2022-03-04, 10:53
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Victoria verkar gränslös på något obehagligt sätt. Hade hon inte sex med den där lille stöddige som åkte ut direkt? Hon skulle ha sex med en åsna om Vincent skaffat dit nåra.

Även bajsfascisten Helené. Hon pratar om två saker; sex och bajs.
Citera
2022-03-04, 11:04
Medlem
Reagerar på att det tycks finnas så många "gubbsjuka" skribenter här inne. Det är allt från kommentarer om deltagarnas utseende och attributer till fantasier om vem som hånglar med vem, varför de inte är nakna etc etc. Så himla tröttsamt. Det är väl ändå inte detta som ska ventileras här, är det sånt man går igång på rekommenderar jag Paradise Hotell och liknande program.
Citera
2022-03-04, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nena2000
Reagerar på att det tycks finnas så många "gubbsjuka" skribenter här inne. Det är allt från kommentarer om deltagarnas utseende och attributer till fantasier om vem som hånglar med vem, varför de inte är nakna etc etc. Så himla tröttsamt. Det är väl ändå inte detta som ska ventileras här, är det sånt man går igång på rekommenderar jag Paradise Hotell och liknande program.
Så om dvärgen Alexander skryter i Hänt om att han knullat runt på Farmen får man inte kommentera det på Flashback?
Citera
2022-03-04, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ja, för såna som vill diskutera farmen och spelet blir denna tråd ganska tråkig pga att det finns så många ensamma och sorgliga människor i denna tråd som bara vill diskutera deltagarnas utseende, kroppar, bröst, rumpor, läppar, vem som hånglar/knullat med vem, vem som badar naken, vem som onanerar, osv, osv, osv.
Fast det du tar upp är ju precis vad deltagarna själva diskuterar.Jag hade gärna pratat om fårskötsel men ingen på farmen kan se skillnad på ett gutefår och en get.
Citera
2022-03-04, 13:34
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ja, för såna som vill diskutera farmen och spelet blir denna tråd ganska tråkig pga att det finns så många ensamma och sorgliga människor i denna tråd som bara vill diskutera deltagarnas utseende, kroppar, bröst, rumpor, läppar, vem som hånglar/knullat med vem, vem som badar naken, vem som onanerar, osv, osv, osv.

Ja så sant! För att återgå till Farmen och Torpet så hittade jag lite fakta och även lite annat vanligt skvaller om några deltagare - privat och vad som hänt efter inspelningarna:

https://www.msn.com/sv-se/noje/kandisnyheter/inte-som-man-kan-tro-%e2%80%93-h%c3%a4r-%c3%a4r-sanningen-om-torpet-i-farmen/ar-AAUBdFE?ocid=mailsignout&li=BBqxHCs
Citera
2022-03-04, 14:24
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nena2000
Nejdå Paradise Hostell är lika mycket ett socialt spel efter en storvinst, det rör sig om samma överflödiga egenskap i livet som kallas tävlingsinriktad som står emot vinnar-egenskapen icke! tävlingsinriktad person som styr fokus-diskussionerna både i denna &! paradis-tråden och därav sitter vi & polariserat gäspar åt det andra lagets dö-snack Det finns folk i paradis-tråden som inte sagt ett könsord! och pratar precis som dig nena

Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Hon är ju en StArK kViNnA. Detta var feminism.

Ingen hade väl tyckt det var konstigt om Prins talade om sin runkstund efter twerkingen?
Det är skillnad, när kvinnor runkar gör dom det för att njuta, när killar gör dom det för att dom är kåta och saknar ett riktigt qvist-hål, ful vs finkultur dvs
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-04 kl. 14:38.
Citera
2022-03-04, 14:39
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antardehan
Det sköna är ju att Keisha och Helen har nu sett rakt igenom Monikas mask, så jag tror nog hon är utesluten från deras lilla grupp.

Monika råkade nog avslöja sig själv när hennes första ord efter torpet är att kalla Jonas för orm osv.
Var det inte Arlind hon kallade för orm? Rätta mej om jag har fel.
Citera
2022-03-04, 14:40
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Var det inte Arlind hon kallade för orm? Rätta mej om jag har fel.

