2022-03-05, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacaille
Tror han är en bra modigare och bättre människa än du är. Han offrar sitt liv för Ukraina medan du är ett flashback-troll.

Vad är det för modigt i egenskap av jude att gå qvasi-högerextrema och utländska manipulatörers ärenden? Och att köra sitt land rakt i misären trots ryssarnas otroliga samarbets- och kompromissvilja...

Du kan kalla mig vad du vill. Tids nog går sanningen upp för alla och envar om alla lögner vi matats med i denna konflikten.

Han har inte offrat NÅGOT än sina landsmän för perverterade utländska intressens skull.
Citera
2022-03-05, 06:59
Medlem
Den där mannen vill ha tredje världskriget! Sjukt skrämmande

Edit

Och att folk ser honom som en jävla Marvel-superhjälte är ju jätteobehagligt.. han är inte superhjälte, acceptera det. Sen är inte Putin bättre själv så kom inte och få panik över det
Senast redigerad av Ezity 2022-03-05 kl. 07:04.
Citera
2022-03-05, 07:14
Medlem
Om presidenten försvinner kanske Putin ger sig
Här finns han på video. Nej, som att vi skulle ha Alexander Bard som statsminister

https://www.youtube.com/watch?v=UPT4oGTOHRo&ab_channel=DavideCarmeloMariaO rtisi
Citera
2022-03-05, 07:48
Medlem
Tervulls avatar
Han är väldigt otacksam mot världen med tanke på allt han fått gällande vapen och mycket pengar. Om han inte vill spilla fler liv kanske det är dags att kapitulera? Jag tror inte Ukraina har en chans mot ryssen, tyvärr. Är glad att Nato inte riskerar 3:e världskriget med risk för kärnvapenattacker för att hjälpa Ukraina. De senaste dagarna har känts helt overkliga pga rädslan för en atombomb. Z står och hetsar mot Nato och skyller på de för att människor dör i Ukraina. Tycker han är obehaglig. Och nej Putin är inte bättre. Jag tycker det är vansinne att attackera Ukraina men nu har det hänt och vad är bäst då? Inte att starta ww3 iaf.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/bGB6e3/zelenskyj-till-nato-dor-pa-grund-av-er
Senast redigerad av Tervull 2022-03-05 kl. 07:50.
Citera
2022-03-05, 08:04
Medlem
Han offrar sig själv för sitt folk och för sitt land. Hans folk och land är prio 1 för han så det räcker för min del när det kommer till att benämna honom som en bra ledare

Vilken ledare i Sverige tror du är redo att dö för Sverige ? Vad har vi för ledare i Sverige ? Alla minns vi när de bad Svensken stanna hemma men sossen åkte till Kanarieöarna själv

Sådana är dom i Sverige, de räddar sina egna arslen först av alla oavsett parti

Ukrainas regering blev erbjudna fristat men tacka nej, wow ! Jag önskar vi hade sådana ledare här
Citera
2022-03-05, 08:08
Medlem
friskXORsjuks avatar
Den juden är en pseudo-hitler i en falsk actionfilm. Loser!
Citera
2022-03-05, 08:10
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacaille
Tror han är en bra modigare och bättre människa än du är. Han offrar sitt liv för Ukraina medan du är ett flashback-troll.

Z är en krigshetsare. Börjar få panik och attackerar väst, det kommer inte ta lång tid innan CIA nackar honom själv om opinionen svänger.
Citera
2022-03-05, 08:19
Medlem
Han är en desperat ledare. Flygförbud över Ryssland. Snubben försöker starta tredje världskriget pga av hans Ukraina. Jävla nationalister! Hjälp inte honom. Det är en fälla. Det här är hans krig. Fattar inte varför Sverige ska lägga sig i med att skicka vapen. Helt sjukt. Snacka om att trigga Putin.
Citera
2022-03-05, 08:24
Medlem
Zelenskyj använder sin befolkning som kanonmat samtidigt som han själv flyr som en liten råtta. Nej han är ingen bra ledare. Innan kriget var ukraina ett extremt korrupt land, genomruttet och han fixade inte till något. Kanske inte är det bästa ideen att låta en föredetta komiker samt bögtransa bli ett lands ledare
Citera
2022-03-05, 08:32
Medlem
Nu börjar han tappa det. Förståeligt. Om några år är väl Ukraina ett anti-väst land och bästa kompisar med Ryssland.
Citera
2022-03-05, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Han offrar sig själv för sitt folk och för sitt land. Hans folk och land är prio 1 för han så det räcker för min del när det kommer till att benämna honom som en bra ledare
Han utför sin plikt till sitt folk och sitt land; judarna och Israel.
Citera
2022-03-05, 08:39
Medlem
Overminds avatar
Känns som han har en egen agenda. Han har inte folkets välmående som nummer 1. Sen gnäller han utav helvete till Nato och Väst. Jävla gnällspik. Blir irriterad när jag ser honom. Hans mörka ögon gömmer något.

Jag hoppas Putin tar honom, den här gnällspiken, inom de närmsta timmarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in