2022-03-03, 18:53
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.O.G.N.A.C
Det ser ut som A*ders Ste*sso* på videon på SVT som polisen tar. Samma kropp och även identisk jacka om ni kollar hans Instagram A*dersste*sso*10 dock så påstår han sig lagt de livet bakom sig 🙄 ska tydligen föreläsa osv nu.

*=N

Vet inte om jag tittar på fel bilder men jackan som killen har på profilbilden går ju ner till halva låret, i svt-filmen går jackan bara ner till halva rumpan.
Senast redigerad av halaltarzan 2022-03-03 kl. 18:56.
Citera
2022-03-03, 19:36
Medlem
Inte första gången någon är ute efter Tom Lehtinen om man säger så. 2019 avfyrades 5-7 skott mot honom, varav bara ett träffade. Poya Shafie frikändes den gången för försök till mord.

Lägger upp beslut i tre mål där Tom varit målsägande.

Attunda tingsrätt:
Citera
2022-03-03, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Vet inte om jag tittar på fel bilder men jackan som killen har på profilbilden går ju ner till halva låret, i svt-filmen går jackan bara ner till halva rumpan.

Nej jag menar bilder om man följer honom. Även grå mjukisbyxor som på filmen. Men jag är inte säker men jag TROR de är han ser ut som de på kroppshyddan…
Citera
2022-03-04, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Inte första gången någon är ute efter Tom Lehtinen om man säger så. 2019 avfyrades 5-7 skott mot honom, varav bara ett träffade. Poya Shafie frikändes den gången för försök till mord.

Lägger upp beslut i tre mål där Tom varit målsägande.

Attunda tingsrätt:

Han är i konflikt med dom flesta i Bro, den saken är säker, mordet på hans bror och vän gör det knappast bättre, jag är förvånad över att han klarat sig så pass bra som han gjort efter alla bravader i piss-hålan.
Citera
2022-03-04, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.O.G.N.A.C
Nej jag menar bilder om man följer honom. Även grå mjukisbyxor som på filmen. Men jag är inte säker men jag TROR de är han ser ut som de på kroppshyddan…

Tvekar på att det är Stensson, han har väl vart ganska icke omtyckt av Bro grabbarna ett bra tag.
Han har ingenting där att säga till om.
Citera
2022-03-04, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Finnsta och fjärilsstigen är lite nedgånget och drabbat, men varken jag eller gamla polarna kände oss otrygga i områdena.
Men skulle du låta din tioårige son gå ensam hem där efter en kväll hos en kompis? Eller dotter? Det är definitionen av trygg ort.
Citera
2022-03-05, 09:21
Medlem
Tre häktade nu, någon som kan berätta mer? Vilka är det?
Citera
2022-03-05, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettendaliv

Två ska dessutom vara bröder.
Citera
2022-03-05, 12:40
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoZonezigzag
Håller inte riktigt med dig där, fjärilstigen samt en stor del utav finsta är nergånget och ghettolikt.

Bro är klassat som särskilt utsatt område av polisen. Men finns fina villområden där, men för mycket skit drar ju till slut ner hela kommunen.
Citera
2022-03-05, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettendaliv

Ya**in* Mo*d*i är en utav dom häktade.

**=s *=e och dom två sista *=h.
Citera
2022-03-05, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoZonezigzag
Ya**in* Mo*d*i är en utav dom häktade.

**=s *=e och dom två sista *=h.

Troligvis hans rappande bror M*hamed M*hdhi också då.

*=o
Citera
2022-03-06, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HrDr
Troligvis hans rappande bror M*hamed M*hdhi också då.

*=o

Vad är hans rapnamn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in