Om du menar Monika så tror jag hon menade Jonas.
Citera
2022-03-04, 14:46
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Fast det du tar upp är ju precis vad deltagarna själva diskuterar.Jag hade gärna pratat om fårskötsel men ingen på farmen kan se skillnad på ett gutefår och en get.
Vad för farmen kollar du på? inte årets säsong iallafall.
För jag har aldrig sett deltagarna prata om vem som knullat med vem, vem som hånglat med vem, vem som har opererat vad på sin kropp, vem som är kåt på vem, hur det är att ha sex med de olika deltagarna, om prins är för gammal för att få "den" att stå, hurvida man personligen vill ha sex med deltagarna eller ej, ifall deltagarna har knullat med geten, ifall deltagarna är snygga nog att ha bredvid sig i sängen eller ej, hur och vart prins har knullat med alla kvinnliga deltagare, osv, osv, osv. Majoriteten av denna tråd består av kommentarer som inte rör farmen eller spelet.
Jag har inte heller sett på tv att farmarna diskuterar ev diagnoser andra deltager har, eller ifall någon går på samhall eller liknande.
Citera
2022-03-04, 14:58
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Nu var det EN kanin. EN incident under 20 år - vad jag kan minnas - av alla säsonger och det blir ett RAMASKRI på svenska folket! Tror inte svenska folket att det händer mer olyckor i lantbruken? Än det som hände denna säsong med denna kanin???
En häst som fick gå med ett träns hela kvällen+natten i hagen (ger skav och smärta, gör det svårt för hästen att äta och dricka, det är absolut ett stort lidande + en skaderisk ifall hästen fastnar med tränset och sliter sönder munnen)
En dräktig sugga som pga stress födde för tidigt så alla kultingar förutom 2 dog.
Ett annat fall där griskultingar fick lida 1 dygn på farmen (https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/a/rLEQ63/farmen-har-polisanmalts)
Sparkar på fåren (https://www.dn.se/arkiv/kultur/farmen-anmalt-for-djurplageri/)
osv, osv, osv.
+ alla dåligt byggda hagar så djuren rymmer varje år och får jagas (=stressande för djuren)

Självklart blir djuren lidande när man sätter inkompetenta människor som inte vet hur de ska beter sig runt djur med djuren.
Citera
2022-03-04, 14:59
Medlem
Enmansdemos avatar
Föreläsning sex & samlevnad 20 högskolepoäng

Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Jaha, nu satt de med baddräkter på i bastun också. Stärker bara min tidigare tes om att nymoralism och sexualskräck breder ut sig i samhället. Friskt påhejat av TV4 som genom att försöka vara politiskt korrekt istället springer radikala religionstolkares ärenden. Dessutom är det ju för fan direkt ohygieniskt. Riktigt dåligt!

Brutalt hur Helené "friend-zonade" Röd Prince förresten. Finns inget så snöpande för en man som att bli räknad som "en av tjejerna" (jag vet av egen erfarenhet). Hoppas att Röd Prince ger igen genom att vinna hela tävlingen.

Fast allra mest drömmer jag om att Farmen avgörs efter en tvekamp mellan Victoria och Helené. I gyttjebrottning. I grispölen. Nakna!

Citat:
Ursprungligen postat av kubun
javisst vilken jävla skillnad mot när naken-Janne var med så visst tusan fick dom vara nakna men...eller har TV4 blivit pryda?
Det finns inget intresse hos deltagarna att göra motsatta könet sexuellt upphetsat obekväm i TV dessutom!, närapå ett pinsamt sexuellt undergrepp mot det andra köne!.

DÅ det handlar om vem man är och hur man ser ut på köttmarknaden självfallet.
Naken Janne var naturist och en dessutom klent utrustad karaktär med mössa, då infaller den sk komiska nakenheten som skildras på film som innebär att man inte kan ta den sexuella nakenheten på allvar, och då handlar det som bekant om den manliga nakenheten enbart. Detta slog Tv4 mynt av.

Vanligt folk på Farmen är inte naturister & därför håller sig män och kvinnors nakenhet åtskilda från varandra såtillvida man inte är ihop eller känner varandra sedan tidigare i 40+ år när kroppen förfallit färdigt, så det behövs ingen styrning från Tv4 att dom skulle hålla tillbaka någon...möjligen Victoria men hon förstår ju den nertyngande manliga blicken & skonar oss frivilligt tror jag
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-04 kl. 15:17.
Citera
2022-03-04, 15:05
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ja så sant! För att återgå till Farmen och Torpet så hittade jag lite fakta och även lite annat vanligt skvaller om några deltagare - privat och vad som hänt efter inspelningarna:

https://www.msn.com/sv-se/noje/kandisnyheter/inte-som-man-kan-tro-%e2%80%93-h%c3%a4r-%c3%a4r-sanningen-om-torpet-i-farmen/ar-AAUBdFE?ocid=mailsignout&li=BBqxHCs
Jag har svårt att diskutera det som händer i farmen just nu, senaste avsnittet jag såg var i tisdags, så har lite att kolla ifatt i helgen
Men känns spontant som att det är ganska segt just nu, inte mycket som händer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in