2022-03-04, 18:49
Medlem
Jag har hängt med lite dåligt under dagen men har sett en rapportering jag undrar om någon har mer information om.
Jag såg det rapporteras att Ukrainska armen attackerat Azov högkvarter i Mariupol med Tochka-U och undrar om det finns information som styrker det.
Citera
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Då tycks dom ha förlorat en SU 25 igår och en idag. För det är inte samma bilder. Jag tror på detta. Det är inte lätt för ryskt stridsflyg just nu.

Inte konstigt med tanke på den mängd luftvärn som skänkts till Ukraina senaste veckan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Ännu en rysk konvoj som blivit stoppad.

https://mobile.twitter.com/TheDeadDistrict/status/1499766667819339787?cxt=HHwWlsC-ldP1ntApAAAA

Jag är glad att du följer det så noga. Det ser bättre ut för Ukraina idag. Och över Ryssland råder en isande tystnad.
Citera
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Här har du de frivilliga som ansluter nu. Är det vettigt att de här grabbarna ska skickas in och dö för en förlorad sak?

https://t.me/intelslava/21486
Tydligen verkar Ukrainas judar beredda att slåss.

https://mobile.twitter.com/kgb_files/status/1499703290170331140?cxt=HHwWiMCy8cqMgtApAAAA
Citera
2022-03-04, 18:50
Medlem
ElonRuskpricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manissa
Tycker inte politikerna ska bestämma ett så pass stort och avgörande beslut för folkets framtid. En folkomröstning är den enda rätta vägen att gå i frågan om Svenskt Natomedlemskap tycker jag.

Vi har inga bestämmande folkomröstningar så det är politikerna som bestämmer oavsett av du tycker.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Kan så vara men, men USA försökte göra samma sak med Kina, EU har redan försökt göra detsamma med Ryssland, och hur slutade det, feed the beast and it will devour you.

Ibland är det bättre att låta var och en sköta sin egen business med minimal kontakt.

Att leka världspolis brukar sällan fungera i längden. Det borde USA ha lärt sig vid det här laget.

Det där låter mest osammanhängande och obegripligt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opaque
Det vet du inte. Du bara hittar på. Fool. Hela kontinenter pro-ryska ? Det finns nationer inom kontinenter som har olika uppfattningar, de har en egen regering och egen policy

Det är bara att kolla FN:s omröstningsresultatet för resolutionen att fördöma Rysslands ockupation

Som visade vad? Menade bara att du är ganska långt ifrån verkligheten om du hävdar att "Hela världen står enade mot Putin". Bara Indien och Kina har tillsammans ca 1/3 av världens befolkning, de har tydligt markerat att de inte tänker fördöma invasionen.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Tydligen verkar Ukrainas judar beredda att slåss.

https://mobile.twitter.com/kgb_files/status/1499703290170331140?cxt=HHwWiMCy8cqMgtApAAAA
Hahaha
Den juden är 70 bast så han bryr sig nog inte längre.
Bra försök, Shlomo!
Citera
2022-03-04, 18:51
Medlem
jhww82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Ukraina begår mycket krigsbrott.
Judejuntan I Kyiv kommet få det svettigt när deras kapitulation är ett faktum.

NATO och "väst" aka USA är djävulen som plågar oss med rasblandning,invandring,globohomo,feminism och allmän social upplösning.

De tappra frihetskrigarna från Ryssland kommer eliminera "the kike of kyiv" innan våren blomstrar ut.

Inget land kommer investera i Ryssland på många många år. Inte ens Kina
Citera
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Jasså? Så de står bara där o håller dom fronten.. Dom skickar inte in dom i ryssland, så dom kan få värme, mat och bostad?

Hur länge brukar de hålla kvar alla sina fångar?

Ah.. I see.. De skickas hem..
De skickas givetvis nånstans och hålls. De som togs på Snake Island skickades till Sevastopol:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10563487/Snake-Island-border-guards-initially-presumed-dead-captured-Russians-Ukrainian-Navy-says.html
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Och även vi! Men den tanken slog dig aldrig
Frågan är om Ryssland ens hinner. Behöver inte attackera med kärnvapen. Räcker ett smäll med EMP och därefter skicka hundratals missiler mot Ryssland.
Citera
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikavix833
Som visade vad? Menade bara att du är ganska långt ifrån verkligheten om du hävdar att "Hela världen står enade mot Putin". Bara Indien och Kina har tillsammans ca 1/3 av världens befolkning, de har tydligt markerat att de inte tänker fördöma invasionen.

Se mitt inlägg igen. Jag hann inte skriva klart innan du citerade mig.

Där står allting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in