2022-03-04, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag har svårt att diskutera det som händer i farmen just nu, senaste avsnittet jag såg var i tisdags, så har lite att kolla ifatt i helgen
Men känns spontant som att det är ganska segt just nu, inte mycket som händer.
Det är inte så mycket att diskutera även om man sett veckans avsnitt, för det har inte hänt så mycket.
Det borde bli lite mer action nästa vecka när folk borde börja åka ut i tvekamper 😀
Citera
2022-03-04, 16:02
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Var det inte Arlind hon kallade för orm? Rätta mej om jag har fel.

Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Om du menar Monika så tror jag hon menade Jonas.
CS128 är inne på rätt spår. Ja det var Jonas hon kallade för orm.
Citera
2022-03-04, 16:05
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
CS128 är inne på rätt spår. Ja det var Jonas hon kallade för orm.
Vet man varför hon tyckte Jonas var en orm? han har ju inte direkt gjort något på torpet som är negativt för "hans pakt"?
Citera
2022-03-04, 16:32
Medlem
Till nästa säsong tycker jag att TV4 bör sätta byxor på grisarna så att ingen blir generad alternativt sexuellt upphetsade av deras näckande. Jag tror inte heller att de stackars djuren vill utsätta sig för tv-publikens dömande blickar. Att de låter sig slaktas och styckas offentligt som ett inslag i tv-underhållningen tror jag dock att de acceperar utan vidare.
Citera
2022-03-04, 16:36
Medlem
Streethouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicke19
Kan säga vem som vann , om ni vill veta ?
Har jag tidigare spoilat här och i fb-s spoilergrupp.
Citera
2022-03-04, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streethouse
Har jag tidigare spoilat här och i fb-s spoilergrupp.
Ok.
Citera
2022-03-04, 18:54
Medlem
mensverkets avatar
https://image.hant.se/monika-och-alexander-pa-dejt-tillsammans-i-stockholm-under-sista-helgen-i-februari-8276600.jpg?image Id=8276600&width=1300&height=2329&compression=70

Hahaha vafan har Alex gjort med håret? Ser ut som en bög-frisör nu 😂🤣
Citera
2022-03-04, 20:05
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Vet man varför hon tyckte Jonas var en orm? han har ju inte direkt gjort något på torpet som är negativt för "hans pakt"?
Har inte hunnit kolla på Torpet denna vecka, ska göra det senare.
Minns inte exakt hur Monika formulerade sig, ungefär typ såhär nedanför som hon yttrade sig
  • Han visar sin rätta sida.
  • Han tänker bara på sig själv.
Citera
2022-03-04, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Till nästa säsong tycker jag att TV4 bör sätta byxor på grisarna så att ingen blir generad alternativt sexuellt upphetsade av deras näckande. Jag tror inte heller att de stackars djuren vill utsätta sig för tv-publikens dömande blickar. Att de låter sig slaktas och styckas offentligt som ett inslag i tv-underhållningen tror jag dock att de acceperar utan vidare.
Borde även finnas en antibiotika-kur medräknad i TV4-kontraktet för de som ämnar bada med grisar i grisgyttjepöl.
För jag antar att en urinvägsinfektion kommer på köpet..?
Citera
2022-03-04, 21:10
Medlem
Abelssuns avatar
Såg inte sista avsnittet. Sa Doula d.y. att hon onanerat i en timma? Det låter länge för att komma.
Citera
2022-03-04, 22:10
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Borde även finnas en antibiotika-kur medräknad i TV4-kontraktet för de som ämnar bada med grisar i grisgyttjepöl.
För jag antar att en urinvägsinfektion kommer på köpet..?
Du får inte urinvägsinfektion för att du badar i grisarnas grisgyttjepöl
Det är lika farligt att bada i grisars grisgyttjepöl som att bada i en sjö.
Antar att du inte vill veta hur mycket kiss, bajs och bakterier det finns i en vanlig sjö?
Citera
2022-03-04, 23:59
Medlem
Citat:
Syftade hon inte på valet av den på Farmen som skulle fredas från att bli förste kämpe?
Sedan kanske hon bara spelar sitt spel utan att egentligen tycka att Jonas är så ormig utan helt enkelt vill så split för att få en enklare väg själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in