2022-03-05, 00:30
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Martin är rökt. Efter en sån chatlogg så finns det nog få utvägar för honom. Karriären rökt, frugan kan väl knappast stanna. Kan han göra något annat än att ta livet av sig? Trist att folk inte får outas i den här tråden längre. Svårt att följa upp de olika uthängningarna och ta reda på vad som händer sen.

Det som förvånar mig med en sådan snubbe är att han verkar vara relativt tekniskt kompetent. Inte direkt den vanliga lastbilschaffisen. Hur kan han ha så bra koll på t.ex krypterade chatappar, utan att veta vad dumpen och flashback är? Är han så förblindad av sina sjuka begär?

Dumpen gör uppföljningar ibland på hur det går för dom
Citera
2022-03-05, 00:44
Medlem
GormDenGamles avatar
Jag kommer inte in på Dumpen. Får upp detta felmeddelande. Fler än jag?

https://ibb.co/Y3shjgy
Citera
2022-03-05, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vetenskapenforst
Googlade enbart namnet man nämner och staden. Tro på fan att han var väldigt tidigt som förslag i googles bildsök.

Du googlade "Martin" och "Uppsala"? Jag hittar några snubbar som kaaaanske liknar honom, men ingen säker träff. Är du säker på att du hittat rätt?
Citera
2022-03-05, 02:32
Avslutad
Nån som kan förklara varför regel 0,10 gäller här och inte nån annanstans på Flashback? Vad är skillnaden här?
Citera
2022-03-05, 02:33
Medlem
hjaelploskilles avatar
Sista är ju väldigt intressant, han är den första som jag i all fall ser uttrycka oro över att pedofilmamman kan vara "utpressare" eller en "som avslöjar män som mig"

Undrar dock en sak om konversationen. Vid 4:53 säger han "jag satt här och funderade på om jag skulle göra det eller inte och jag gjorde det inte", kan man tolka det som att de skulle träffas någon annanstans egentligen men att han ångrade mötet och att de sedan hittade honom på hotellet? Saras svar är ju "du var rädd"

Hade han suttit på platsen de bestämt att träffas på så hade väl konversationen snarare gått såhär:

- jag satt här och funderade på om jag skulle göra det eller inte och jag gjorde det inte
- men varför sitter du då här och väntar på en kvinna vars sexåriga dotter du tänker våldta?

Istället blir hela konvon:

- jag satt här och funderade på om jag skulle göra det eller inte och jag gjorde det inte
- du var rädd
- jag ångrade mig
- du ångrade dig?
- ja, jag ville inte längre. Det finns gränser man inte går över
- Ja det gör det, det håller jag med om fullständigt

Är jag ute och cyklar nu eller borde Sara svarat helt annorlunda om han faktiskt satt på platsen de bestämt träff på väntandes på pedofilmamman?
Citera
2022-03-05, 02:45
Medlem
Manginazs avatar
Jens Ganman som är en bifigur i detta har ju gjort ett eget gräv om en pedofil som är överläkare på psykiatrin i Östersund, någon som har listat ut vem denne är?
Citera
2022-03-05, 04:57
Medlem
Lysturkens avatar
Ny kalaspedofil uppe! Ännu en tapper riddare i barnknullandets tjänst som nu har sett till att han kommer få sitt liv förstört. Kan det vara så enkelt att även detta lilla mongo heter Robin?

Och märk väl: Han ångrade sig.
Citera
2022-03-05, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Ny kalaspedofil uppe! Ännu en tapper riddare i barnknullandets tjänst som nu har sett till att han kommer få sitt liv förstört. Kan det vara så enkelt att även detta lilla mongo heter Robin?

På filmen som 100.000 tals personer tar del av och på profilbilder på Dumpen och på Facebook mm. mm. Där nämns ett annat förnamn om hen.

Namnet slutar i alla fall två bokstäver som i det namnet du skrev. Rob**.

*=i och *=n

Det nämns också en Europeisk stad. En stor stad som är belägen mellan två städer i ett land med gulblå flagga.

G*vle och St*ckh*lm.

Mer vågar jag inte spekulera om då paragraf 0.10 av någon märklig anledning är införd i den här tråden över dessa massexponerade snuskhumrar.

Ångrade hen sig?

Man hoppas att hen inte flyttar in som granne till mina eller andras barn.
Senast redigerad av Spritsson 2022-03-05 kl. 06:15.
Citera
2022-03-05, 07:42
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken

En ganska bra konfrontation, både Sara och Djuret var väldigt lugna denna gång.
Citera
2022-03-05, 07:43
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Jens Ganman som är en bifigur i detta har ju gjort ett eget gräv om en pedofil som är överläkare på psykiatrin i Östersund, någon som har listat ut vem denne är?

Intressant. Har du en länk till hans artikel om detta?
Citera
2022-03-05, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Intressant. Har du en länk till hans artikel om detta?

https://jensganman.substack.com/p/overlakare-kopte-sexbilder-av-femtonaring?s=r

Men för att läsa del 2 behöver du vara betalande medlem.
(Vilket jag inte är)
Citera
2022-03-05, 09:10
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zibpka
Nån som kan förklara varför regel 0,10 gäller här och inte nån annanstans på Flashback? Vad är skillnaden här?

Undrar detsamma då totalt oskyldiga personer får hängas ut utan några som helst restriktioner andra trådar. Här handlar det trots allt om uppenbart skyldiga personer som är berädda att begå avskyvärda brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in