välja hade det varit dubbelgädda där man efter en internetriddare klipper en jävligt woke. Mina två hatobjekt. En på varje sida spektrummet. Då hade man mått.

För jag tror pedofili finns spritt i alla grupper. Tyvärr
Citera
2022-03-05, 19:02
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Synd att det inte var han.
Bil anklagad oskyldigt att man är pedofil måste vara det värsta man kan råka ut för. Så 100% bevis krävs enligt mig.
Citera
2022-03-05, 19:06
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Bil anklagad oskyldigt att man är pedofil måste vara det värsta man kan råka ut för. Så 100% bevis krävs enligt mig.
Håller helt med!
Citera
2022-03-05, 19:09
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Jag frågade hur du tyckte en anmälan till JK skulle se ut?

Vadå anmälan till jk?

Bara ta skärmpdump på dumpen på den sida man är uthängd på och anmäla ansvarig utgivare för förtal till polisen.

Sen är det upp till åklagare och polis att bedöma om det faller under allmänt åtal. Gör det inte det så kan man väcka enskilt åtal, men det är dyrt och om man förlorar så får man betala alla rättegångskostnader.

Du menar för att man har varit en snuskig runkgubbe så kan man inte anmäla? Ja, det kanske gör att de flesta väljer att låta bli, men det är inget formellt hinder.
Citera
2022-03-05, 19:20
Medlem
Bananas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Imponerande för det finns absolut noll att gå på. Någon har nämnt en indiepopartist som för det första inte är jättelik på bilderna och som det dessutom inte finns mindre än 8 år gamla bilder på. Noll ledtrådar på 2forty2s facebooksida och ingenting i chatloggarna.

Han kanske har ett sådant där ansiktsigenkänningsprogram 😉

Tror inte man ska stirra sig blind på Uppsala heller, bara för att han skriver det...
Citera
2022-03-05, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Vadå anmälan till jk?
De har utgivningstillstånd. Då är det bara JK som kan väcka åtal, inte vanlig åklagare. JK eller stämning är enda chansen... JK har tydligen redan lagt ner flera anmälningar.
Citera
2022-03-05, 19:35
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banana
Han kanske har ett sådant där ansiktsigenkänningsprogram 😉

Tror inte man ska stirra sig blind på Uppsala heller, bara för att han skriver det...
Finner det föga troligt att dom skulle ha fått tag i ett ansiktsigenkänningsprogram. Clearview AI har jag letat efter i många år då det är det bästa.
Citera
2022-03-05, 19:36
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Finner det föga troligt att dom skulle ha fått tag i ett ansiktsigenkänningsprogram. Clearview AI har jag letat efter i många år då det är det bästa.

Haha. Hon trollar ju bara honom med snuten o ansiktsigenkänningsprogram. Det var ju riktigt roligt
Citera
2022-03-05, 19:38
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Haha. Hon trollar ju bara honom med snuten o ansiktsigenkänningsprogram. Det var ju riktigt roligt
Det förstod jag. Skrattade gott åt det också.
Citera
2022-03-05, 19:40
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Det förstod jag. Skrattade gott åt det också.

Konfrontarion med lite mer finess liksom. Mycket bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in