Citat:
Ursprungligen postat av
GregersWerle
Jaha, nu satt de med baddräkter på i bastun också. Stärker bara min tidigare tes om att nymoralism och sexualskräck breder ut sig i samhället. Friskt påhejat av TV4 som genom att försöka vara politiskt korrekt istället springer radikala religionstolkares ärenden. Dessutom är det ju för fan direkt ohygieniskt. Riktigt dåligt!
Brutalt hur Helené "friend-zonade" Röd Prince förresten. Finns inget så snöpande för en man som att bli räknad som "en av tjejerna" (jag vet av egen erfarenhet). Hoppas att Röd Prince ger igen genom att vinna hela tävlingen.
Fast allra mest drömmer jag om att Farmen avgörs efter en tvekamp mellan Victoria och Helené. I gyttjebrottning. I grispölen. Nakna!
Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
javisst vilken jävla skillnad mot när naken-Janne var med så visst tusan fick dom vara nakna men...eller har TV4 blivit pryda?

Det finns inget intresse hos deltagarna att göra motsatta könet sexuellt upphetsat obekväm i TV dessutom!, närapå ett pinsamt sexuellt undergrepp mot det andra köne!.
DÅ det handlar om vem man är och hur man ser ut på köttmarknaden självfallet.
Naken Janne var naturist och en dessutom klent utrustad karaktär med mössa, då infaller
den sk komiska nakenheten som skildras på film som innebär att man inte kan ta den sexuella nakenheten på allvar, och då handlar det som bekant om den manliga nakenheten enbart. Detta slog Tv4 mynt av.
Vanligt folk på Farmen är inte naturister & därför håller sig män och kvinnors nakenhet åtskilda från varandra såtillvida man inte är ihop eller
känner varandra sedan tidigare i 40+ år 
när kroppen förfallit färdigt, så det behövs ingen styrning från Tv4 att dom skulle hålla tillbaka någon...möjligen Victoria men hon förstår ju den nertyngande manliga blicken & skonar oss frivilligt tror jag