2022-03-04, 22:19
Medlem
IdaAmins avatar
Dags för en ännu en ny säsong av Velogames (är det sjunde året vi kör?) och den startar redan i morgon lördag 5:e mars med Strade Bianche och Paris-Nice på söndag.

https://www.velogames.com/

League Name: Flashback
League Code: 14286499
Citera
2022-03-05, 10:57
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IdaAmin
Dags för en ännu en ny säsong av Velogames (är det sjunde året vi kör?) och den startar redan i morgon lördag 5:e mars med Strade Bianche och Paris-Nice på söndag.

https://www.velogames.com/

League Name: Flashback
League Code: 14286499

Bra att du startade ligan. Får hoppas att några fler skriver in sig där, hitintills bara sex stycken. Spännande tävling i dag, Strade Bianche är ett av mina absoluta favoritlopp. Synd att Pidcock, van der Poel och stackars Bernal inte kan vara med förstås, men det är ett starkt startfält.
Citera
2022-03-05, 15:19
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Håller med Ezze om att det var bra gjort att starta ligan. Helt klart roligare att kolla på loppen med den lilla extra spänningen. Nyss hejade jag på utbrytningen för att Brenner skulle ta extrapoängen vid 50 km.
Citera
2022-03-06, 08:50
Medlem
Månsans avatar
Nu ligger även Tirreno-Adriatico uppe för anmälan.
En så länge bara en snubbe som gjort ett lag. Det vore väldigt kul med några fler
Citera
2022-03-14, 20:34
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Nu ligger även Tirreno-Adriatico uppe för anmälan.
En så länge bara en snubbe som gjort ett lag. Det vore väldigt kul med några fler
Snygg elfteplats i Paris-Nice!
Citera
2022-03-15, 07:28
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laszlo Kovacs
Snygg elfteplats i Paris-Nice!

Tackar! Ja, det var min största framgång i den här leken.

Nu kan man anmäla lag till Milano-Turin. Under kommande helg också till Katalonien runt.
Citera
2022-03-16, 21:47
Medlem
IdaAmins avatar
Föga förvånande gör slovenerna rent bord såhär långt på säsongen. Glädjande med Månsan på en riktigt stark elfteplats i Paris-Nice! I Tirreno-Adriatico blev undertecknad bästa flashbackare på en lite mer blygsam placering.

Däremot har Superclasico börjat riktigt bra där vi har fyra stycken bland top63 av totalt 4160 lag. Bra start!

Nu är det dags för Milano - Sanremo där mängder av poäng ska delas ut och som vanligt känns det som ett lotto. Sprutare eller punchers? Hur tänker ni?
Citera
2022-03-18, 07:48
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Vårklassikerna är nu tillbaka. Dags att gräva i procyclingstats efter fyraörescyklister som kanske kan ta poäng.
Citera
2022-03-18, 08:07
Medlem
Månsans avatar
Bäst att vänta in i det sista med att sätta ihop laget till Milano-San Remo. Oklar startlista som ändras löpande. Mitt slagkraftiga lag från igår hade i morse försvunnit till 3/6.

Titelförsvararen Stuyven är krasslig och avstår tävlingen, Mads Pedersen ska tydligen starta, van der Poel kanske ansluter, några lag är mycket ofullständiga i nuläget. Ovanligt svårt att hitta fynd bland 4- och 6-krediterna.
Citera
2022-03-31, 09:53
Medlem
Månsans avatar
En snubbe, ”Samuel” med laget "Francais de Jeuxteborg", i flashback-ligan är ju helt suverän, ligger åtta totalt av 4445 i classic-ligan. Grymt resultat igår igen. Jag har inte sett nån Samuel i cykeltråden eller annorstädes. Kanske han skriver under annat namn. Vem är detta? Nån som vet?
Citera
2022-04-26, 11:27
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
En snubbe, ”Samuel” med laget "Francais de Jeuxteborg", i flashback-ligan är ju helt suverän, ligger åtta totalt av 4445 i classic-ligan. Grymt resultat igår igen. Jag har inte sett nån Samuel i cykeltråden eller annorstädes. Kanske han skriver under annat namn. Vem är detta? Nån som vet?

Nej, jag vet inte. Och nu har Lonny Chapmans lag Karolinerna tagit över ledningen i Flashbackligan, 64:e plats totalt och mer än tusen poäng att försöka hämta in för mitt lag (som ligger på 241:a plats). ccma 26:a i Women's Classics är också bra. Och grattis till Team Hank för seger i Vårklassikerna - 98:e plats av 3583. Mitt lag på 107:e plats - jag hade bara ett byte kvar till L-B-L, men var rätt nöjd med uppställningen. Om jag litat mer på Hirschi och i stället för honom plockat bort Vingegaard för att byta in Martinez hade det räckt till seger i Flashbackligan, men så förnuftig var jag inte.
Citera
2022-05-03, 19:44
Medlem
rainbowias avatar
Girolaget inne! Låt tävlingarna börja. Förövrigt verkar det vara extrapris på ryttare som var förutbestämda i mitt lag. Tack för den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in