Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-Men-Snabb
Du har inga 'frågor' värda att besvara. Du vare sig kommer med substantiella frågor själv eller svarar själv på några utan du kommer enbart med dina ständiga haranger om "etablerad seriös förskning" som en tramsig copy-paste clown.
Jag ser dina papegoj-inlägg som enbart ett skådespel för andra läsare och låter dem göra sitt jobb utan min inblandning. (hint: dina 'inlägg' är inte till din/er fördel)
Fast Dr Tinnitus har ju rätt!
"etablerad seriös förskning" har pågått i över 70 år, som visar tydligt det försiggick avrättningar i massor. Vi kan oftast hänvisa direkt källor via dessa dokument som exciterar.
Men er så kallade "forskning" finns ingen hänvisning att det är rätt.
Hur ofta har tex Skogsvatte lagt in "bevis" för sin sak? Han så kallade bevis är oftast text från Codoh/IHR som tur hänvisas till någon bok! En bok som oftast skriven av någon utan kunskaper i ämnet, som typ Mattogno. Mattogno är en man som vill tjäna pengar (vem vill inte göra det?) och han lever på sälja böcker som förkasta den officiella "förintelsen" Därför blir det ofta han förvränger fakta till anpassas efter hans teorier.
Men efter hand som andra upptäcker dessa böcker ej stämmer, så ifrågasätter många reviosnsister han! Det som tex Eric Hunt eller David Cole. Det tycker jag är bevis för "etablerad seriös forskning" har rätt!
Ni har ju inte lyckats bevisa att "topf" Kohr" ingenjörer har räknat fel!! Ändå sysslar de med bygga ugnar. Borde de inte kunna räkna rätt? Du har vägrat svara på det hittills!
Så i princip idiotförklarar du tysk ingenjörer att ej kunna sina saker.